Bmw S1000r de koning van de nakeds

Ik zie dat je in noordholland zit, als je wil mag je wel een keer langsrijden dat ik er ff naar luister. Stuur maar een berichtje als je interesse hebt.
 
Toen ik net mijn autorijbewijs had hoorde ik ook elk rammeltje en getik.
Ik ben wel eens naar de garage terug gegaan omdat ik zei dat de kleppen zo tikten. Verbaasde blikken daar.
Na vele jaren rijden is er een vertrouwen in de techniek ontstaan (ook nooit Honda's met NAKSEN gehad :+ ).
Tegenwoordig heb ik mijn oordoppen al in voor het starten. Heerlijk. :')
 
Komt me bekend voor... mijn vorige was een fireblade, wat een verschil qua geluid! Het is even wennen maar bmw is 100x beter 😋
Toen ik net mijn autorijbewijs had hoorde ik ook elk rammeltje en getik.
Ik ben wel eens naar de garage terug gegaan omdat ik zei dat de kleppen zo tikten. Verbaasde blikken daar.
Na vele jaren rijden is er een vertrouwen in de techniek ontstaan (ook nooit Honda's met NAKSEN gehad :+ ).
Tegenwoordig heb ik mijn oordoppen al in voor het starten. Heerlijk. :')
 
help help... die van mij valt uit met het afremmen en terug schakelen naar de eerste versnelling. De toerenteller danst een klein beetje en uit. Iemand een idee wat dat kan zijn? Bij het opnieuw starten loopt hij gelijk weer.
 
Er was hier een tijd geleden iemand die een beetje de zelfde symptomen had met zn motor. Die was een aantal keren terug geweest bij de zaak waar die m gekocht had, die kwamen m.i. met wat halve werkzaamheden en vervolgens had die man m weer ingeruild...
 
Dan hoop ik niet dat ik die motor heb gekocht.... Heb hem in november gekocht en dit zijn mijn eerste meters. Hij stond te koop in Tiel
Er was hier een tijd geleden iemand die een beetje de zelfde symptomen had met zn motor. Die was een aantal keren terug geweest bij de zaak waar die m gekocht had, die kwamen m.i. met wat halve werkzaamheden en vervolgens had die man m weer ingeruild...
 

 
Bij mij lag gisteren de koppelinghendel ineens op mijn handvat onder het rijden. Voor rotonde terugschakelen naar 3 en voila. Koppelingskabel gebroken :(.
Gelukkig kun je ook rijden zonder te koppelen anders had het me een paar uur gekost om bij de dealer te komen.
Nu wachten op vervanger voor de kabel, gelukkig is het weer niet al te best dus kan het wel een tijdje volhouden zonder motor nu :)
Bovenstaande is al ff geleden, maar er is een terugroepactie geweest voor het koppelingssarmatuur.
Dus vraag daar naar bij de dealer. Anders blijf je bezig (zoals in het geval van niet dealeronderhoud). ;)
 
Eerste rit is een feit. Wat een beest 😋
14CFEC54-842D-405F-B1D7-E41989964E90.jpeg
 
Eerste rit is een feit. Wat een beest 😋Bekijk bijlage 1478925
Vandaag ook ff lekker gereden, was gelukkig niet zo heel koud meer. Hoewel de bandjes nog niet lekker op temp. komen.
Dan ben je wel blij met een viercilinder die toch wat beter doseerbaar is de bocht uit. Mijn maat met z'n monster 1200 maakte toch wel wat schuivers waar ik geen last van had en we hebben dezelfde Dunlop Sportsmart 3 eronder liggen.
 
Ik heb er een set pirelli supercorsa’s onder maar kon ze al goed op temperatuur houden. Tot in 4de versnelling het voorwiel spontaan de lucht in 😋
Vandaag ook ff lekker gereden, was gelukkig niet zo heel koud meer. Hoewel de bandjes nog niet lekker op temp. komen.
Dan ben je wel blij met een viercilinder die toch wat beter doseerbaar is de bocht uit. Mijn maat met z'n monster 1200 maakte toch wel wat schuivers waar ik geen last van had en we hebben dezelfde Dunlop Sportsmart 3 eronder liggen.
 
Ik heb er een set pirelli supercorsa’s onder maar kon ze al goed op temperatuur houden. Tot in 4de versnelling het voorwiel spontaan de lucht in 😋
Hee, we hebben het hier over fatsoenlijke heren op leeftijd he, niet van die hooligans zoals jij :+
Maar ff serieus heb je geen last met glijden als je een bocht uitaccelereert?
Mijn broer rijdt ook op supercorsa's onder zijn Speedtriple maar die gleed vorige week ook behoorlijk weg in de bocht.
Ik kan me niet voorstellen dat het asfalt bij ons minder grip heeft als bij jullie.
 
😛 nee de achterkant gaf geen krimp..... Puur de voorkant continue los , ik moet eerlijk bekennen dat is wel wennen als je van een Fireblade komt
Hee, we hebben het hier over fatsoenlijke heren op leeftijd he, niet van die hooligans zoals jij :+
Maar ff serieus heb je geen last met glijden als je een bocht uitaccelereert?
Mijn broer rijdt ook op supercorsa's onder zijn Speedtriple maar die gleed vorige week ook behoorlijk weg in de bocht.
Ik kan me niet voorstellen dat het asfalt bij ons minder grip heeft als bij jullie.
 
Hee, we hebben het hier over fatsoenlijke heren op leeftijd he, niet van die hooligans zoals jij :+
Maar ff serieus heb je geen last met glijden als je een bocht uitaccelereert?
Mijn broer rijdt ook op supercorsa's onder zijn Speedtriple maar die gleed vorige week ook behoorlijk weg in de bocht.
Ik kan me niet voorstellen dat het asfalt bij ons minder grip heeft als bij jullie.
Vorig weekend een flink rondje gereden maar ook geen glijpartijen👍 Bandjes s22 daar voor had ik de rosso corsa 1 daar mee glee ik wel weg (achter alleen)
 
Ja dat is een beetje gelijk als bij mij. Heb je er ook een raditorquard op? Ik denk misschien ligt het daar bij wel aan...
Mijn is ook met 3 graden buiten temperatuur door de stad heen 100. Eigenlijk altijd 100 graden in de stad. Buiten wegen rond 78.
 
Hee, we hebben het hier over fatsoenlijke heren op leeftijd he, niet van die hooligans zoals jij :+
Maar ff serieus heb je geen last met glijden als je een bocht uitaccelereert?
Mijn broer rijdt ook op supercorsa's onder zijn Speedtriple maar die gleed vorige week ook behoorlijk weg in de bocht.
Ik kan me niet voorstellen dat het asfalt bij ons minder grip heeft als bij jullie.

Hoi, had jij vorig jaar de kat laten verwijderen door Pajic?
En was het het geld waard? Ik zit er ook over na te denken om het toch te laten doen, maar ik moet wel zeker weten dat ik er Duitsland nog mee in kom zeg maar.
 
Zijn er hier nog andere mensen die de katalysator hebben laten verwijderen?
En wat zijn jullie ervaringen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan