BMW R80 caferacer met brandschade

Radish

MF veteraan
18 jul 2003
1.009
2
Bloemendaal
2004%5C06%5C08%5Cbikepics-162376-200.jpg
2004%5C06%5C08%5Cbikepics-162374-200.jpg


Zaterdag 22 okt. hebben onverlaten m'n motorhoes in de fik gestoken waardoor plastics, achterverlichting, bedrading en zadel zijn weggebrand of -gesmolten. Gesmolten plastic is op de achterband terecht gekomen; achtervelg nog mooi. Voorvork, -band, en -velg geheel intact. Frame idem. Blok idem; heeft in totaal iets meer dan 103.000 gelopen (loodvrij), de laatste pakweg 10.000 na revisie door Van Houten Motoren.

Fraaie bolle klepdeksels en uitlaten. Brandweer was er redelijk tijdig bij. Tank heeft brandschade, idem de dingen op het stuur. Ik heb eventueel meer foto's; deze zijn van de motor nadat die een lauw sopje heeft gehad. Ik heb hartzeer omdat ik 'm nooit meer in dezelfde staat krijg (caferacer zadel en stuurkuip), daarbij geen tijd of werkplek. Kom kijken als je in de buurt bent. Status biedingen 26 okt. 800 euro. Kijk of je geinteresseerd bent. Meer foto's opvraagbaar.

full
full
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het, je hebt niks aan goedbedoelde adviezen, maar ik zou 'm zelf houden en opknappen. Al ben je 10 jaar mee bezig, als je uiteindelijk er weer op rondrijdt doe je 'm nooit meer weg :)
 
Hè, je PM staat uit. Ik had je iets willen vragen. Heb je een emailadres of kun je je PM aanzetten?
 
Mijn verwachting is dat als je de appendages op het stuur verwisselt (of weglaat voor een echte naked), de bedrading naar achteren toe plus de achterverlichting vervangt, er een zadel op zet je al voor een groot deel klaar bent. Tank opnieuw spuiten voor de mooi. Achterband was sowieso zo'n beetje aan vervanging toe. Ik heb gisteren geremd en geschakeld, die 'linkages' werken gewoon als vanouds. Plastic huis van de voorlamp moet worden vervangen of gewoon een andere koplamp op zetten. Brandweer had veiligheidshalve de kabels van de accu doorgeknipt (lekker... pff); ik ga kijken of dat te verbinden is....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan