glk
MF veteraan
Genoten dus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij de dealerMaar waar haal ik de onderdelen?
ligt aan de motor , ik had het op de RT ook , nu op de ST met supperbike stuur heb ik het niet , zit nogthans ook recht , aan de andere kant heb ik een zijspan bmw k1200gt -2007 en daar heb ik het ook , is meer nierpijn ( rechts ) dan rugpijn ...Help! Ik krijg na 2x 70km last van de rug en schouders. Zitting al mee gespeeld qua hoogte, maar t blijft wel. Ik ben 1.90 lang, heeft iemand tips zonder dat ik met nierggordels en sturdy backprotectors los moet?
Wat kan helpen is regelmatig rek en strekoefeningen doen terwijl je onderweg bent.Help! Ik krijg na 2x 70km last van de rug en schouders. Zitting al mee gespeeld qua hoogte, maar t blijft wel. Ik ben 1.90 lang, heeft iemand tips zonder dat ik met nierggordels en sturdy backprotectors los moet?
De RT is gewoon een hele compacte motor, met een hele gedrongen zit. Daar gaat niets aan opgelost worden met een hoger stuur o.i.d., zeker niet als je 1.90 meter bent, want dat maakt de zit alleen maar gedrongener. Doordat de zit zo gedrongen is ontstaat snel de neiging om "in elkaar te zakken", en ja, dan krijg je last van je rug en/of schouders. Ik moest ook een beetje wennen aan de gedrongen zit toen ik van de K16GT op de RT over stapte, en ik ben maar 1.80 meter.Help! Ik krijg na 2x 70km last van de rug en schouders. Zitting al mee gespeeld qua hoogte, maar t blijft wel. Ik ben 1.90 lang, heeft iemand tips zonder dat ik met nierggordels en sturdy backprotectors los moet?
De K1600 is net zo makkelijk tussen de files door te sturen als de RT. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Op "normale" snelwegen is er ruimte genoeg tussen de rijen files. Bij spitsstroken of de versmalde linkerbanen kun je er ook lastig langs met een RT. Het meeste last heb je van die "intelligente" auto's die automatisch het midden van de rijstrook aanhouden en waar de bestuurder dan andere dingen zit te doen. Maar dan past een RT ook met moeite.Ik rijd woon-werkverkeer voornamelijk snelweg en lange rechte autowegen inderdaad. K1600 al naar gekeken maar bang voor file. Dat past nu prima maar de K is nog breder.
Sportschool kan een optie zijn , ander zadel en stuur-naar-je-toe-brengers ook.
dank voor de tips!
De K16GT had ik hiervoor (zie avatar), en die is in mijn ervaring juist smaller. Daar komt bij dat de RT de spiegels op een imho onmogelijke plek heeft zitten, waardoor je - tenzij je een goed timmermansoog en goede timing hebt - regelmatig kunt zitten te klungelen om spiegels van personenauto's te ontwijken, want die zitten op precies dezelfde hoogte. De spiegels van de K16GT zitten bovenop de kuip, dus hoger, en gaan mooi over die autospiegels heen.Ik rijd woon-werkverkeer voornamelijk snelweg en lange rechte autowegen inderdaad. K1600 al naar gekeken maar bang voor file. Dat past nu prima maar de K is nog breder.
Sportschool kan een optie zijn , ander zadel en stuur-naar-je-toe-brengers ook.
dank voor de tips!
Fantastisch apparaat krijg je zeker geen spijt van. Weet niet of je de versie hebt met de routes in europa. Montage heb ik met Ram mount. Moest ik er ook bijkopen hoor.Ook fijn, afgelopen week gebruik gemaakt van de de cashback actie van de tomtom rider 550.
het ging hier om de 550 SE die montage inbegrepen heeft ter waarde van 75 euro, en nog eens 50 euro cashback heeft, wordt ik zojuist gebeld dat de montage kosten niet voldoen om juiste montage te dekken en er nog eens doodleuk 110,- bijkomt .
Zeker niet. Ik heb bovenstaande klachten niet en ook nooit eerder gehad.De sportschool is niet perse nodig als je een RT rijdt.