Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toen ik net mijn autorijbewijs had hoorde ik ook elk rammeltje en getik.
Ik ben wel eens naar de garage terug gegaan omdat ik zei dat de kleppen zo tikten. Verbaasde blikken daar.
Na vele jaren rijden is er een vertrouwen in de techniek ontstaan (ook nooit Honda's met NAKSEN gehad ).
Tegenwoordig heb ik mijn oordoppen al in voor het starten. Heerlijk.
Zitten de accupolen goed vast?
Er was hier een tijd geleden iemand die een beetje de zelfde symptomen had met zn motor. Die was een aantal keren terug geweest bij de zaak waar die m gekocht had, die kwamen m.i. met wat halve werkzaamheden en vervolgens had die man m weer ingeruild...
Bovenstaande is al ff geleden, maar er is een terugroepactie geweest voor het koppelingssarmatuur.Bij mij lag gisteren de koppelinghendel ineens op mijn handvat onder het rijden. Voor rotonde terugschakelen naar 3 en voila. Koppelingskabel gebroken .
Gelukkig kun je ook rijden zonder te koppelen anders had het me een paar uur gekost om bij de dealer te komen.
Nu wachten op vervanger voor de kabel, gelukkig is het weer niet al te best dus kan het wel een tijdje volhouden zonder motor nu
blijft ie het nu wel doen?
Vandaag ook ff lekker gereden, was gelukkig niet zo heel koud meer. Hoewel de bandjes nog niet lekker op temp. komen.Eerste rit is een feit. Wat een beest Bekijk bijlage 1478925
Vandaag ook ff lekker gereden, was gelukkig niet zo heel koud meer. Hoewel de bandjes nog niet lekker op temp. komen.
Dan ben je wel blij met een viercilinder die toch wat beter doseerbaar is de bocht uit. Mijn maat met z'n monster 1200 maakte toch wel wat schuivers waar ik geen last van had en we hebben dezelfde Dunlop Sportsmart 3 eronder liggen.
Hee, we hebben het hier over fatsoenlijke heren op leeftijd he, niet van die hooligans zoals jijIk heb er een set pirelli supercorsa’s onder maar kon ze al goed op temperatuur houden. Tot in 4de versnelling het voorwiel spontaan de lucht in
Hee, we hebben het hier over fatsoenlijke heren op leeftijd he, niet van die hooligans zoals jij
Maar ff serieus heb je geen last met glijden als je een bocht uitaccelereert?
Mijn broer rijdt ook op supercorsa's onder zijn Speedtriple maar die gleed vorige week ook behoorlijk weg in de bocht.
Ik kan me niet voorstellen dat het asfalt bij ons minder grip heeft als bij jullie.
Vorig weekend een flink rondje gereden maar ook geen glijpartijen Bandjes s22 daar voor had ik de rosso corsa 1 daar mee glee ik wel weg (achter alleen)Hee, we hebben het hier over fatsoenlijke heren op leeftijd he, niet van die hooligans zoals jij
Maar ff serieus heb je geen last met glijden als je een bocht uitaccelereert?
Mijn broer rijdt ook op supercorsa's onder zijn Speedtriple maar die gleed vorige week ook behoorlijk weg in de bocht.
Ik kan me niet voorstellen dat het asfalt bij ons minder grip heeft als bij jullie.
Beetje afhankelijk van de buiten temp.Wat is bij jullie de bedrijfstemperatuur tijdens het rijden?
Wat is bij jullie de bedrijfstemperatuur tijdens het rijden?
Mijn is ook met 3 graden buiten temperatuur door de stad heen 100. Eigenlijk altijd 100 graden in de stad. Buiten wegen rond 78.
Hee, we hebben het hier over fatsoenlijke heren op leeftijd he, niet van die hooligans zoals jij
Maar ff serieus heb je geen last met glijden als je een bocht uitaccelereert?
Mijn broer rijdt ook op supercorsa's onder zijn Speedtriple maar die gleed vorige week ook behoorlijk weg in de bocht.
Ik kan me niet voorstellen dat het asfalt bij ons minder grip heeft als bij jullie.
De S22 schaal ik idd iets beter in als de Sportsmart MK3Vorig weekend een flink rondje gereden maar ook geen glijpartijen Bandjes s22 daar voor had ik de rosso corsa 1 daar mee glee ik wel weg (achter alleen)