Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leg de accu een uurtje los, dan hoort het zich te resettenEn toch... Kan ik niet de weg op met de rusor...
Was net opgestapt om voor het weekend naar Nijmegen te vertrekken, blijkt dat de ABS een storing geeft. Geen remmen... blijkt de storm toch nog een staartje te hebben...
Ja ik rijd maandag even bij de garage langs. Dan kunnen ze hem gratis even uitlezen. Weet ik meteen wat de storing veroorzaakt.Leg de accu een uurtje los, dan hoort het zich te resetten
Lekker bezig! Blijft er bizar uit zien wanneer een BMW zo uit elkaar wordt getrokken voor de koppelingAfgelopen week tussen het werk door de koppelingsplaat van de motor vervangen. Er zat geen slijtage aan de ijzeren delen dus deze hergebruikt. Koppeling begon licht te slippen in zijn 3 met de Tills injectoren .
Gisteravond eindelijk tijd voor een testrit en rijd weer als nieuw
Het ruitje bevalt ook prima, net ietsjes uit de windBekijk bijlage 1629568Bekijk bijlage 1629569
Bekijk bijlage 1629570
Bekijk bijlage 1629571
Het kost je als niet professional zonder volledige werkplaats ook best wat tijd, pijn en moeite. Maar voor mij voelt een motor meer eigen als je er zelf fysiek aan hebt bijgedragen dat hij goed rijdLekker bezig! Blijft er bizar uit zien wanneer een BMW zo uit elkaar wordt getrokken voor de koppeling
Nog geen problemen gehad (afkloppen ... ), maar heb me wel laten vertellen dat het aardig wat pegels kost als je het door een professional laat doen.Het kost je als niet professional zonder volledige werkplaats ook best wat tijd, pijn en moeite. Maar voor mij voelt een motor meer eigen als je er zelf fysiek aan hebt bijgedragen dat hij goed rijd
Ach… zolang je geen boutjes etc overhoudt is het net zo simpel als technisch lego, alleen zijn de onderdelen wat lomper. Had altijd meer moeite met sleutelen aan japanners, daar was je meer tijd kwijt aan boutjes loskrijgen zonder ze stuk te maken dan daadwerkelijk sleutelen.. (en dan bedoel ik niet alleen maar de JIS schroeven..)Klopt, het blijft in alle gevallen heel veel uren werk om bak en blok uit elkaar te trekken. Als je halverwege binnenkomt in de werkplaats, denk je dat het nooit meer goedkomt en je een andere motor moet gaan kopen.
Klopt, zag ik ook. Maar dat zien we wel vaker in de omschrijving staan om de billen voor de wet te beschermenZe lijken inderdaad veel op elkaar. Maar bij 2. Boxerbooster schrijft Tills : only - Powertuning en not for road use..for racing only .
Voor mijn rusor zou deze boxerbooster goed moeten zijn. Maar als er voor de rest niet echt verschil is zullen de 1200 injectoren wel de verstandigere keuze zijnWel de juiste boxerbooster nemen als je daarvoor kiest, niet die voor de S. Wat ik hoorde is dat ze bijna gelijk zijn, boxerbooster zou iets meer verbruiken. Zeker bij een sportieve rijstijl