BMW R850/11x0R wie rijdt er een?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij deze een plaatje van mijn bmw

BMW_R850R_1.jpg


Specs:
R850R 2001, zonder abs, met handvatverwarming :)
Hepco&Becker valbeugels, koffer set, givi topcase, varioscreen
 
Sinds ik de flyscreen van mijn motor af heb, valt het mij zo op dat de koplamp trilt. Klopt dit of is er iets niet goed vast?
 
Die van mij niet hoor de vorige en eerste eigenaar is een Duitser.
Maar de nu dus in Amersfoort.

Groetjes naamgenoot, Ronald :W
 
Die van mij niet hoor de vorige en eerste eigenaar is een Duitser.
Maar de nu dus in Amersfoort.

Groetjes naamgenoot, Ronald :W

Ronald,

Ikzelf heb ook nog in Amersfoort gewoond, ben er net een half jaartje weg.

Ronald
 
Halllo,

Hebben jullie dingen vervangen(gepimpt) op je motor? bv. andere uitlaat, dempers, spiegels, stuur etc etc.
 
Halllo,

Hebben jullie dingen vervangen(gepimpt) op je motor? bv. andere uitlaat, dempers, spiegels, stuur etc etc.
Gepimpt is een groot woord, maar heb van het weekend nog wat sierkapjes gemonteerd en aluminium radiateur beschermers gemonteerd. Zodra ik een fototje heb, gooi ik die ff online. Daarnaast had ik al hepco en becker valbeugels.
 
Laatst bewerkt:
Halllo,

Hebben jullie dingen vervangen(gepimpt) op je motor? bv. andere uitlaat, dempers, spiegels, stuur etc etc.
De demper op dag één eraf gehaald,
Dat stuk plastic aan de achterkant (spatlapding) inngekort en versmald,
De cat dempt zo goed dat ie nu nog geen 2dB meer maakt dan op het typeplaatje staat.
Nu kunnen er iig de volle koffers van een RT op. Is wel handig met vakantie.
Munitiekistje achterop een aangepast bagagerek; staat beter dan zo'n topkoffer en is errug handig voor wat kleine dingen mee te nemen.
1150GS handkappen erop in de winter
Kleppendeksels gezwart
en hopelijk aan het eind van het jaar een paar zwarte velgen.
 
laser uitlaat, zwarte velgen, zwarte kleppen deksels, geen type aanduiding, zwart flyscreen (is er inmiddels al weer af) hugger carbon achter.

Nog in de planning: Rizoma spiegels en SBK stuur en andere oplossing voor de taartschep.
 
Wat er al op zat: Remus demper met Y-pijp, bagagerek en koffers, cilinderbeschermers, speedster schermpje, witte knippers. Ik heb nog hier en daar wat zwart plastic vervangen door alu (o.a. op kroonplaat), hij loopt er geen meter beter door, maar ik vind 't gewoon mooier...
Wat nog eventueel aan de beurt komt: andere spiegels, hugger achter, korte reactiestang.
Verbruikt wel wat olie, zeker vergeleken met mijn Yamaha, die hoefde ik tussen de beurten nooit bij te vullen. Ik vul nu bij met speciale boxer-olie van Motorex / AC Schnitzer. Volgens mijn motorzaak zou deze olie het verbruik halveren; ben benieuwd!!
Mazzel,
John
 
Wat er al op zat: Remus demper met Y-pijp, bagagerek en koffers, cilinderbeschermers, speedster schermpje, witte knippers. Ik heb nog hier en daar wat zwart plastic vervangen door alu (o.a. op kroonplaat), hij loopt er geen meter beter door, maar ik vind 't gewoon mooier...
Wat nog eventueel aan de beurt komt: andere spiegels, hugger achter, korte reactiestang.
Verbruikt wel wat olie, zeker vergeleken met mijn Yamaha, die hoefde ik tussen de beurten nooit bij te vullen. Ik vul nu bij met speciale boxer-olie van Motorex / AC Schnitzer. Volgens mijn motorzaak zou deze olie het verbruik halveren; ben benieuwd!!
Mazzel,
John


heb je foto's van wat vroeg zwart plastic was en nu alu??
Waarom een korte reactiestang?
 
Nee, nog geen pics (zal er z.s.m. een paar maken), maar dat zwart rond afdekkapje in het midden van de kroonplaat heb ik vervangen voor een aluminium exemplaar met BMW-embleem van Wüdo, het oliedopje heb ik vervangen door een aluminium Touratech-dop, alu ventielkapjes met logo e.d. (bij BMW Kohl in Aken, daar hebben ze zowat alles op dat gebied).

V.w.b. de reactiestang: ik had begrepen dat de motor met de korte reactiestang iets stijler op de voorvork staat en dat ie daardoor kwieker reageert in de bochten. Misschien heb het helemaal fout hoor, maar ik zou sowieso wel eens van anderen willen horen wat de ervaringen hiermee zijn. Is het verschil merkbaar, zijn er nadelen die de kop op steken, zijn er nog andere zaken die je moet aanpassen e.d.?
 
weet iemand hier mischien hoe ik aan een folder over de bmw rockster kan komen?

zone reclame foldertje.
heb ze een keer gezien op marktplaats maar die was dus al weg voor ik er erg in had
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan