BMW R850/11x0R wie rijdt er een?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Djuro zijn zwarte BMW R1150R
full
 
Hahahaha... een rockster.
Die staat hier aan de andere wand van de garage.Bevalt me prima het standaard stuur. Enne.. ik heb handvatverwarming erop dus een ander merk dan BMW past dan niet... B| :(

ai ik heb ook handvatverwarming, wist niet dat er dan niks anders op kan. Past een wunderlich dan ook niet?
 
ruzors zijn cool

djuro mischien zone start post maken met de fotos zoals je vaak bij andere topc's ziet?

de mijne tot ik een actie foto heb van de mega meeting zondag
fish013.jpg
 
ruzors zijn cool

djuro mischien zone start post maken met de fotos zoals je vaak bij andere topc's ziet?

de mijne tot ik een actie foto heb van de mega meeting zondag
[afbeelding]


Dat wil ik wel doen als er genoeg interesse is en ik moet even uitzoeken hoe ik dat moet gaan doen! Dus tips zijn welkom.
 
Heb sinds kort (januari van dit jaar) 'n zwarte R1150R van 2001 met nu zo'n 24K op de teller. Na een dikke drieduizend kilometer van januari tot nu moet ik zeggen: HEERLIJKE FIETS!! Comfortabel, snel als het moet, met een goedmoedig weggedrag.
Er zit een Remus met kat-vervanger op, K&N luchtfilter, schermpje, handvatverwarming en koffers.
 
Heb sinds kort (januari van dit jaar) 'n zwarte R1150R van 2001 met nu zo'n 24K op de teller. Na een dikke drieduizend kilometer van januari tot nu moet ik zeggen: HEERLIJKE FIETS!! Comfortabel, snel als het moet, met een goedmoedig weggedrag.
Er zit een Remus met kat-vervanger op, K&N luchtfilter, schermpje, handvatverwarming en koffers.


FOTO??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan