Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Laten we het hopen, want ik ga een week kamperen met de BMWTweede helft van de komende week wordt het beter weer. Eindelijk.
Kun je meteen een fotootje maken om hier eens langs te gooien
Vond die black rocksters wel geinig. Was geen echte editie toch?
Goede reis!Daar gaan we
Damn, flink bepakt!Daar gaan we
Aha, vandaar dat ik er wel vaker iets over heb gehoord. Dacht dat het meer een populaire modificatie was.Ja nou het schijnt in België een remake te zijn van een stuk of 17 fietsen (rocksters) omdat de originele kleurstelling niet zo lekker verkocht daar. De kleuren zijn er af gehaald, paar andere stickers erop en een laser-uitlaat gemonteerd.
Bovenstaande info heb ik trouwens niet vanuit officiële bron (BMW) maar vanuit verschillende andere kanalen.
Ik zal het zeker niet nalaten om weer een paar foto's te schieten als ik aan het toeren ben.
Moet met dit weer toch kunnen? Wel ergens in de schaduw gaan zitten.Nou... Ik kan je er nog geen antwoord op geven.
De Y-pijp past, maar de uitlaatklemmen zijn nu te groot. Dacht het vandaag even op te kunnen lossen, maar helaas... Sleutelen op de stoep maakt het niet makkelijker
Het grootste voordeel zonder Cat en zonder originele demper is het gewichtsverlies alleen zul je wel een goede vervangende demper moeten monteren met E keur en als je toch bezig bent kun je nog Brisk bougies en een K&N filter monteren bij mij lijkt ie wat makkelijker onderuit de toeren te trekken.Hoe gaat dat zonder Cat? Ik zit deze ook te overwegen namelijk. En wat was er met je voorspatbord? Diegene op de foto is het originele Rockster / R1100S voorspatbord.
Yes is ook wel lekker op de stoep hoor. Juist lekker in het zonnetje wat mij betreft!Moet met dit weer toch kunnen? Wel ergens in de schaduw gaan zitten.
En je kunt er kennelijk nog iets meer uit halen door ook nog een ECU chip van John Gemi te installeren. Heb ik in ieder geval gister besteldHet grootste voordeel zonder Cat en zonder originele demper is het gewichtsverlies alleen zul je wel een goede vervangende demper moeten monteren met E keur en als je toch bezig bent kun je nog Brisk bougies en een K&N filter monteren bij mij lijkt ie wat makkelijker onderuit de toeren te trekken.
Ja daar lees ik goede dingen over. Na de 40k beurt eens zien wat er aan budget over is. Als we een beetje mooie nazomer houden kom ik een heel eind.En je kunt er kennelijk nog iets meer uit halen door ook nog een ECU chip van John Gemi te installeren. Heb ik in ieder geval gister besteld
Ik zou wel eerst de sproeiers doen en daarna pas de Gemi chip. Hij past namelijk de chip specifiek aan op jouw modificaties. Dus erg zonde om eerst de chip te doen, daarna de sproeiers te pakken en dan opnieuw een chip te halen om weer het maximale uit je mods te halenJa daar lees ik goede dingen over. Na de 40k beurt eens zien wat er aan budget over is. Als we een beetje mooie nazomer houden kom ik een heel eind.
Ook de sproeiers vervangen voor de 1200-serie schijnt een prettige upgrade te zijn. Qua uiterlijk wil ik er verder niks aan doen en de performance is op zich niet slecht. Met goede benzine (98 of 100 E5 heeft hij maar weinig last van KFR vind ik.