BMW R25 racer

olle griese

Die hard MF'er
14 jun 2007
347
7
Groningen
Deze motor staat te koop en ik heb daar wel belangstelling voor.
Nu vraag ik me af of van dit type ooit racemotoren zijn geweest of is dit een homemade project.
Het blok loopt niet (iets met de cilinder)
Wat mag zoiets kosten?
BMWR25.jpg
 
Ik durf het niet voor 100 procent zeker te zeggen, maar ik kan mij niet herinneren, dat BMW ooit met een eenpittertje geraced heeft. Die dingen hebben standaard iets van 12 pk ofzo.
Lijkt mij een fantasieprodukt.
Just my two cents

:W
 
Deze motor staat te koop en ik heb daar wel belangstelling voor.
Nu vraag ik me af of van dit type ooit racemotoren zijn geweest of is dit een homemade project.
Het blok loopt niet (iets met de cilinder)
Wat mag zoiets kosten?
[afbeelding]
hey..dit is een zelfbouw-home-made-bmw en staat al een jaar of anderhalf te koop.. wat niet wil zeggen dat het een slechte motor is, maar hij vroeg er eerst veel te veel voor (3950).. Om eerlijk te zijn vind ik de opmaak voor een grote twin, nu valt de motor een beetje in het niet (waar is je blok ??)..
Zit er wel een kenteken bij ??
 
Zou best kunnen dat hiermee HMV of CRT demoraces gereden zijn . Er zijn een paar BMW éénpitters omgebouwd voor demoraces maar die andere zien er beter uit . Deze is een beetje mislukt vind ik , het is ook geen wonder dat niemand hem wil .
 
zo'n ding is weinig waard.
een hele originele koop je voor ongeveer 3000 euro
hier is alleen het blok bijna origineel van en dat doet het niet eens.
als je er demo's mee wil gaan rijden is het een grappige basis (behalve de tank).
ik zou er niet meer als 1500 voor willen geven.
 
1500 was ook een beetje het max wat ik in gedachten had. (vraagt 3000)
Die tank was ook het eerste wat bij mij werd vervangen door een wat eleganter exemplaar.
Maar ik denk dat ik deze laat schieten en toch voor een originele ga en ook iets meer vermogen.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij zit er geen kenteken bij Roger
 
Hallo,nee bmw heeft nooit een 1 cil uitgebracht voor de race,ik heb ooit zo,n bmw gebouwd,en deze heeft wel degelijk gereden bij de crt oa in spaarnwoude en op de kleine straatcircuits,ik bouwde hem ongeveer 15 jaar geleden,weet niet meer waar hij is heengegaan,maar dit lijkt hem sprekent,op het uitlaatje na,hij had toen een nokkenas van een r27 en een aangepaste kop en koppeling tezamen 21 pk,gr evert. ;)

Ik durf het niet voor 100 procent zeker te zeggen, maar ik kan mij niet herinneren, dat BMW ooit met een eenpittertje geraced heeft. Die dingen hebben standaard iets van 12 pk ofzo.
Lijkt mij een fantasieprodukt.
Just my two cents

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan