BMW-Wouter
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #1.276
Wat de een mooi of prettig vind, kan de ander spuuglelijk of vervelend vinden.
Zo stond hier gisteren ineens met een boel herrie een mini HD voor de deur. Daar krijg ik dus echt geen warm gevoel bij.
Of een vriend van ons die laatst trots een Kawa kwam laten zien, ja leuk, maar mooi nee. We hebben recent een stukkie samen gereden, stukkie van niks eigenlijk, waar hij met houten kont van de Kawa stapte en ik nog wel door had kunnen rijden naar Monaco.
Het is maar net waar je prioriteiten liggen en wat het budget aan kan.
Ik kan me dan wel verbazen over het diverse aanbod van BMW Motorrad (en dan nog al die andere merken), ook hier geld de marktwerking. Maakt BMW omdat er vraag naar is, of is er vraag naar omdat BMW het maakt.
Ik ben toch wel een ouderwetse Opel fan, hou het simpel: kleine beurs een Kadett, iets grotere beurs een Kapitein, de vette beurs een Admiral. Model uitvoeringen sedan, coupe of station. Soms een cabrio en later aangevuld met hatchback.
Of Peugeot vroeger met oplopende modellen van 204, 304 en 404, later uitgebreid met 104 en 504.
En de gebruikelijke uitvoerings aanduidingen: niks, L van Luxe, S van Sport, of L en S gecombineerd, met soms nog een GL van Grote Luxe.
BMW Motorrad met slechts de keuze uit cubieke centimeters, maar altijd een boxer.
Hilversum 1 en 2, Nederland 1 en 2, later ook allebei een 3 versie.
Wit of bruin brood.
Nu hebben we keuze stress met alles beschikbaar in 500 varianten en grootverpakkingen.
Zo stond hier gisteren ineens met een boel herrie een mini HD voor de deur. Daar krijg ik dus echt geen warm gevoel bij.
Of een vriend van ons die laatst trots een Kawa kwam laten zien, ja leuk, maar mooi nee. We hebben recent een stukkie samen gereden, stukkie van niks eigenlijk, waar hij met houten kont van de Kawa stapte en ik nog wel door had kunnen rijden naar Monaco.
Het is maar net waar je prioriteiten liggen en wat het budget aan kan.
Ik kan me dan wel verbazen over het diverse aanbod van BMW Motorrad (en dan nog al die andere merken), ook hier geld de marktwerking. Maakt BMW omdat er vraag naar is, of is er vraag naar omdat BMW het maakt.
Ik ben toch wel een ouderwetse Opel fan, hou het simpel: kleine beurs een Kadett, iets grotere beurs een Kapitein, de vette beurs een Admiral. Model uitvoeringen sedan, coupe of station. Soms een cabrio en later aangevuld met hatchback.
Of Peugeot vroeger met oplopende modellen van 204, 304 en 404, later uitgebreid met 104 en 504.
En de gebruikelijke uitvoerings aanduidingen: niks, L van Luxe, S van Sport, of L en S gecombineerd, met soms nog een GL van Grote Luxe.
BMW Motorrad met slechts de keuze uit cubieke centimeters, maar altijd een boxer.
Hilversum 1 en 2, Nederland 1 en 2, later ook allebei een 3 versie.
Wit of bruin brood.
Nu hebben we keuze stress met alles beschikbaar in 500 varianten en grootverpakkingen.