Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat ben ik nu nog met mezelf aan 't overleggen... die spiegels zijn wel erg karakteriserend voor de RS.... misschien dat ik ze iets versmal.. of.. ik maak ze wat kleiner en integreer ze in de kuip voor tellers ofzo..
Misschien als je ze inkort, zodat je alleen t deel met t knipperlicht over houdt..? Origineel zijn ze wel erg lomp, past niet bij de smalle voorkant die je gemaakt hebt
in principe goed plan, maar behoorlijk aan de prijs die lampen... zo'n LC lamp is ook nog een optie, maar even kijken hoe breed die zijn (en dan nog een redelijk geprijsde vinden..)
ik heb eens ooit met de gedachte gespeeld om het motoblok 90 graden te draaien t.o.v. de versnellingsbak. je krijgt dan een 4 in lijn (k100/k1100) verticaal geplaatst. dan heb je iets apparts.
technisch lastig, maar niet onmogelijk.
Waarom zou je dat willen? Alleen om iets aparts te hebben?
Een andere reden kan ik niet bedenken. Het heeft nogal wat haken en ogen namelijk als je dit wilt doen: de versnellingsbak van een K zit meer naar de rechterkant gebouwd, in die lijn komt je blok dan ook te staan. Ergo je zwaartepunt ligt buiten het midden van de fiets en je houdt een rare lege plek over aan de linkerkant. Het olie aanzuigpunt kun je natuurlijk verplaatsen maar dan moet je dus ook een volledig nieuw carter bedenken op de plek waar nu de krukasdeksel zit. Het zwaartepunt van de fiets wordt onaangenaam hoog (is nu al niet laag), en je frame zit aan de bovenkant gruwelijk in de weg terwijl je aan de onder/voorkant ook een berg zult moeten wijzigen om het uberhaupt nog vast te kunnen houden.
En je wint er geen vermogen, looks, efficientie, ruimte of rijeigenschappen mee.
Ik ben gek op aparte dingen maar het moet wel een toegevoegde waarde hebben, die zie ik hier niet zo. Tenzij je geen K blok maar een Peugeot diesel inbouwd maar das een ander verhaal en dat is vervuiling van Scheffers z'n topic.