BMW rijders..

als we op het brik rijden (de enige motor die rijd :) ) heeft tot nu toe iedereen naar ons gezwaaid en wij netjes terug. zelfs een politie mannetje met slepende rem zwaaide ons vrolijk toe :)
 
Ja maar als er nou een leuke meid in die auto zit en het is al een graad of 25 dus ze ziet er zeg maar zomers uit, dan rij je toch ook niet door of wel soms :P

True true! :9~ Ben alleen bang dat m´n meissie dat niet zo geweldig vindt... :?

Op woensdag 20 november 2002 10:33 schreef Ralfie het volgende:'t Zijn net gewone mensen :)

Bijna wel hè! ;) En voor de "slechtes" die meelezen...No offense! O-)
 
Ik zwaai altijd, alleen bij tegenliggers op de snelweg niet maar anders wel als ik iemand inhaal ofzo ! Of als ik in de spiegels al iemand zie aankomen (wat niet meer zo vaak voorkomt met deze motor hehehe :9~ )

Politie... tja, ik zwaai altijd maar in de hoop dat als ze me aanhouden ze jou misschien herkennen? ( N A I E F |( )
 
Ik probeer naar iedereen op twee wielen met meer dan 50 CC te zwaaien. Motorscooters, C1's, politie, marechausse, ambulance-motoren, etc... Alles op een 'motor' is een vriendelijke groet waard.

Ik ben er zelfs voor om tijdens rijlessen zwaaitechnieken te behandelen, gevolgd door tweehandig zwaaien bij cursussen voor gevorderden. En als je echt goed kunt rijden, is een korte handstand op het zadel misschien een optie...

Wat me overigens een beetje opvalt, is dat er zelden gelachen wordt tijdens het zwaaien. :] :) ;)
 
Wat wel zo is: Ik zwaai 'somers een stuk minder als 'swinters

Waarom? Omdat ik op een warme zomerzondag om de 10 tellen moet zwaaien, en daar heb ik niet echt zin in. Ik zit niet op de motor om te zwaaien, maar om te rijden.

'swinters zwaai ik wel naar iedere motorrijder, omdat het er maar weinig zijn, en omdat het de "echte" mottorrijders zijn. :X

Misschien dat de gemiddelde BMW rijder dit gevoel ook heeft, want als je 'swinters rondkijkt is het 80% BMW wat de kou en het slechte weer doorstaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan