BMW R60/5

Status
Niet open voor verdere reacties.

dabamrak

MF'er
26 dec 2007
47
0
Zaventem
BMW R60/5 Toaster 1972

In zeer goede staat, altijd in de garage gestaan, technisch in perfecte staat. Stuur kan gemakkelijk in originele stand worden teruggezet. Originele knipperlichten voor (metalen) ook aanwezig. De toaster heeft zijn naam gekregen vanwege zijn broodrooster-achtige (chrome zijpanelen) 15liter benzinetank. Papieren aanwezig. Lakwerk op de tank en het achterspatbord zou bijgewerkt moeten worden om hem richting concoursstaat te brengen.

Km.stand 90.000


Richtprijs €2.199,-

full
 
Laatst bewerkt:
leuk ding, hoeveel gelopen? Wat is de prijs die je in gedachten hebt? reden van verkoop alsik vragen mag?

helpt misschien wat met de verkoop
 
Nee, daar staan die bmw's nou juist bekend om he, zga geen onderhoud.
Cardan aandrijving, dus geen gezeur met ketting/tandwielen. Lekt totaal geen olie, en die boxermotorblokken he, staan er bekend om dat ze wel een paar honderduizend kilometer mee gaan...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem 4kW laten terugvoeren, een officiële vermogensuitdraai is aanwezig, naar 25kW.
 
Laatst bewerkt:
16 botbreuken :O

Dat doe je goed ( of juist niet)

dan maar een gratis (zacht) kickje :)

:W
 
Sorry voor de late reactie, maar beter laat dan nooit. Ik zal nog wat foto's uploaden vanavond/morgen. Deze foto is van winter vorig jaar en de motor staat te koop in de Utrechtse heuvelrug.
De kleur van de lak is grijs. Heb er geen ander zadel bij. Af en toe, het is niet optimaal, rij ik er wel eens op met mijn vriendin achterop, zit je wel redelijk ver naar voren, maar het is zeker te doen!

16 botbreuken, en dit weekend een maagzweer ontdekt, ws. van de indocyts en de diclofenacjes, maargoed, voor de rest er goed van af gekomen en op wat grote ritssluitingen na nniks blijvends :).
 
Laatst bewerkt:
Ik wou dat mijn honda rickman al verkocht was.

Kwam hem zo bij je ophalen, wat een gaaf ding :9~

En 1500 euro bieden ik echt weer een kinderachtig iets :N :X

Greetz Mark
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Waar staat de motor??

Ben serieus geinteresseert in de motor :Y
Heb misschien mijn rickman verkocht.
Als de rickman verkocht is wil ik graag eens komen kijken.

Alvast bedankt!

Greetz Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan