bmw R1200RT

Mwoah, zou heel goed kunnen, ik baseer me dan op de eerder geplaatste spy-foto's. Wat betere kleur foto's zegt wat meer natuurlijk, en nog beter, in het echt zien, erop zitten en rijden. We wachten af.

New%20R1200RT.JPG
 
Als-ie uit is ga ik eens met mijn leasemaatschappij babbelen - kijken of ze dat contract voor het koekblik om willen zetten in eentje voor die RT :)
 
Zal voorjaar 2005 worden. Met kort daarop (of tegelijkertijd) de opvolger voor de R1150RS, de R1200ST. Ben benieuwd hoe die eruit gaat zien.

Dealers winden er geen doekjes meer om.
 
Ligt het aan mij of lijkt het alsof de hele bovenkuip "schuifbaar" is, dwz niet alleen in hoogte maar ook horizontaal? De bovenkuip lijkt "zwevend" boven het ondergedeelte, let ook op hoe de vorm van de uiteinden van de bovenkuip aanliggen op de knie-holtes van de tank, net alsof-ie inderdaad schuin onhoog naar achteren kan schuiven?). Zou nieuw zijn! Geen slecht plan trouwens, als het slecht weer is is het beter om de kuip dichter bij je te hebben, vooral als je niet zo hard kan (regendruppels worden anders niet meer over over je heen geblazen). Zo vond ik de oude RT kuip van 2 kleps boxers beter in de regen dan van de 4-kleps RT waarbij de kuip verder van de rijder afstaat.
Kan natuurlijk optisch / styling effect zijn, maar bij BMW's wordt er zelden iets gedaan puur voor het uiterlijk, het heeft meestal ook een functie. Ben benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan