BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

.

...heb er ook maar eentje gedaan...

Zo'n nieuweRT... :Y








...zit alleen nog een beetje te twijfelen over de kleur... :/

Beetje hip groen/geel metallic..., of Stoeptegelgrau, of misschien wel Kermitgrün, of...gewoon zwaRTz..., Kupfer, of natuurlijk een rode...




...weer iets om van wakker te liggen, zeg maar... :/



Bekijk bijlage 1602982Bekijk bijlage 1602983Bekijk bijlage 1602984Bekijk bijlage 1602985Bekijk bijlage 1602986Bekijk bijlage 1602987
Mag ik even een diepe buiging maken voor uw Virtuele Spuit Capaciteiten / Competenties? Sjappoo!!
 
Vind het racing M RT blauw toch de mooiste......
zwarte wielen en ook geen chroom strips meer op de ruit.
Ben ook wel weer benieuwd naar het blok. Volgens hen die het weten kenne, is ie weer net iets verfijnderder.
Dan zou ik toch wel weten willen wat er dan verandeRT is aan het magische blok...

Geluid dempeRTjes op de fuel injectoren?

Over 6 weken gaan we het van je horen!
 
Dan zou ik toch wel weten willen wat er dan verandeRT is aan het magische blok...

Geluid dempeRTjes op de fuel injectoren?

Over 6 weken gaan we het van je horen!
Ik kan mij heel goed voorstellen dat er doorlopend aan het blok en de hele motor gesleuteld wordt en dan iets roepen als "verbeterde formule" - "beter smeerbaar" - "Deze RT is gemaakt door menschen die 36 uur per week werken en 35 dagen per jaar vrij in de wei mogen lopen".
Veel aanpassingen zullen optisch en cosmetisch zijn om het technisch behapbaar te houden.
Zoals eerder gememoreeRT kijken we denk ik toch echt meer aan tegen LED koplampen, LCD scherm en andere kleuren dan motor-technische aanpassingen.
De motor-technische aanpassingen zijn weer voor over een jaar of 2 jaar (1300cc of gelijk maar 1500cc, maar wie weet wel een gelijkstroom motor in het achterwiel en accu's onder een fictieve tank). De motor fabrikanten zullen toch echt ook een keer van de peut afmoeten en iets serieus moeten laten zien in het (niet Kermit-) grün segment, iets met Felyx of GO grün?
 
Terug
Bovenaan Onderaan