Bmw S1000r de koning van de nakeds

Ik heb in t verleden gevraagd of de quickshifter pro(up&down) ook op mijn 2015 past. Maar dat schijnt niet te kunnen omdat de nieuwere versies een andere kabelboom hebben. Dus als jouwe uit 2014 komt krijg de ‘normale quickshifter’ dus alleen omhoog.
Ik denk dat er ook meer en andere onderdelen nodig zijn, zoals een motortje voor de auto blipper functie bij terugschakelen..
Race-Shop.nl | Flatshifter Expert
 
Ik weet dat Alpha racing wel een set heeft. Dat is dan de quickshifter,stukje kabelboom, en ze moeten je ecu flashen.
 
Ik krijg denk ik morgen of woensdag de lijst met wat allemaal mogelijk is aan opties na de tijd en de kosten ervan.

Voor nu eerst het probleem maar eens vinden.
 
Goedenavond,
vandaag de knoop door gehakt.

Ik heb mijn Z1000 2017 ingeruild voor en bmw s1000r 2014. In jaren Ga ik er op achter uit. In kilometers ietsje vooruit en qua rijeigenschappen ga ik er erg veel op vooruit :Y.
1387624
 
Heeft iemand van jullie ervaring met de dynamicpro modus. Deze geeft hij niet aan. Ik heb ergens gelezen dat je alleen een stekker moet door verbinden om deze modus te krijgen?
 
Heeft iemand van jullie ervaring met de dynamicpro modus. Deze geeft hij niet aan. Ik heb ergens gelezen dat je alleen een stekker moet door verbinden om deze modus te krijgen?
Staan wel how to's op youtube. Heb je er een beetje beeld bij. Anders dealer vragen. Maar t zag er vrij eenvoudig uit.
 
Zo ver ik begrepen heb moet je deze stekker kopen bij BMW en dat ie best prijzig is. Voordeel is meer voor op het circuit, zodat je alles (abs en e.d.) kunt uitzetten.

Zie onderstaand:
Optioneel is het DTC (Dynamic Traction Control) met hellingshoeksensor, deze vervangt het ASC en breidt het menu uit met twee extra modi: Dynamic en Dynamic Pro. Laatste is puur een circuitsetting. Dynamic combineert het beste van twee werelden en laat bevoordeeld een zeker mate van wheelie toe.
 
Quickshifter kost 550.- inclusief inbouw
Rijmodus PRO + ABS PRO 1550.- inclusief inbouw
Handvat verwarming 380.- inclusief inbouw
Snelheidsregeling 784.- inclusief inbouw

Een aantal opties zijn te combineren (denk aan andere stuurschakelaars en handvatten) dus mocht je een keuze maken tussen wat je wil zitten er misschien lagere kosten aan verbonden.

Een aantal opties zijn te combineren (denk aan andere stuurschakelaars en handvatten) dus mocht je een keuze maken tussen wat je wil zitten er misschien lagere kosten aan verbonden.


Mail van de BMW dealer met de kosten.
 
Goedenavond,
vandaag de knoop door gehakt.

Ik heb mijn Z1000 2017 ingeruild voor en bmw s1000r 2014. In jaren Ga ik er op achter uit. In kilometers ietsje vooruit en qua rijeigenschappen ga ik er erg veel op vooruit :Y.
Gefeliciteerd Boytje, mooie fiets, gave kleur.
Zelf heb ik een grijze omdat dat zo mooi bij mijn haar past :+
 
Over banden gesproken: Afgelopen week in Zuid-Frankrijk geweest met de Dunlop Sportsmart 3 eronder, da's goed bevallen fijne band en sowieso beter dan de Metzeler M7RR die er origineel op lag.
Na een goeie 1500 km met regelmatig stevig rijden ging zien ze er nog keurig uit.
1388774


Mijn maat heeft de nieuwe Bridgestone S22 erop liggen maar die zijn al voor de helft weg na 1500 km :/ (met hetzelfde tempo)
Dus voor degenen die een band willen die ff meegaat lijkt de Dunlop een goede keus.
Hoe hij zich met echt warm weer houdt heb ik helaas niet kunnen testen, we hebben max 23 graden gehad.
Maar ook tijdens de regendag bij 5 graden boven een col gaf ie geen krimp, ik heb 'm in de roadmodus niet in de tractiecontrole kunnen krijgen.
 
Stekkers schoongemaakt? Alle stekkers van zon ding zijn gesealed, en tenzij er 60dkm op staat ofzo is de kans zeer klein dat ze vervuild zijn geraakt.

Welke stekker zat er niet lekker?
 
Stekkers schoongemaakt? Alle stekkers van zon ding zijn gesealed, en tenzij er 60dkm op staat ofzo is de kans zeer klein dat ze vervuild zijn geraakt.

Welke stekker zat er niet lekker?
Dat wist hij niet te vertellen.
De werkplaats chef zei eerst dat er niets gevonden was. Toen belde ik terug dat als er niets gevonden word het probleem ook niet weg kon zijn.
Toen kreeg ik dat stekker verhaal en massa en frame. Beetje onduidelijk. Maar kan t voor nu alleen maar voor waar aannemen tot ik het weer krijg.
 
Dat zou indd kunnen wezen. En dan komt dit probleem dus terug. Dan ga ik proberen de koop te ontbinden en haal ik een nieuwe of zgan.
Dus volgende week maar lekker stuk toeren
 
Dat zou indd kunnen wezen. En dan komt dit probleem dus terug. Dan ga ik proberen de koop te ontbinden en haal ik een nieuwe of zgan.
Dus volgende week maar lekker stuk toeren
Ik hoop dat ik er meer geluk mee krijg.. Ik ben nu aan het wachten op de papieren van de motor deze komt uit Engeland de dealer daar had niet alle papieren meegegeven :o waarschijnlijk komen die volgende week binnen. Daarna nog naar het rdw om te keuren en naar de dealer op de mijlen in kilometers te zetten en kijken of er nog updates enz. zijn.

Had je er ook een proefrit op gereden?
Hadden ze je motor nog een beurt gegeven voor je eum mee nam?
 
Dat zou indd kunnen wezen. En dan komt dit probleem dus terug. Dan ga ik proberen de koop te ontbinden en haal ik een nieuwe of zgan.
Dus volgende week maar lekker stuk toeren
Hoewel ik geen specialist ben lijkt het me iig een elektrisch probleem, je zou kunnen (laten) controleren of de spanningsregelaar goed werkt.
Mijn accu is bijv. nog okay maar laatst stond ik ineens met een lege accu, dus had ie schijnbaar niet bijgeladen. Het probleem was daarna weg en is tot nu toe weggebleven. Mijn vorige BMW had ook zoiets vaags met een accu die toen kapot ging (in de garantie) toen gaf de dealer aan dat het wel vaker voor kwam -O-
 
Ik hoop dat ik er meer geluk mee krijg.. Ik ben nu aan het wachten op de papieren van de motor deze komt uit Engeland de dealer daar had niet alle papieren meegegeven :o waarschijnlijk komen die volgende week binnen. Daarna nog naar het rdw om te keuren en naar de dealer op de mijlen in kilometers te zetten en kijken of er nog updates enz. zijn.

Had je er ook een proefrit op gereden?
Hadden ze je motor nog een beurt gegeven voor je eum mee nam?
Motor heeft grote beurt gehad voor t ophalen indd. En had er mee proef gereden. Maar dat is gezien de lege tanken die daar altijd zijn nooit zoveel km. Dus blokje om, voelde mega dus was t voor mij duidelijk.
Hoop voor jou ook meer geluk.
Hoewel ik geen specialist ben lijkt het me iig een elektrisch probleem, je zou kunnen (laten) controleren of de spanningsregelaar goed werkt.
Mijn accu is bijv. nog okay maar laatst stond ik ineens met een lege accu, dus had ie schijnbaar niet bijgeladen. Het probleem was daarna weg en is tot nu toe weggebleven. Mijn vorige BMW had ook zoiets vaags met een accu die toen kapot ging (in de garantie) toen gaf de dealer aan dat het wel vaker voor kwam -O-

Is wel nieuwe accu ingegaan. Maar ik ben zelf ook niet erg technisch op dit gebied. Dus neem hun mening grotendeels voor waar aan
 
Terug
Bovenaan Onderaan