BMW R850/11x0R wie rijdt er een? (Part 2)

Bougie dop trekker gekocht , aan de ene kant zo los en aan de andere kant wil ie niet en nu stuk rubber los geraak ,, dat zal me wel een set nieuwe bougie kabels kosten ,, tank zeker er ook af ?
BMW R850R bougiedoptrekker.jpg
 
Bougie dop trekker gekocht , aan de ene kant zo los en aan de andere kant wil ie niet en nu stuk rubber los geraak ,, dat zal me wel een set nieuwe bougie kabels kosten ,, tank zeker er ook af ?
Bekijk bijlage 1427752

Ik heb bij mij bij de laatste bougiewissel er ook 1 kapot getrokken. Ik heb hem gesoldeerd want ik wilde de dag erna weer rijden. Nog eens bedenken wat ik ermee doe, ik denk niet dat ik er nieuwe kabels op ga zetten. Ik vind het niet zo’n fijn systeem dus dan blijf ik met de ellende zitten...
 
Als alleen de bougiedop kapot is kun je toch gewoon een nieuwe aan de bestaande kabel maken?
Lijkt me een beetje overbodig om meteen een hele nieuwe kabel erbij te kopen.
 
Het is 1 geheel, allemaal aan elkaar gegoten
Ik denk niet dat ze los te krijgen zijn, tenminste niet bij bmw.
Misschien iets universeels, maar dat moeten dan best lange zijn
 
Hmm ok. Ik ken ze alleen met doppen die je van de kabels los kan trekken.
In dat geval, wat een k*t ontwerp -O-
 
heb wat rond gekeken 70 a 75 voor 2 kabels vind ik best wat...
Yuk, zo wordt een kleine beurt wel erg duur. Als je iedere keer dat je bougies vervangt nieuwe kabels moet kopen :')

Ik ga er vanuit dat de Rockster hetzelfde werkplaatshandboek als de r850r en r1150r heeft? Zijn die toevallig ook ergens digitaal beschikbaar?
Vandaag mijn oude motor verkocht. Volgend weekend haal ik de Rockster op!
 
op FB heb je een boxer pagina, stel die vraag daar eens, zo ben ik er ook aangekomen.

mocht dat niet lukken stuur me een PM dan verzin ik wat anders
 
Goedemiddag, ik heb een scherm voor mijn BMW R 850R over kunnen nemen .
Het is volgens zeggen een orgineel BMW scherm maar ik heb geen idee waar hij bevestigd moet worden .
Ik heb al zitten puzzelen maar kom er niet uit ,is er hier iemand met zo'n zelfde scherm die mij wat foto's of informatie kan geven cq sturen van waar hij bevestigd moet worden.
Alvast bedankt voor de moeite.
Vr gr Dico
 

Bijlagen

  • 20190701_201219.jpg
    20190701_201219.jpg
    228,2 KB · Weergaven: 10
Goedemiddag, ik heb een scherm voor mijn BMW R 850R over kunnen nemen .
Het is volgens zeggen een orgineel BMW scherm maar ik heb geen idee waar hij bevestigd moet worden .
Ik heb al zitten puzzelen maar kom er niet uit ,is er hier iemand met zo'n zelfde scherm die mij wat foto's of informatie kan geven cq sturen van waar hij bevestigd moet worden.
Alvast bedankt voor de moeite.
Vr gr Dico
Het scherm ziet er net zo uit als mijn scherm maar de beugels lijken anders. Mijn R staat bij de werkplaats dus kan nu geen foto maken '(
 
Klopt en dat vind ik soms ook wel jammer. Er zijn topics over andere merken waar het wel echt gezellig is.
Inderdaad ,had verwacht dat het wel drukker zou zijn .
Heb ook al een keer gevraagd of er interesse was om met een ploegje een toerritje te maken .
Maar geen reactie , beetje jammer vind ik.
 
Bij Jensen in Nijmegen staat (stond?) een mooie R1150R te koop. Heb er een proefrondje op gereden, maar we konden het over de prijs niet eens worden. Dus laat gerust iemand gaan kijken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan