Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hans, moet jij nog ervaringen delen?Top !! Bedankt. Rijwielgedeelte was gelijk gebleven dacht ik. Maar vroeg het ook beetje met name op blok. Enerzijds Iets meer koppel en pk's maar anderzijds toch ook door de hogere emissie eisen weer wat verder geknepen. Iemand ervaring mee ??
hahaa............wilde wachten tot 'ie ingereden was Michiel. HP-kleuren met een mooi BOS pijpje die geweldig mooi ploft En ingereden was 'ie gisteren .Hans, moet jij nog ervaringen delen?
wat voor schade?is het die 250euro waard om eventueel motorschade op te lopen?
wat voor schade?
Goed om te horen, nu snel beurtje plannen om de inrij toeren begrenzing er af te laten halen, of gaat dat vanzelf?hahaa............wilde wachten tot 'ie ingereden was Michiel. HP-kleuren met een mooi BOS pijpje die geweldig mooi ploft En ingereden was 'ie gisteren .
Er zit wel verschil in het karakter. Ik overdrijf een beetje maar om de richting aan te geven. De 2014 was een beetje een wildebras. Wilde altijd met zijn neus in de lucht, veel beweging met uit accelereren, lange doordraaiers en hard remmen. En ik weet nog dat ik met proefrijden de remmen aantikte en gelijk op het stuur lag. Maar vreselijk veel lol.
De 2019 is gebruikersvriendelijker (denk voor breder publiek) gemaakt; remmen hebben niet meer een "bite", nieuwe frame is veel stabieler. Hij wordt afgeleverd op S20 evo banden. Niets mis mee maar als je snel ff bij wil sturen op hellingshoek reageert dat van "hey dat had je eerder moeten bedenken. Nu maak ik dit bochtje mooi rond af" . En ik heb beetje het idee dat de elektronica van Dynamic nu de functionaliteit heeft van Road uit de 2014. Maar daarom zit er een Dynamic Pro op hahaa
Geen misverstand, het gaat super van zijn plek en je kan in elke stand ABS, ASC / DTC uitschakelen. Je kunt je eigen wensen invullenBekijk bijlage 1415304. je gaat hem zien.
Gefeliciteerd DD zo te zien ben je in een keer klaar met deze fiets. Hooguit de voorste demper er nog tussenuit halenVandaag eindelijk een proefritje gemaakt op de S1000r. Wat een machine en wat een kracht. Helaas na afloop van de proefrit ook meteen de bankrekening geplunderd. Een 2018 met alle opties. En de vorige eigenaar heeft nog zat aangepast. HP remhendels, radiator en oliekoeler bescherming, rempotje rizoma, Catelisator beschermer, korte kentekenplaathouder, frame sliders en de dynamic-pro adapter. Man ik ben zo blij als een kind. Hij wordt nog even volgens BMW standaard premium klaargemaakt en volgende week maandag mag ik het monster ophalen.
Gefeliciteerd DD zo te zien ben je in een keer klaar met deze fiets. Hooguit de voorste demper er nog tussenuit halen
Nu nog een paar nachtjes slapen en dromen
Veel plezier ermee!
Als het liefhebbers zijn, en ze jou wat plezier gunnen dan is het geen probleem.Ik denk niet dat de buurt het op prijs stelt dat ik om 6 uur de motor start☺
GefeliciteerdVandaag eindelijk een proefritje gemaakt op de S1000r. Wat een machine en wat een kracht. Helaas na afloop van de proefrit ook meteen de bankrekening geplunderd. Een 2018 met alle opties. En de vorige eigenaar heeft nog zat aangepast. HP remhendels, radiator en oliekoeler bescherming, rempotje rizoma, Catelisator beschermer, korte kentekenplaathouder, frame sliders en de dynamic-pro adapter. Man ik ben zo blij als een kind. Hij wordt nog even volgens BMW standaard premium klaargemaakt en volgende week maandag mag ik het monster ophalen.
Vandaag eindelijk een proefritje gemaakt op de S1000r. Wat een machine en wat een kracht. Helaas na afloop van de proefrit ook meteen de bankrekening geplunderd. Een 2018 met alle opties. En de vorige eigenaar heeft nog zat aangepast. HP remhendels, radiator en oliekoeler bescherming, rempotje rizoma, Catelisator beschermer, korte kentekenplaathouder, frame sliders en de dynamic-pro adapter. Man ik ben zo blij als een kind. Hij wordt nog even volgens BMW standaard premium klaargemaakt en volgende week maandag mag ik het monster ophalen.
Gefeliciteerd!! De vorige eigenaar was van mening dat rood de snelste kleur was.
Ik ben het daar uiteraard niet mee eens :-)
Weet wel dat je veel plezier gaat hebben aan deze motor!
Mocht je nog interesse hebben in een SC Project CRT demper, ingereden door de motor die je hebt aangeschaft ;-) die heeft de vorige eigenaar nog te koop!
Ik los dat op door 'm een of twee versnellingen naar beneden te schoppen en een flinke slinger met de rechterhand te geven. Maar dat had je waarschijnlijk zelf ook wel kunnen bedenkenHeeft iemand ervaring met een map die de kracht onderin vergroot? Ik ga nooit harder dan 200 rijden, dus vraag me af of ik iets van die power kan verplaatsen naar de lagere toeren. Is daarvoor een power commander geschikt, en zo ja welke?
Dan kan je ook je vertanding aanpassen.Heeft iemand ervaring met een map die de kracht onderin vergroot? Ik ga nooit harder dan 200 rijden, dus vraag me af of ik iets van die power kan verplaatsen naar de lagere toeren. Is daarvoor een power commander geschikt, en zo ja welke?
Vandaag eindelijk een proefritje gemaakt op de S1000r. Wat een machine en wat een kracht. Helaas na afloop van de proefrit ook meteen de bankrekening geplunderd. Een 2018 met alle opties. En de vorige eigenaar heeft nog zat aangepast. HP remhendels, radiator en oliekoeler bescherming, rempotje rizoma, Catelisator beschermer, korte kentekenplaathouder, frame sliders en de dynamic-pro adapter. Man ik ben zo blij als een kind. Hij wordt nog even volgens BMW standaard premium klaargemaakt en volgende week maandag mag ik het monster ophalen.
Je zit vrij goed maar in zijn 1 nog een versnelling omlaagOver de tanden gesproken. Maar als je achter meer tanden neemt heb je toch net als bij een derailleur op een racefiets gewoon een lichter verzet? Ergo meer toeren bij dezelfde snelheid.
Dan kun je toch net zo goed een versnelling lager rijden, heb je hetzelfde effect, of ben ik nou gek?