bmw-rockster meeting

bmw-meeting

  • ja, leuk!!!

    Stemmen: 11 78,6%
  • nee, niks voor mij.

    Stemmen: 1 7,1%
  • misschien

    Stemmen: 1 7,1%
  • wil wel,alleen kan ik niet tijdens de zomervakantie

    Stemmen: 1 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14

bastiaan pieter

MF veteraan
24 dec 2004
1.949
0
noordwijk
hello mf-ers..via deze topic wil ik even peilen of er animo is voor een bmw meeting, met als uitgangspunt de rockster, maar andere zoals de gs-rt-s zijn natuurlijk ook welkom.
waar en waneer hangt af van jullie, dus ff polletje aanvinken...c.u!!!
 
Laatst bewerkt:
Wil wel, alleen niet deze zomer O-)

Ik kom in de zomer van 2026 _O-

Zonder gekheid.... leuk zo'n meeting, kom zeker ff kijken als t zover is als t mag met de Monster O-)
 
nog niet heeel veeel reacties..misschien als wij de k1200r en de k1200s erbij betrekken??



in de topic "is een bmw voor oude mannen" lijkt het toch dat er op mf veel bmw rijders zijn :?
 
Plan maar een datum dan ga ik zien of ik er bij kan zijn.

Ik rijd op een BMW R1100R de voorganger van de R1500R (Rockster)
 
Kijk, ik zie hier plannen om een meeting te organiseren. Mooi plan. Ik heb net 2900km op de teller bijgezet tijdens mijn vakantie. Nog een paar andere Rocksters gezien in Italie (2) en in Kroatie (1). Even minder behoefte aan cruisen in NL maar een meeting lijkt me gezellig. Ham-vraag: wanneer en waar?
 
Gezien het animo en de reacties van de Rockster rijders zie ik die meeting niet snel gebeuren. :N
 
Nou Bastiaan Pieter, het loopt storm met die meeting :z Leuk initiatief, begrijp met niet verkeerd, maar schiet niet erg op -O-

'n Schopje dan maar...

Onze vrienden met een S4R of 620ie mogen best komen kijken hoor. Ook leuke machines die er wel "bij zou willen hebben" *D Maar wel prettig om een BMW achter de hand te hebben voor als ie stuk is... :+
 
Ik doe ook mee.
Ik heb sinds kort een rockster 80 edition en ik ben zeker van de partij, mits mijn agenda het toestaat natuurlijk

Groeten van de veluwe
 
Heb ik even een oude koe uit de sloot gehaald... :+ Ik kreeg op mijn kop van de motor-forum oma... _O- Maar het is inmiddels een jaartje verder en wie weet zijn er weer meer enthousiastelingen om een stukje te touren met een paar Rocksters. Wie durft O-) ?
 
Jij weet ook alles....

Ik heb ze gewoon licht opgeschuurd en met een hittebestendinge verf gespoten.
NB mijn bochten/uitlaat is verchroomd, is dus een lastiger ondergrond als bij jouw systeem, daar zou het beter op moeten hechten.
Qua onderhoud wrijf ik er af en toe een lap met afgewerkte olie overheen.
Heel af en toe spuit ik bepaalde plekjes bij (steenslag oid). Zit er eigenlijk al twee jaar op. De voorbewerking heb ik echter wel heel secuur gedaan. Het gehele systeem gedemonteerd, gereinigd, geschuurd en zorgvuldig ontvet. Vervolgens meerdere lagen gespoten en goed laten uitharden tussen de lagen door.
Er zullen vast mooiere/betere/sterkere oplossingen zijn, maar dit is een low budget oplossing die voor mij goed bevalt. En vroeger deed ik het ook al zo (sprak opa)
Dit is de demper, de bochten heb ik ook zo gedaan.
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan