BMW R69s van Kees

Mijn vrouw vond het ook maar niets, die zei “nou het lijkt net of die dingen er later een beetje aan zijn geplakt”, soms is “less is more”. Iemand spiegels kopuh voor wènagh?:)
 
Ik neem aan dat het over de spiegels gaat? De motor is toppie.
De motor had ik ook al commentaar op gegeven, ik vind hem te mooi. Maar als Kees een paar regenbuien meepakt ziet hij er al veel beter uit. Bovenstaand commentaar gaat alleen over de spiegels.
 
De motor had ik ook al commentaar op gegeven, ik vind hem te mooi. Maar als Kees een paar regenbuien meepakt ziet hij er al veel beter uit. Bovenstaand commentaar gaat alleen over de spiegels.
Te mooi? Kan dat?
 
Persoonlijk vind ik spiegels op het stuur fraaier, maar het zijn originele accessoires. Uiteindelijk is het alleen belangrijk of Spacekeez er gelukkig mee is.
 
Ik wilde gewoon jullie eerlijke ongezouten mening. Dus als je het heeelemaal ruk vindt, hoor ik het ook graag. Er op en er af halen is echt maar 2 minuten werk.

Waarom zou je zoiets doen? Ik vind het helemaal ruk, maar het is toch verdorie jouw motor?
 
hij is beinvloed door zijn vrouw
, maar ben eens eerlijk, wie niet


ik wel.
 
Zoals door jou zo van voren gefotografeerd ziet het er raar uit, maar je zou ook kunnen besluiten er enkel een linker spiegel op te zetten. Ziet er wat cleaner uit en in die tijd reden ze volgens ook niet met een rechter spiegel.
5883291525_90a3473d49_h.jpg
5883865944_c0a9306cf4_k.jpg
 
De BMW is geweldig mooi, maar de spiegels......minder.

Maar dat maakt allemaal niet uit als jij het geweldig vindt dan lekker laten zitten.
Smaken verschillen nu eenmaal. 😋
 
Ik kan wel zaterdag. Liefst rond 10.30uur? Heb je een voorstel voor een meetingpoint? Mag ook bij mij, stuur in dat geval even een pb voor het adres. Boxerbeemer, hoe ver ben je met jouw project?
 
Ik kan wel zaterdag. Liefst rond 10.30uur? Heb je een voorstel voor een meetingpoint? Mag ook bij mij, stuur in dat geval even een pb voor het adres. Boxerbeemer, hoe ver ben je met jouw project?
Het lukt me niet een privé bericht te sturen. Volgens motor-forum mag ik dat niet. We kunnen 10:30 bij mcDonalds delft afspreken (hebben ze wel redelijke koffie), bij jou is ook goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan