Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook maar even hier geplaatst.iets met GPX
Ik denk dat jij uitstekend weergeeft hoe een forum hoort te werkenZijn dat mensen die actief aan dit topic mee doen en dat niet hier niet zelf durven te uiten?
Mijn hele oprechte mening is dat hier voldoende aandacht wordt gegeven aan het topic en de rustige momenten af toe worden opgevrolijkt door wat off topic praat. Overduidelijk blijkt in elk geval dat een behoorlijke groep RT rijders zich hier nauw verbonden voelt en lief en leed met elkaar deelt.
Strict genomen is het een breed topic: BMW R1200RT ervaringen e.d.
e.d. staat voor en dergelijke, wat het topic zeer breed maakt.
Omdat het zondag is ook maar even de stofkam door mijn dwaalsels
Dank jeR models > R 1200 RT 0368 > 07/2007 of 02/2008 > Notice read and accepted > Nederlands > DownloadHandleiding modellen
BMW motorfietsen zijn veelomvattend, ook qua technologie. Daarom vind je hier alle BMW Motorrad handleidingen op een rij. Zo leer jij jouw motorfiets beter kennen.www.bmw-motorrad.nl
De prijs?Er is nog een probleempje behalve de RTadio........
Kijk maar even bij:
Hij heeft het wel ontzettend druk. 17 maart heb ik een afspraak bij JJ.Touratech Nederland
Welkom bij Touratech Nederland in Mill. Touratech dealer voor Nederland en België. Bestel online of kom langs in onze winkel in Mill. Touratech Nederland levert onderdelen voor alle populaire allroad motoren, motorkleding, helmen en uitrusting voor de avontuurlijke motorrijder.nederland.touratech-mill.nl
Ik lees graag over de RT, ik heb een R1200RT en een R1250RS. Maar soms gaat het hier pagina's lang over Kreidlers, oude vuilniswagens, reizen, jeugdherinneringen en whatever. Prima, maar dat gaat niet over de RT, R serie boxers, BMW of wat ik interessant vind. Dus het lijkt me prima om daar een los topic voor aan te maken.Zijn dat mensen die actief aan dit topic mee doen en dat niet hier niet zelf durven te uiten?
Mijn hele oprechte mening is dat hier voldoende aandacht wordt gegeven aan het topic en de rustige momenten af toe worden opgevrolijkt door wat off topic praat. Overduidelijk blijkt in elk geval dat een behoorlijke groep RT rijders zich hier nauw verbonden voelt en lief en leed met elkaar deelt.
Strict genomen is het een breed topic: BMW R1200RT ervaringen e.d.
e.d. staat voor en dergelijke, wat het topic zeer breed maakt.
Omdat het zondag is ook maar even de stofkam door mijn dwaalsels
Maar gaat er iemand vragen stellen over een RT in een topic dat al pagina's lang over Kreidlers/vuilniswagens/auto's gaat?Een nieuwkomer met vragen krijgt altijd (en over het algemeen serieus) antwoord
Nu vond ik die jaren '60 vuilniswagens nog wel interessant maar er kwamen ook hele handelsvloten aan schepen voorbij. Het enige wiel dat die hebben is het roer.Maar gaat er iemand vragen stellen over een RT in een topic dat al pagina's lang over Kreidlers/vuilniswagens/auto's gaat?
Als ik er op zit zie je ze niet, kun je naar mijn lelijke tronie kijken.Zadel in de lage stand zetten, maar dat geeft weer een ander probleem.
Met de zij-pads woRT het in elk geval niet fraaier, waarom al die pads?
...
Nog tips om mijn zadel wat beter te laten passen?
Het ontwerp van het zadel is dusdanig dat het alleen in de lage stand overal mooi aansluit, dat was toch waar je vraag over ging, of past het op een andere manier niet goed?...
Ik ben net 1.80 m, maar op de laagste stand krijg ik al snel last van mijn knieën.
Oei. En ergens vindt ik dat ook beetje vreemd achtig. Zo’n motor wordt uit-en-treure getest mag ik aannemen, alvorens ze op de markt geslingerd wordt. Nou heeft BMW wel een lange treurige geschiedenis met uitglijders bij introductie van nieuwe types en varianten. Zo was mijn lichting DOHC destijds voorzien van brakke knoppen kasten. De linker is in coulance vervangen toen de cruise control bediening de geest gaf, de rechter met 50% coulance toen in dat knoppenkastje de noodstop knop was blijven hangen.Nou nee. Het is een koopje.
Er is wellicht nog een software probleem.
Ja dat gaat best langzaam. Klopt ook wel want aan de stekkeRT en het daaraan gekoppelde touwtje in je motor is het geen tig Mb wat er doorheen rent.En traaaaaaggg dat zo’n software update van zo’n motorfiets gaat!
Ben ff kwijt of het bij de 1.000, de 10k of de 20k beuRT was, maar het wachten was in elk geval op de update en dat liep zodanig uit dat ik uit coulance een F750GS mocht lenen om thuis de hondjes ff uit te kunnen laten. Geinige fiets by the way, zo’n F750GS. Had ook al een TFT mini iPad als display. Ik meen echter zonder nav maar dat is waarschijnlijk niet te zeggen omdat uiteraaRT mijn Slimme Telefoon voor dat ritje niet ff gekoppeld was aan die F750GS.