BMW S 1000 RR

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb ff contact gehad met de dealer hier in apeldoorn:
Mailtje naar duursma gestuurd:

Hallo,

Wellicht wat vroeg, is er al enig idee wat de 1000rr in circuit trim
gaat kosten, zonder kenteken en gaan jullie dat marktsegment
fasciliteren?



Mail terug:

Hartelijk dank voor je mail.



Helaas kan ik hem niet volledig beantwoorden voor je. De S1000RR wordt per 5 december 2009 voor het eerst geleverd. Dit zijn allen straatmachines (dus met kentekens), in hoeverre BMW het circuitsegment gaat voorzien is op dit moment voor BMW nog niet aan de orde. De verkoop van straatmachines heeft bij de introductie van een dergelijk belangrijk model de prioriteit. Ik verwacht zelf dat wij als dealer jou hier meer over kunnen vertellen gedurende 2010, dan loopt het model al een tijdje en zal er ongewtijfeld meer info voor je zijn.



Ik hoop hiermee je vraag enigzins te hebben beantwoord!
 
Introductie datum 5 december 2009 _O-
Ze denken we brengen hem lekker in de winter uit :X
Of zit hij dan bij Sinterklaas in de zak _O-
Oja ik vind het wel een vet ding maar voor die prijs koop ik toch liever een jap of een Italiaan :Y

Zou niet verkeerd zijn als sinterklaaskado hoor...
En 5 december afleveren, nog even 3 maand ervan genieten in de kamer en hem dan klaarmaken voor het grote werk. Hmm, lijkt mij wel wat. :Y
 
heb ff contact gehad met de dealer hier in apeldoorn:
Mailtje naar duursma gestuurd:

Hallo,

Wellicht wat vroeg, is er al enig idee wat de 1000rr in circuit trim
gaat kosten, zonder kenteken en gaan jullie dat marktsegment
fasciliteren?



Mail terug:

Hartelijk dank voor je mail.



Helaas kan ik hem niet volledig beantwoorden voor je. De S1000RR wordt per 5 december 2009 voor het eerst geleverd. Dit zijn allen straatmachines (dus met kentekens), in hoeverre BMW het circuitsegment gaat voorzien is op dit moment voor BMW nog niet aan de orde. De verkoop van straatmachines heeft bij de introductie van een dergelijk belangrijk model de prioriteit. Ik verwacht zelf dat wij als dealer jou hier meer over kunnen vertellen gedurende 2010, dan loopt het model al een tijdje en zal er ongewtijfeld meer info voor je zijn.



Ik hoop hiermee je vraag enigzins te hebben beantwoord!

hey zoep, doe normaal man, je heb een van de meest begeerlijk purnobrommers die je op de markt kan kopen en dan ga je bmw mailen voor een circuitbrommer? :P ;)
 
hey zoep, doe normaal man, je heb een van de meest begeerlijk purnobrommers die je op de markt kan kopen en dan ga je bmw mailen voor een circuitbrommer? :P ;)


:W die duc is zo fucking duur ;) elek circuitdag weer blij datie heel is gebleven

maar ik was nieuwsgierig en omdat ik weet dat er meer azen in mijn omgeving kan ik wellicht een inkoopactie organiseren :P alle opties open :)
 
1250538968-660.jpg

1250539034-370.jpg

1250539067-540.jpg



Hier nog meer piccies :9~ :9~ :} :}

200pk jongens, word bij de eerste levering voor particulieren bekend gemaakt! }) :9~
 
Denk eerder 190pk ;)

Fraaie fiets, mooi wel de eerste met race-abs & traction control die je zo kunt kopen.
 
We hebben er al diverse gezien op de Nurbirgriing met WSBK.

Rare groene kleur,maar ze klinken als 600-tjes,zo licht lopen die blokken :9~ ik denk dat het eeen fijne sportfiets is voor circuitdagen :Y
 
lijkt me ook wel wat zo een beemer in race trim. Jammer dat ze er niet gelijk voor gaan en een raceactie maken met dat ding, kan alleen suc6 hebben in mijn ogen :Y
 
Ik vind het een van de lelijkste supersports.
Kom op, wie verzint het om een asymetrische motor te maken???????

Kijk die koplampen, gadverdamme......

En het is een BMW, dus dan zul je standaard koffers en handvatverwarming erbij krijgen, want stel je voor dat je met een racer koude handjes krijgt tijdens het rijden.
 
Ik vind het een van de lelijkste supersports.
Kom op, wie verzint het om een asymetrische motor te maken???????

Kijk die koplampen, gadverdamme......

En het is een BMW, dus dan zul je standaard koffers en handvatverwarming erbij krijgen, want stel je voor dat je met een racer koude handjes krijgt tijdens het rijden.

:Z ga jij nou maar stoer rechtuit rijden met je busa en je verdiepen in aftermarket kuipen :Z :+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
:Z ga jij nou maar stoer rechtuit rijden met je busa en je verdiepen in aftermarket kuipen :Z :+ :+ :+

Haha dat zal ik ook doen.
Maar nu even serieus: ik denk dat BMW het wel lastig zal krijgen om als "groentje" een racer op de markt te gaan brengen. De concurrentie is moordend, kijk naar Ducati, Suzuki, Kawasaki, Honda enz. die hebben al jaren ervaring met racers bouwen.

Ik ben benieuwd of de S1000RR zich waar kan maken en of die echt zo goed is als de jappen....
 
eigenlijk twijfel ik daar geen moment aan. BMW bouwt al jaren motorfietsen op een hoog kwalitatief niveau. Denk dat de supersport echt een hele goede basis setup zal hebben. En word zeker goed getest op kinderziektes die bij andere merken nog wel is te wensen overlaat...

Ach ja we gaan het zien. Voorlopig nog ff geen centen om hem te bestellen _O- _O-
 
Ik vind het een van de lelijkste supersports.
Kom op, wie verzint het om een asymetrische motor te maken???????

Kijk die koplampen, gadverdamme......

En het is een BMW, dus dan zul je standaard koffers en handvatverwarming erbij krijgen, want stel je voor dat je met een racer koude handjes krijgt tijdens het rijden.
en toch kijk je in een topic over de S1000RR, dus er zal wel een bepaalde aantrekkingskracht vanuit gaan. Of ben je bang? :+
 
en toch kijk je in een topic over de S1000RR, dus er zal wel een bepaalde aantrekkingskracht vanuit gaan. Of ben je bang? :+

Touché *D
Ik geef toe, ik ben wel geinteresseerd in de prestaties e.d. van de S1000RR.
Ik kan natuurlijk ook zeggen: weer een motor die ten prooi gaat vallen voor mijn Hayabusa *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan