BMW R50 1956 > R100 injectie > R100 Turbo

Complimenten! Is e.e.a. op basis van de MegaSquirt injectiecomputer? Ik zit zelf aan een soortgelijk project te denken, maar ik moet me vooral nog orienteren op de te gebruiken injectors/gasklephuizen. Heb jij ergens speciaal opgelet behalve de min/max opbrengst, pulsbreedte vs. opbrengst etc.?

groet,
Martin

edit: MS inderdaad, had er even overheen gelezen
 
Laatst bewerkt:
Goede morgen BMW Piloot, en anderen op dit forum.

We vonden hem echt gaaf gisterenavond je motor en je tufte er inderdaad chique mee weg.
Hoop dat je je rondje nog hebt kunnen maken.

Vooral de kleine accessoires vond ik cool. :Y
Dobbelsteentjes op de ventielen, handboeien onder het stuur, blikje heineken eronder.
En dan word zijn jivvie(?) nog beschermd door dat gymschoentje. _O-
Weet zeker dat je nog veel :] plezier zult hebben met hem.

Groetjes van Ed en Lud
 
In de Motorrevue :

motorrevue07072_resize.jpg
motorrevue07072bmw.jpg
 
super zeg. net op tijd klaar voor de TT. ik hoop dat je een startbewijs hebt gekregen voor de MotoGP en laat je die Jappen en Duc's een lekker poepie ruiken })
 
Speciaal....

En hoe lang moet dat achterwiel mee gaan in deze opstelling?
Of heb je er een achterwiel in gezet wat op je geweld berekend is
 
Laatst bewerkt:
Is ook al niet meer origneel...

Wat nog wel origineel is is het frame. Verder eigenlijk niks.
 
Speciaal....

En hoe lang moet dat achterwiel mee gaan in deze opstelling?
Of heb je er een achterwiel in gezet wat op je geweld berekend is

om 200 te rijden heb je een pk of 70 nodig, er zijn zat motoren die dat met een spaakwiel doen, o.a. de big zed, de R100RS
 
Hij is als voorbijganger gefotografeerd dus veel tekst is er niet.
De rest gaat over een streetfightermeeting.

Als je mij nou even tekst en foto's mailt maak ik er wel een artikeltje van. Gaaf project weer! 8-).
 
Als je je verveelt en je wil nog meer dan ga je er toch een turbo op bouwen :+

full
 
'BMW R50 1956 > BMW R100 injectie' > 'BMW R50 1956 > R100 injectie > R100 Turbo'
 
:} :}

Ik kan het niet goed zien, heeft dat ding nu 1 of 2 turbo's :?


Beter gekeken, eentje dus :)
 
Laatst bewerkt:
We moeten nog aflassen en injectoren erin lassen. Dempers bouwen en alles afwerken. Daarna moet de computer ook opnieuw ingeregeld worden want er gaan 4 injectoren in en er word staging toegepast.
 
:^

Mooi project, gewoon een niet al te complexe motorfiets pakken, en hem lekker complex en speciaal maken :)
 
Nog niet gezien dit topic, ziet er weer mooi uit. Maarruh.....die voorkant lijkt wel heel erg veel op mijn ex-triumph voorvork die ik ooit aan iemand met een BMW verkocht heb :)
 
Dan kan dat deze wel eens zijn. Maat van mij heeft hem zo gekocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan