BMW R60/5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou u mij even willen mailen: ik _kom_er_niet_uit@hotmail.com (zonder spatie en met lage streepjes)

Zondag komt er iemand naar mijn motor kijken en als deze man de motor koopt dan zou ik graag bij u willen kijken en als de motor netjes is en goed motorisch dan denk ik dat ik de motor direct meeneem.

Vind het echt een super mooi en gaaf ding!! :9~

Greetz Mark
 
Zou u mij even willen mailen: ik _kom_er_niet_uit@hotmail.com (zonder spatie en met lage streepjes)

Zondag komt er iemand naar mijn motor kijken en als deze man de motor koopt dan zou ik graag bij u willen kijken en als de motor netjes is en goed motorisch dan denk ik dat ik de motor direct meeneem.

Vind het echt een super mooi en gaaf ding!! :9~

Greetz Mark

En....????
 
Is deze motor nog te koop?
zo ja, zou je dit even willen laten weten via fredhouben@hotmail.com
Alvast bedankt!
 
oma op bezoek, deze staat al veel te lang te koop... ;)

ts: wil je me mailen op derk@cyberdude.com dan kunnen we in contact komen. Ik wil graag komen kijken. :Y
 
Wow! Wel een mooi ding! Redelijk hoge km stand, maar dat kunnen ze aan!

Wat is de prijs op dit moment van dit vehikel!?

Verder nog gegevens welke je met ons kan delen?? Historie bekend!? Eerste eigenaar!?

Ferns.
 
Ik wil er nu €2100,- voor! Ik ga zelf binnenkort een tijd weg, dus hoop dat er mensen met interesse zijn vóór Augustus :)!

Ik ben niet de eerste eigenaar, ik heb 'm overgekocht van een engelsman die in nederland woonde. Had de motor altijd binnen staan. Volgens mij was hij ook niet de eerste eigenaar.

Ja, km stand is opzich niet hoog. Boxer motor met cardan aandrijving. 0 slijtage, tot nu toe dan ook nooit problemen gehad, onderhoud is gewoon nauwelijks nodig.

Leuk is ook dat ik met dit oude ding de choke gewoon nooit hoef te gebruiken (tenzij het extreem winterweer is)... Starten en na twee seconden lopen :)
 
Laatst bewerkt:
Als redelijke kenner kan ik u vertellen dat dit niet veel geld is.
Aangezien mijn voering van de portemonnee al wekenlang vol in zicht is, kan ik het me niet veroorloven.

Ik heb voor een maand of twee geleden een toaster in onderdelen verkocht:
zeer nette tank met roestige panelen - 450,- op Ebay.de
Koplamphuis zonder koplamp, met combi toeren/km-teller - 230 euro op Ebay.de
accupanelen (roestig) - 125 euro in Bockhorn.
alu-knipperlichten - 100 euro
Houd ik nog blok/bak/frame/cardan/wielen e.d. over...
Tis maar even dat je het weet.

Superleuke fiets voor leuk geld en ga het maar niet verschijten.
Probeer maar op Ebay.de, die duitsers betalen goed voor BMW onderdelen en helemaal voor toaster(spul).
Mocht de toaster je niet in de weg staan en je bent het geld niet nodig, dan wil ik het graag voor je meenemen naar oldtimermarkt Bockhorn, maar dat duurt nog een jaar ;(
Succes met de verkoop !! *D

Ennuh Corrosie hoe is het met die Beemer van jou ? :$ ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan