BMW R45

dit bedoelde ik nou vorige keer met gebruik de zoekfunctie misschien dat dat topic niet volledig antwoord geeft, maar je kan dat topic ook gewoon even schoppen en dan is een heel nieuw topic overbodig B| (zeker met zo'n uitgebreide TS als jij geeft :X )
 
Ik kon niet het antwoord vinden, en op veel fora vindt men topic schoppen erg vervelend.
Meer info om de vraag te beantwoorden heb je niet nodig dacht ik zo.
zeg dan liever niks, als je inhoud niks is, verwijs dan liever naar het topic waar het staat.

edit: gevonden, gooi maar dicht
 
Ik kon niet het antwoord vinden, en op veel fora vindt men topic schoppen erg vervelend.
Meer info om de vraag te beantwoorden heb je niet nodig dacht ik zo.
zeg dan liever niks, als je inhoud niks is, verwijs dan liever naar het topic waar het staat.

edit: gevonden, gooi maar dicht
Als je gewoon de link even leest dan weet je dat daar (weliswaar twijfelachtig) een antwoord in staat dus ga niet gelijk roepen dat m'n antwoord niks inhoud, want in dat geval kan ik de volgende keer ook gewoon niks voor je doen in de zin van zoekfunctie/ google gebruiken en zoek je het maar fijn uit met je zoektocht :(

en een topic schoppen is niet erg zolang het maar niet doelloos is
 
0800-0992234 gratis nummer van bwm klantenservice. vraag je het hun.
 
Mijn zwager gaat binnenkort zijn r45 verkopen i.v.m. aankoop huis dichterbij zijn werk. Volgens mij is ie uit '82 en verkoopt ie hem voor onder de €1000,-

Als je interesse hebt moet je ff je mailadres posten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan