Vtwinner
MF veteraan
Een GB500 Clubman (dus geen CB) is natuurlijk helemaal leuk maar lastig aan te komen. Ben je gelijk klaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Veel reacties van mensen die geen fan zijn van het genre, ik ook niet maar dat terzijde.Aangezien ik een beginnend rijder ben heeft de R65 power zat denk ik. Dankjewel, hier heb ik wat aan.
De bewuste motoren staan op de bijgevoegde foto’s. Na revisie heeft de R65 nog geen 500 km op de teller.
Op een zondag twee uurtjes herrie maken en genieten dat je op een stoer ding zit.
Beide vind ik super gaaf. Zou ze zo blind kopen. 99% van de cafe racers is super kundig in elkaar gezet dus je zal een geen buil aan vallen. Zeker als 1e motor echt een goede keuze. Bijna beter als rode hayabusa.
ZelfbouwtelefoonPs: waarom werken smileys niet op mijn telefoon?
In elk adviestopic, wat de vraag ook is, vroeg of laat, komt er altijd iemand zijn eigen motor aanraden.Mijn motor
Yep.. of een Honda, Triumph, Andere BMW, Ducati en elk ander merk wat een scrambler/cafe racer ding in z'n range heeft.In elk adviestopic, wat de vraag ook is, vroeg of laat, komt er altijd iemand zijn eigen motor aanraden.
En 130 km/h mag je pas na 19.00 uur rijden en dan ook nog eens niet overal.Dus omdat jouw motor toevallig heel blijft omdat je er erg rustig mee rijdt ploft er nooit 1???
Ik werk al jarenlang aan BMW motorfietsen en weet wat ik in de praktijk tegenkom.... en 100 km/u rijden waar 130 is toegestaan lijkt me ook niet ideaal.
Daar trekt een ploffend motorblok zich niets van aan.En 130 km/h mag je pas na 19.00 uur rijden en dan ook nog eens niet overal.
Als je zelf geen 100 kilo weegt is een R65 best leuk.R65...
Ook bereden door kleine Engelse dames
De R45 en R65 blokken wijken behoorlijk af van de andere /5 /6 /7 blokken. Oa door de korte slag maar ook andere zaken. De praktijk heeft uitgewezen dat ze veel vaker ploffen dan de redelijk bulletproof lange slag blokken.Bekijk bijlage 1817092
Rare duscussie als het oververneukteverbouwde fietsen gaat. Dat rode gedeelte van de toerenteller mag je niet komen. Het geblokte gedeelte incidenteel. Alles daaronder mag je van BMW de hele dag rijden tot je moet tanken. Dat zal bij de R65 waar deze teller van is ergens rond de 140, 150 zijn.
Die fietsjes zijn niet van suiker. Het zustermodel, de R75/5 is bedacht voordat er snelheidslimieten waren. daar mocht je gewoon urenlang 180, 190 mee rijden. Als je het tenminste durfde. (betonplaten, trommelremmen, kevertjes en eendjes)