Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een hoop bla bla, uiteindelijk is het de persoonlijke ervaring die telt.
Ik denk dat het orgineel een Duitse tekst is die met Vertaal is omgezet naar Engels....hoofdbuffeteffect ook...
De motorrijder is het hoofdbuffet..., de duo dan waarschijnlijk het toetje...
Tranentrekkende woordkunstenaars:.
...toestand ook weer..., hadden we hierboven nog de
...en met dit design-pareltje heeft BMW gedacht van '...halloow, du heiliger strohsack ; daz können wier jah aug...', en nadat BMW's (aller)knapste koppen fertig waren met hameren, beuken, zagen, boren, bier drinken, lassen, schilderen, en stickers plakken..., was dit het (verbluffende) eindresultaat...
...mooi hoor...
BMW Motorrad Concept CE 02.
Een frisse wind voor elektrische, stedelijke mobiliteit op twee wielen.www.press.bmwgroup.com
Je zit in de overgang, denk ik...de tekstschrijven heeft wel gelijk..., 'k word ook onzettend emotioneel van dat sooRT mobiliteit...
Super interessant Ron! Om meerdere redenen. Niet de minste reden: hoe politiek werkt. Ik zie 1 grote Afschrikker in het verhaal voor de politici: er gaat Groene Methanol in en er komt afgelegde kilometers, waterdamp en CO2 uit. En dat laatste schrikt ze af. Dat het plan omvat in de Sahara met behulp van zonneenergie water en afgevangen CO2 klimaat neutraal te produceren en er dus netto bijna 0 uitstoot is (afhankelijk van de vervoerswijze vd methanol vd Sahara naar de pomp), dat horen ze dan niet meer. Niettemin klinkt het als een mooi concept dat een toekomst verdiend.And now for something completely different...
Dit is ook wel weer een bijzonder verhaal. Ooit 1 van de drijvende krachten achter het AUDI Quattro (rally) succes, en dan nu op 'oude' leeftijd vooral bot vangen bij ongeveer alles & iedereen dat zich bemoeit met de energie-toestand in autoland.
Bot vangen bij AUDI, zijn oude werkgever (en dat is wel heel opmerkelijk).
Bot vangen bij de gevestigde industrie.
Bot vangen bij de Overheid.
Enzevoort, enzevoort.
...en toch door blijven vechten..., want WAT NOU een pure e-auto !
Overigens zal ik minder km’s met deze zachtzoefendevolledigebatterij-Mustang maken dan mijn lief.
Super interessant Ron! Om meerdere redenen. Niet de minste reden: hoe politiek werkt. Niettemin klinkt het als een mooi concept dat een toekomst verdiend.
Ik zal ongetwijfeld vloeken in de kerk, maar mij bevalt dat elektrische One Pedal Drive meer dan uitstekend. 0 vibratie in de auto, ongeacht gekozen snelheid, al is die 0,5 km/u, ik vraag, de Mustang draait.
Altijd op zoek naar problemen en het kan niet...er staan weinig laadpalen midden op de plas.
Kan niet - bestaat niet en problemen zijn uitdagingenAltijd op zoek naar problemen en het kan niet...
We zijn bezig een probeersel uit te rollen op een schip waar methanol wordt geinjecteerd in de scheepsdiesel.
Ik denk dat het op dit soort grootschalige toepassingen wel iets kan worden, zeker als je het combineerd met een batterij systeem op het scheepsnet.
Een volledig elektriek zeegaand schip lijkt me nog erg ver weg, er staan weinig laadpalen midden op de plas.
Ja die bouwen GROOT.Nou was ik een tijdje geleden op de Meyer Werft, niet ver over de grens in Dld.
En nou is dat natuurlijk sowieso al een belevenis, ook al vanwege het feit dat er ongeveer midden in het weiland (en dat is niet eens een grapje...) echt lellen van cruiseschepen worden gebouwd.
En daar 'rommelen' ze ook met alternatieve brandstoffen, i.p.v. de 'good-old' stookolie.
...
Spaar zegels kennen ze echter niet.