BMW R850/11x0R wie rijdt er een?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je....
Van de week eerst nieuwe banden erom laten zetten

full





*O*
Foto graag! :Y
O ja enne ... sorry :$ ... Gefeliciteerd! Veel plezierige en veilige km's gewenst! :]
 
Laatst bewerkt:
Welkom, R80RT uit 1987 heb ik ook gehad, een wereldfiets ! :]
Veel plezier met je nieuwe aanwinst *O* . En inderdaad fotooooo's. !!!! :Y

Beste,

Ik heb jaren met plezier op een R80RT uit 1987 en 1974 gereden. En ineens was ik het zat. Raar he? Het werd tijd voor iets pittiger. Daarom heb ik overstap gemaakt naar de R1150R. Een heerlijke fiets.

full
 
Beste,

Ik heb jaren met plezier op een R80RT uit 1987 en 1974 gereden. En ineens was ik het zat. Raar he? Het werd tijd voor iets pittiger. Daarom heb ik overstap gemaakt naar de R1150R. Een heerlijke fiets.

Een goede keuze, mooie motor met een mooie kleurencombinatie.

Veel plezier er mee

Gr. Peter
 
en een plaatje bij bovenstaand praatje, net voor de 100.000 km weggedaan, bijna 7 jaar door weer en wind naar tevredenheid mee gereden. één keer een bobine stuk voor de rest gewoon benzine erin en gaan.
71N3GrJ.jpg

EOx033Z.jpg


:W Peter
 
Laatst bewerkt:
Wie kan mij aan een origineel bagagerek helpen?
Met toertochten wil ik zijtassen of koffers meenemen.

Destijds heb ik voor de R1150R van mijn vrouw via Marktplaats op 4(!) locaties wat gehaald: beugels voor de zijkant ergens in Zuid Holland, rekje aan de achterkant (het originele "zilveren kontje") uit Brabant, zij koffers hier om de hoek in Eembrugge, topkoffer met originele binnen tas ergens uit Gelderland gevist... Al met al 2 weken regelmatig neuzen op MP en dus wat ritjes. Via E-Bay tot slot binnentassen voor de zijkoffers van haar R en mijn RS geritseld, ook erg handig als je van B&B naar B&B rijdt.

Om de originele BMW RS/RT koffer verantwoord mee te kunnen sjouwen hebben we wel een stalen rekje gelast en onder het plastic zilveren kontje gemonteerd. Zit als een huis en heeft al een vakantie door Schotland overleeft.

TopkofferMontage07.jpg


Suc6 met zoeken!
 
Destijds heb ik voor de R1150R van mijn vrouw via Marktplaats op 4(!) locaties wat gehaald: beugels voor de zijkant ergens in Zuid Holland, rekje aan de achterkant (het originele "zilveren kontje") uit Brabant, zij koffers hier om de hoek in Eembrugge, topkoffer met originele binnen tas ergens uit Gelderland gevist... Al met al 2 weken regelmatig neuzen op MP en dus wat ritjes. Via E-Bay tot slot binnentassen voor de zijkoffers van haar R en mijn RS geritseld, ook erg handig als je van B&B naar B&B rijdt.

Om de originele BMW RS/RT koffer verantwoord mee te kunnen sjouwen hebben we wel een stalen rekje gelast en onder het plastic zilveren kontje gemonteerd. Zit als een huis en heeft al een vakantie door Schotland overleeft.

[afbeelding]

Suc6 met zoeken!

Zo wauw, dat ziet er mooi en solide uit.
Ik ben ook op eBay aan het struinen. En ik verwacht dat ik ook geduld moet hebben.
:Y
 
Gisteren met dat mooie weer lekker wezen touren over de veluwse wegen. Druk met alles wat een motorfiets heeft. Zowaar 7 x een R gespot, zowel onderweg als bij het terrasje. Nice!
 
Man, man wat een motoren op de weg. En ik heb geen eens motor gereden vandaag, maar van alles voorbij zien en vooral horen komen. Woon dan ook op de Veluwe :9
Wat wel opvalt is het verschil tussen de verschillende groepen. Van gewoon normaal en daar heb je dus helemaal geen last van tot compleet asociaal gescheur en lawaaimaken in een 30 zone met drempels. Als je daar met een man of 10 met 80-100 doorheen komt knallen, ben je echt niet goed wijs. Van spelende kinderen tot en met bejaarden in de scootmobiel worden hier verrast door dit soort idioten, die motorrijders een slechte naam geven. ;(
 
Laatst bewerkt:
Klopt, wel heel veel japans scheurwerk dat tussen 2 drempels boven de 10.000 toeren moet komen en dan weer vol in de ankers, want die drempel is dan wel weer heftig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan