TzaHiko
MF'er
- 23 aug 2020
- 79
- 78
Vandaag naar dealer gegaan en ze gaan een garantie aanvraag doenEnig idee wat dit is? Zou dit een overloop zijn of iets dergelijk?
Heb het uitgekuist en er zit wel een gaatje in waar iets doorkan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag naar dealer gegaan en ze gaan een garantie aanvraag doenEnig idee wat dit is? Zou dit een overloop zijn of iets dergelijk?
Heb het uitgekuist en er zit wel een gaatje in waar iets doorkan
Wie doen/kunnen dat?ECU tuning. Is niet in de soft-coding aan te passen.
Maandag ben ik er ook.Aanstaande maandag kan ik de S1000R eens lekker uitlaten op zandvoort. Iemand ervaring met de DB-meting met de standaard uitlaat? Kan ik bijvoorbeeld wel vollebak het rechte stuk op?
dat is de overloop van je waterpomp, als daar koelwater, of zoals nu te zien is, olie uit komt, is er een seal lek. Normaal hoort er nog een rubber in te zitten met een klein gaatje.Enig idee wat dit is? Zou dit een overloop zijn of iets dergelijk?
Heb het uitgekuist en er zit wel een gaatje in waar iets doorkan
Ik kon niet normaal blijven rijden met die enkele R op de openbare weg.das wel echt een hele stap, van een bankstel naar een 1000r
dat lijkt zo ind.d., maar had tot vorige maand nog mijn cbr1000rr en die heb ik prive kunnen verkopen hier, helaas, want die heb ik van 2008 tot nu gehad met uiteindelijk 99.000 km en nooit problemen, alleen onderhoud en banden,,wat een kwaliteit!! die LT was niet prive te verkopen, dus vandaar de inruildas wel echt een hele stap, van een bankstel naar een 1000r
Nee, enkel de framesliders en axle sliders. En een paar krasjes op de motorspoiler.Oef! Veel schade?
Ik kan me in die schok niet herkennen.. Zowel up als down schakelen werkt?dat lijkt zo ind.d., maar had tot vorige maand nog mijn cbr1000rr en die heb ik prive kunnen verkopen hier, helaas, want die heb ik van 2008 tot nu gehad met uiteindelijk 99.000 km en nooit problemen, alleen onderhoud en banden,,wat een kwaliteit!! die LT was niet prive te verkopen, dus vandaar de inruil
Nee dat niet. Eind vorig seizoen de schuur in beland en begin dit seizoen voor een onderhoudsbeurt geweest. Sindsdien lijkt het probleem langzaam te zijn ontstaan. Wellicht dat ze er daar aan gedraaid hebben..
Heb je toevallig na die flink wat kilometers "slack" op je ketting. Heb wel eens gelezen dat het een relatie zou hebben. Succes !!
Dit al eens geprobeerd?
Gewoon een reserve origineel rubber of een aangepaste?Ik heb er een hilox bla bla bla in zitten. Doet het al meer dan een jaar. Mega update ten opzichte van halogeen. Inbouwen is wel lastig gezien de ruimte tussen de voorvork en de koplampunit. Ook heb ik een rubber meebesteld omdat de orginele niet meer past.
Ik weet niet of het mag maar ik heb de lamp hier besteld: H7 LED - Als Beste Getest - Hilox XTR Black
Ik heb dit rubber Rubber behuizing kap 52mm erbij besteld. Paste prima maar wel wat lastig in te krijgen. achterkant een kruisje in gesneden om de stekker er doorheen te halen. De Led-lamp is ook wat groter op de aansluiting dan de halogeen versie. Ik heb er nauwelijks tot geen vocht in gehad en rij er het hele jaar mee.Gewoon een reserve origineel rubber of een aangepaste?
En waar heb je die doos/controller weggestoken?