BMW RT - alles over de motor en wie er op reed, rijdt of wilt rijden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ieder jaar remvloeistof vervangen is behoud van de pomp. Maar ja ik kan het zelf dus kost alleen remvloeistof en doe het dus ieder jaar.
Daarom ga ik volgende week voor een grote beurt ;)
Ik zou het ook zelf kunnen maar op straat sleutelen vind ik vervelend met die berg kappen die eraf moeten. Je bent ook altijd van het weer afhankelijk.
 
Iets met een hunebed dan maar?
480F6DE3-81FE-493D-98F3-3CF806C1CCC3.jpeg

Dat is D50 vlak bij Sleen.
 

Bijlagen

  • EB877C0C-E803-4124-9D6C-6C7B25D8CDA1.jpeg
    EB877C0C-E803-4124-9D6C-6C7B25D8CDA1.jpeg
    696,1 KB · Weergaven: 11
Zeker geen papier-maché.
Ik moet bekennen dat behalve die steenhopen Drente erg verrassend en aangenaam vertoeven is met de spierkracht aangedreven trapfietsen.
EBB48D99-8014-403E-8039-6BBC27FA5626.jpeg
 
Zit op amper 5 km van Drenthe. En enkele hunnebedden. Kom er idd derhalve ook nog wel eens (op beentrappeRT).
 
Drenthe?
F400A3CF-92EF-462E-9667-E0D32B5879F2.gif

En hunnebed of hunebed, misschien wel hunnenbed.
Zoiets als pannekoek of pannenkoek.
Voorlopig eerst maar zien of we het licht aan kunnen houden en de huizen vorstvrij.
 
Om de hoek : Hunebed D53 en D54

Opmerkelijke historie m.b.t. het hunebed in combinatie met WO2 ook wel.
Hier onlangs nog met o.a. broeder GLK langs heen getrappeRT... :Y
 
Laatst bewerkt:
Over de schrijfwijzen lopen den meningen uitéén, deze kaartenmaker kiest voor alle opties:
1664613998154.png

Wat betreft D53 en D54, deze waren de afgelopen vakantie niet binnen trapbereik. We hebben het beperkt tot D21, D22, D23, D24, D25, D27, D30, D49, D50, D51.
Voor verklaring van deze geheimtaal verwijs ik een ieder naar hier.
 
.

Z.g.a.n. dus.

...omdat die ene enkel nooit meer in z'n oorspronkelijke model is terug gekomen... :/ :/

En daarom is laarzen passen / kopen / dragen / lopen een crime... :/
Zelfs een gewone huis, -tuin & keukenschoen begint tegenwoordig al een sooRT van avontuur te worden... :(



kaputt.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan