BMW S 1000 RR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er wordt al een tijd gezegd dat BMW nog wat technische nieuwtjes in de S1000rr zou hebben, maar concreet heb ik nog niets gehoord. Ik zag wel een soort van klep in de balanspijpen. Weet iemand meer?
 
Dank je Texan. Da's inderdaad een hoop techno, en voor een redelijk concurrerende prijs.
 
:9~ :9~ :9~
full
 
Het prototype vind ik mooi. De straatversie vind ik een heeel stuk minder :(
 
Laatst bewerkt:
Echt teveel gekeken naar Suzuki.

Ik vind het klote dat BMW dergelijke motoren mag bouwen.
BMW zou zich moeten houden aan de boxer motoren , de toer motoren.
Wat willen ze in godsnaam bewijzen ?
Zeg het maar ?
Willen ze soms de Soes K5 nabouwen ?
Willen ze de Japanners nadoen ?

Zie jij Suzuki een boxer motor bouwen ?
Nee toch ?

Dus - ik zeg BMWEE - STOP ERMEE.
 
Echt teveel gekeken naar Suzuki.

Ik vind het klote dat BMW dergelijke motoren mag bouwen.
BMW zou zich moeten houden aan de boxer motoren , de toer motoren.
Wat willen ze in godsnaam bewijzen ? dat ze een van de betere motorfabrikanten zijn
Zeg het maar ? ze zijn een van de beste fabrikanten
Willen ze soms de Soes K5 nabouwen ? als is goed gekeken?, lijkt er helemaal niet op. De BMW is asymmetrisch
Willen ze de Japanners nadoen ? BMW kennende komen ze altijd met hun eigen modellen en lijnen.

Zie jij Suzuki een boxer motor bouwen ? Nee
Nee toch ? kunnen ze ook niet

Dus - ik zeg BMWEE - STOP ERMEE. Ik zeg doorgaan! :Y

:+ :P
 
Echt jammer van die komplampen :N

Hebben ze ook zo'n witte standaardversie?

Ga er zeker eens mee proefrijden, de RC8 is apart maar blijft een KTM Twin :P , RSV4 vind ik te duur. Deze zou toch nog wel eens interessant kunnen zijn ;) (ondanks die lampen :X )
 
Echt teveel gekeken naar Suzuki.

Ik vind het klote dat BMW dergelijke motoren mag bouwen.
BMW zou zich moeten houden aan de boxer motoren , de toer motoren.
Wat willen ze in godsnaam bewijzen ?
Zeg het maar ?
Willen ze soms de Soes K5 nabouwen ?
Willen ze de Japanners nadoen ?

Zie jij Suzuki een boxer motor bouwen ?
Nee toch ?

Dus - ik zeg BMWEE - STOP ERMEE.
en als ze bij suzuki nooit vernieuwend bezig waren geweest, reed jij nu niet op een busa
 
Afgelopen weekend de S1000RR in het echt mogen aanschouwen en ik kan maar één ding zeggen: WAT EEN BRUTE MACHINE

Heb natuurlijk de kans gepakt en wat foto's genomen. Het gaat hier nog om het prè-productie model. Begreep dat de kroonplaat en remklauwen op de productie fiets in het zilver zijn. Ook wat zwarte kunstof delen zullen nog een motiefje krijgen en er niet zo goedkoop uit zien als op deze S1000RR:

full


full



full
 
full


full


Dat zijn ze. Ben benieuwd wat jullie van de fiets vinden. Was eerlijk gezegd wel onder de indruk en men me daarom maar niet in de discussie of BMW wel of niet zo'n machine mag bouwen, want wat ik heb gezien... Petje af.. :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan