Bmw S1000r de koning van de nakeds

Ja ach zit er aan te denken.. aanbod is daar natuurlijk we iets breder, of zit er aan te denken om mijn gsxs 1000 iets op te leuken quick shifter, powercommander etc..

T'is hobby he, je moet uiteindelijk doen waar je je lekker bij voelt want rijden zit voor een groot deel tussen de oren volgend mij.
Zelf heb ik de mijne als demo bij Motorplaza gekocht scheelde 1.500,- euro met andere dealers :t maar ja daarna kriebelt het toch en blijf ik er steeds geld tegenaan gooien, dan zeg ik tegen mezelf zie je wel, hij rijdt nu echt lekkerder :+
 
Iedereen de beste wensen voor 2019!! En veel plezierige km's gewenst op de S1000R :]:]

Heb vorige week bij een graad of 9 toch nog even gereden. Accu erin en gaan :):]
Was weer even lekker!! En blij met de handvatverwarming :}:)
 
Ook namens mij voor iedereen hier een goed 2019 gewenst :t je bent niet de enige Maus, ik heb vorige week ook nog een uurtje of 1,5 gereden, het miezerde wel een beetje dus ideaal was het niet, handvatverwarming maakt het gelukkig altijd weer een stukje beter.:Y
 
Ik rij iedere dag ;) en helaas even geen woon~werk.
Handvatverwarming werkt voor mij helaas niet, ik houd het stuur zo losjes vast dat het sneller afkoelt dan verwarmt.
Zeker op de cruisecontrol, dan leg ik mijn rechterhand gewoon plat op het stuur. _O-

Beste wensen. :Y
 
ik houd het stuur zo losjes vast dat het sneller afkoelt dan verwarmt.
Dat doe ik met mijn rechterhand ook omdat ik mijn middelvinger niet meer kan bewegen (die staat standaard op standje beledigen 8-)) maar daardoor ben ik inderdaad gewend aan rijden met losse handjes.
Overigens wens ik je bij deze een dik betaalde baan toe bij een bedrijf waar motorrijden als voordeel word gezien, mijn buren van Revit zoeken bijv. nog goede mensen.
Het voordeel is ook dat je dan in Oss werkt dat een aantal enthousiaste BMW S1000R rijders huisvest *O*
Op het industrieterrein Vorstengrafdonk ligt zelfs speciaal asfalt en de putdeksels zijn ruw gemaakt, er worden (werden ;() dan ook races verreden. En last but not least, de Eifel is iets dichterbij :t
 
Dat doe ik met mijn rechterhand ook omdat ik mijn middelvinger niet meer kan bewegen (die staat standaard op standje beledigen 8-)) maar daardoor ben ik inderdaad gewend aan rijden met losse handjes.
Overigens wens ik je bij deze een dik betaalde baan toe bij een bedrijf waar motorrijden als voordeel word gezien, mijn buren van Revit zoeken bijv. nog goede mensen.
Het voordeel is ook dat je dan in Oss werkt dat een aantal enthousiaste BMW S1000R rijders huisvest *O*
Op het industrieterrein Vorstengrafdonk ligt zelfs speciaal asfalt en de putdeksels zijn ruw gemaakt, er worden (werden ;() dan ook races verreden. En last but not least, de Eifel is iets dichterbij :t
Ik zit momenteel in dikke cognitieve therapie en fysiotherapie.
En mijn ontslag op staande voet komt pas over twee maanden bij de kantonrechter. Dus nu geen werk en ook geen uitkering.
Wie wil er ook een halve gehandicapte aan het werk. :')

Gelukkig heeft het CBR wel een verklaring van rijgeschiktheid afgegeven. Motorrijden gaat nog erg goed. :9~
Moet alleen oppassen dat ik in het huidige weer niet te enthousiast van bil ga. ;) :+ :]

Oss is wel lekker ver van de Randstad. De huizen zijn ook vast beter betaalbaar.
Eifel is zeker een pluspunt, al sinds 2009 niet meer gezien. ;)

Lekker die middelvinger. -O-
 
T' is niet echt goedkoop maar dan heb je ook wel wat :9~

BMW HP4/ S1000R/ BMW S1000RR
Aan mij is het niet besteed maar voor @Worldbeater wellicht, je moet er tenslotte iets voor over hebben om je PR te verpulveren ;)
Gaaf.. ooit zeg ik.. ooit. :9~

Volgens mij ben ik er niet sneller mee trouwens.
Met een TL1000R reed ik dezelfde tijden als met een RSV4. _O-

Tien april voor het eerst op Zandvoort met de S1000RR.
Ik voorzie in ieder geval een goede seizoensstart.
Drie maanden wachten slechts. ;( :+ Luxeproblemen.
 
Ja, vindt het eigenlijk wel mooi geweest met die winter, ik stel voor om 'm af te ronden en met het voorjaar te beginnen :+
 
Ja, vindt het eigenlijk wel mooi geweest met die winter, ik stel voor om 'm af te ronden en met het voorjaar te beginnen :+
Ik denk dat er weinig stemmen tegen komen. _O-

Maar vandaag wel aardig wat gereden. *O* Zelfs de helft van de rit met duo.
Speciaal een G310GS voor het dagelijkse werk gebruik gekocht in oktober.
Dat werkpaard gaat dus gewoon de winter door. Ook dan blijft het genieten. :9


Maar de maandag geïnstalleerde uitlaat kan niet iedereen waarderen. :')
 
Mij wel hoor :t :}
Mooi man, een andere uitlaat is meestal wel een "must have" idd.
Ze hebben origineel een heuse droeftoeter op die A2 fiets gezet. ;)


Stil was'ie wel.. stil wel. :P

Vandaag bijna langs Tovami - Ruud Frederiks in Goes gereden voor een testje op de bank. _O-
Ik ben wel nieuwsgierig. O-)
 
Help! Ik zie door de hendels het bos niet meer |( Ben al tijdje op zoek naar vervangende rem en koppelingshendels voor mijn '14 fiets.

Wie heeft er goede suggesties of ervaringen hiermee? Moeten iig instelbaar zijn, heb niet de allergrootste handen.
 
Ik heb ze van Evotech en bevallen prima. Ook qua prijs-kwaliteit verhouding. Heb zelf ook goede ervaringen met Titax, maar die waren voor mijn Tuono en de Hornet van mijn vrouw.
Die van HP zelf blijven de mooiste en beste denk ik, maar daar betaal je ook flink voor.
 
Help! Ik zie door de hendels het bos niet meer |( Ben al tijdje op zoek naar vervangende rem en koppelingshendels voor mijn '14 fiets.

Wie heeft er goede suggesties of ervaringen hiermee? Moeten iig instelbaar zijn, heb niet de allergrootste handen.
Ik heb deze en na vier Pazzo imitaties die altijd goed zijn bevallen ben ik wel blij met een nieuw model. :+
 
@Worldbeater ik durf dat Chinese spul niet op mijn fiets te zetten. Lees op verschillende fora dat dit met de CC problemen kan opleveren. Bovendien vind ik het een beetje gek als je een flink pak geld uitgeeft aan een dergelijke kwaliteitsfiets om dan cheapass spul er op te zetten ;)

Als ik andere fora mag geloven is Evotech ook Chinees spul maar met Evotech naampje erop. Geen idee of dat ook zo is hoor.

Ja die HP's zijn heel mooi maar by far het duurst en om nou te zeggen dat ze qua kleur mooi passen. Zit nu aan ABM Synto Evo te denken of CNC racing.
 
@Worldbeater ik durf dat Chinese spul niet op mijn fiets te zetten. Lees op verschillende fora dat dit met de CC problemen kan opleveren. Bovendien vind ik het een beetje gek als je een flink pak geld uitgeeft aan een dergelijke kwaliteitsfiets om dan cheapass spul er op te zetten ;)

Als ik andere fora mag geloven is Evotech ook Chinees spul maar met Evotech naampje erop. Geen idee of dat ook zo is hoor.

Ja die HP's zijn heel mooi maar by far het duurst en om nou te zeggen dat ze qua kleur mooi passen. Zit nu aan ABM Synto Evo te denken of CNC racing.


Daar heb ik niet eerder van gehoord. Maar het voldoet prima wat mij betreft.
De kleur van de hp's vind ik inderdaad ook minder.

En zoals ik al zei; die van Titax zijn ook prima :Y
 
Als je de HP hendels wel mooi vind maar niet de kleur, kan je evt kijken naar Gilles Tooling, zij maken de Hp delen (grotendeels) alleen in opdracht van BMW in een speciale kleur. Van Gilles zelf zal je wrs wel 'normale' kleuren kunnen krijgen.
 
@Worldbeater ik durf dat Chinese spul niet op mijn fiets te zetten. Lees op verschillende fora dat dit met de CC problemen kan opleveren. Bovendien vind ik het een beetje gek als je een flink pak geld uitgeeft aan een dergelijke kwaliteitsfiets om dan cheapass spul er op te zetten ;)
Geen probleem, dat is jouw mening en prima. :t

Ik werkte vroeger in een machinefabriek en de CNC programmeur en de draaier stonden met open mond te kijken naar de kwaliteit van het freeswerk. ;)
Tegenstanders zijn makkelijk te vinden, ze hebben het vaak slecht gemonteerd of geen ervaring mee. Maar cheapass is te kort door de bocht.
Dat met de CC zou best eens kunnen, soms is een nokje net iets korter. Ook hier in dit topic is dat terug te lezen bij hele dure 'merk'handles.
Op de S1000R en nu ook de RR heb ik de originele handles, die vind ik namelijk ook al 'dik' genoeg.
Heb nu wel pas vervangingshandles op de G310R gemonteerd, zoals voorheen op de CBR250R, RSV4, TL1000R, ZX-10R, TL1000S, ZX-10R, etc..


En bij de BMW dealer hebben ze mijn Chinese uitlaat erop gezet. Een compleet systeem.

(Orgineel BMW)

China.



Mooie lassen á la Fedor Copal. Daar waren ze zelf ook over te spreken. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan