BMW rijders..

Rijden kan hij ook

Nou, ik zal er niet over liegen. Ik heb pas 4000 km op een motor gereden. Ik heb een heleboel geleerd tijdens de opleiding, maar ik kan natuurlijk nog lang niet dat wat de gemiddelde motorrijder bij ons (of de politie) kan. Ik moet nog heel veel leren, maar heb daar nu alle tijd voor.

Maar om dus toch een beetje on-toppic te blijven. Ik heb tot nu toe nooit verkeerde ervaringen met BMW-rijders gehad. Tot nu toe zwaaiden ze eigenlijk allemaal terug. Vind ik eigenlijk ook niet meer dan normaal. Ik ben wel benieuwd wat iemand op een BMW C1 zou doen. Ik hoor vaak mensen zeggen dat ze niet naar zulke gasten zwaaien omdat ze vinden dat het geen motor meer is. Kan me dus ook voorstellen dat mensen op een C1 niet naar anderen zwaaien omdat er dus niet vaak een reactie op komt.
 
Heb ook al een keer gezwaaid naar een motoragent. Daar schrok ie zo van dat ie bijna door rood reed bij het kruispunt en zich half verremde :) had dus het gewenste effect })

(was mooi weer, de vogeltjes floten, veel leuke mevrouwen in de stad en veel motorrijders, en ik was in een zwaaibui)
 
Vinz: ... mooie machine hoor!!
kun je wel zeggen Dutchie, ben er erg blij mee. En hij rijdt zo verschrikkelijk makkelijk en lekker... Heb dezelfde kleur als op m'n icoontje. Binnenkort een foto.
 
Ik zwaai eigenlijk naar alles dat los en vast zit, als ik ze zie.
Tot sommiger verbazing blijf ik dat ook doen tussen het schakelen en het rijden op rotondes.
In blije buien zwaai ik ook naar schakelbrommers, gewoon omdat die mensen op het goede pad zijn, met hun Puchies en Kreidlers

Ik moet wel bekennen dat bij een Beemer (prehistorische modellen wel te verstaan :+ ) het handje vaak wat hoger gaat.
 
Laatst zat ik te denken. Gaat het gas open, gaat het gas open ? Ik heb het maar niet gedaan omdat ik wist dat er na een Km toch weer een stoplicht was. Ga ik de bocht om .......

5 Motor-agenten.. 3 zwaaiden ervan terug.

Ik had mazzel en de blikbestuurder achter me (rijd zeker ook motor) kwam niet meer bij van het lachen. ;)
 
Mensen die echt helemaal niet zwaaien zijn , met enkele uitzonderingen, lessers. Meestal ga ik als ik voor de lol rijd dan er voor zorgen dat ik ze weer tegenkom. Gewoon om te laten zien dat je best wel mag zwaaien van de instructeur c.q. examinator.

Ik heb nog zoveel moeite met het in bedwang houden van die motor dat het denken aan zwaaien al teveel moeite is :+ . (Ik les dus nog).

Ik heb tijdens het lessen af en toe last van stemmen in mijn hoofd, waardoor ik nog wel eens vergeet te zwaaien.

Overigens kom ik maar heel weinig andere motoren tegen momenteel. Op een hele ochtend lessen misschien 2.
 
D'r is niets zo mooi als op je werk komen en daar een motorfiets zien staan waarop jij die dag "moet" :} gaan werken.

Twee van jouw collega's die een paar jaar geleden ,toen ik nog pelotons-commandant was, mijn collone moesten begeleiden en het regende urenlang pijpestijlen waren toen even een andere mening toegedaan denk ik! ;)
 
[zegt niets modus]
3 keer stil gestaan en 4 BMW-ers zijn me voorbij gereden. Niemand stopte behalve iemand op een GPZ. Wel zwaaide er eentje vrolijk naar me toen ik mijn hand opstak :)
[/einde zegt niets modus]

[zegt niets modus]

ik rij ook BMW en ben laatst ook gestopt bij een stilstaande auto, ben ik nu een goeie? Pluspunt graag :P

Edit voor NitroMax: om mijn hulp AAN TE BIEDEN aan het slachtoffer (= de automobiliste). :+

[/einde zegt niets modus]
 
Laatst bewerkt:
[zegt niets modus]

ik rij ook BMW en ben laatst ook gestopt bij een stilstaande auto, ben ik nu een goeie? Pluspunt graag :P

[/einde zegt niets modus]

Ik stop ook in de auto, voor mensen die pech lijken te hebben

Ook al gestopt voor mensen die aan de snelweg, staand op de vluchtstrook, de hond uitlaten :(

Maar ja ik ben dan ook gek :]
 
Ok! Weet ik weer voldoende! Ik zal voortaan blij en met een :) mijn handje op steken naar alles wat op 2 of 3 wielen rijdt! :]
Maareh, kan ik problemen krijgen door naar een motoragent te zwaaien of vinden ze het meestal wel een leuke gedachte dat ze nog enige vorm van respect krijgen?? ;)
Tot zwaais! :}
 
Maareh, kan ik problemen krijgen door naar een motoragent te zwaaien of vinden ze het meestal wel een leuke gedachte dat ze nog enige vorm van respect krijgen?? ;)

Nee hoor, er zijn er wel die ook terugzwaaien. ALs je ze tenminste niet met 250 per uur op je achterwiel tegemoet komt :P
't Zijn net gewone mensen :)
 
[zegt niets modus]

ik rij ook BMW en ben laatst ook gestopt bij een stilstaande auto, ben ik nu een goeie? Pluspunt graag :P

Edit voor NitroMax: om mijn hulp AAN TE BIEDEN aan het slachtoffer (= de automobiliste). :+

[/einde zegt niets modus]

Ik doe het andersom! Ik ga aan de kant staan en maar hopen dat er zo'n geweldig strakke motorrijdster met lang blond haar en op een race machien waar je u tegen zegt langskomt en voor me stopt...en dan hopen dat je samen doorrijdt! ;) :9~ :]
 
Ik doe het andersom! Ik ga aan de kant staan en maar hopen dat er zo'n geweldig strakke motorrijdster met lang blond haar en op een race machien waar je u tegen zegt langskomt en voor me stopt...en dan hopen dat je samen doorrijdt! ;) :9~ :]

Ja maar als er nou een leuke meid in die auto zit en het is al een graad of 25 dus ze ziet er zeg maar zomers uit, dan rij je toch ook niet door of wel soms :P
 
Zelfs wanneer ik met mijn koekblik rijd, zwaai ik soms onbewust naar motorrijders.
Een reflex als het ware. :]
 
Deze BMW rijder groet ook altijd vrolijk, ook de meeste BMW politie agenten groeten terug.... Op de snelweg kijk ik meestal meer voor me dan naar de andere rijbaan: en groet ik dus zelden.

Waren dat niet de Harley rijders die nooit zwaaiden????
 
Ik zwaai altijd! Ook naar pliesie (sommigen zwaaien ook terug) :}
Zwaaien naar brommers: nooit (eerst groot worden, dan meedoen met de grote mensen)
Wil dolgraag een BMW (liefst K 75 S als het even kan) en ik beloof plechtig dat
ik zal blijven zwaaien... :]
By the way (en off-topic)niemand wil toevallig van z'n BMW K75 af??

Keep on zwaaiing!
 
Zwaai altijd.
Vroeger deed iedereen dat. Pas laatste 15 jaar wordt het minder door toename van motoren. Kan zowat wel een zwaaihandje op stuur monteren.
Echte Harley figuren groeten ook. Alleen de juppen met een minderwaardigheids complex die met een HD denken dat ze wat zijn snappen er geen snars van.
Maar daar ben je gelukkig bij de eerste spat regen altijd van af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan