Bmw S1000r de koning van de nakeds

Volledige lijn? Foto graag of ik geloof er niks van8-)

Haha ik was gister al aan het zoeken. Heb geen hele beste, maar eerst twee zijn na ophalen. Derde is nadat de bochten mooi gekleurd zijn :-) uiteraard altijd een keer welkom om te luisteren/kijken (oordoppen mee).
 

Bijlagen

  • 760FD86C-9A41-423D-B3D7-0CAE95C794DD.png
    760FD86C-9A41-423D-B3D7-0CAE95C794DD.png
    69 KB · Weergaven: 30
  • 275D41C2-C4C2-4E27-B114-A7CFAA0D752C.png
    275D41C2-C4C2-4E27-B114-A7CFAA0D752C.png
    76,8 KB · Weergaven: 30
  • 5D58E133-305A-4980-915C-6F3A6CD0F1C9.png
    5D58E133-305A-4980-915C-6F3A6CD0F1C9.png
    71,7 KB · Weergaven: 28
Gaaf hoor! Echt een mooi systeem, heb je hem nog op de testbank af laten stellen? Zo ja wat is dan het resultaat?

Nee! Heb het nog niet af laten stellen. Ik twijfel dit te doen. De BMW dealer gaf aan dat dit niet nodig is en ik merk qua rijden geen verschil. Afstellen brengt uiteraard vermogenswinst met zich mee, maar ik ben ook een beetje bang dat ik een keer genoodzaakt ben om het systeem te verwijderen ivm het geluid (het is HEEL erg luid). Met name als ik bij onze oosterburen rondrij :-)

Voor de kms die ik nu al gereden heb is het iig de investering en moeite al MEER dan waard ;-)
 
Laatst bewerkt:
Iemand een idee hoe ik het originele gewicht in de bar-end los kan krijgen om vervolgens de bar end spiegels te monteren?

Bizar wat lijken die dingen vast te zitten.

ik had dat probleem bij een fz750 uit 1985 :P , de inbus was al uitgelubberd door/bij een vorige poging, een multispline achtig ding ingemept en met een wringijzer van meer dan een halve meter losgedraaid .
het was niet alleen het loskomen, ,maar ook de eerste paar omwentelingen daarna dat het wringijzer nog nodig was.
Als je inbus nog intact is een paar tikken geven eer je met draaien begint.
 
Nee! Heb het nog niet af laten stellen. Ik twijfel dit te doen. De BMW dealer gaf aan dat dit niet nodig is en ik merk qua rijden geen verschil. Afstellen brengt uiteraard vermogenswinst met zich mee, maar ik ben ook een beetje bang dat ik een keer genoodzaakt ben om het systeem te verwijderen ivm het geluid (het is HEEL erg luid). Met name als ik bij onze oosterburen rondrij :-)

Voor de kms die ik nu al gereden heb is het iig de investering en moeite al MEER dan waard ;-)

👌🏻👍🏻
 
Iemand een idee hoe ik het originele gewicht in de bar-end los kan krijgen om vervolgens de bar end spiegels te monteren?

Bizar wat lijken die dingen vast te zitten.
Imbus bitje erin en even een paar rammen op de kopse kant met een moker. Daarna met de ratel eruit draaien. Waarschijnlijk zit er loctite op. :)
 
Thanks mannen! Ik ga eens ff mn best doen straks!
Nu ik toch op de pc zit.. eerst ff een soort afdop bestellen voor op het schroefdraad waar mijn originele spiegels ingezeten hebben.
Moet toch wel te bestellen/vinden zijn lijkt me..
 
Thanks mannen! Ik ga eens ff mn best doen straks!
Nu ik toch op de pc zit.. eerst ff een soort afdop bestellen voor op het schroefdraad waar mijn originele spiegels ingezeten hebben.
Moet toch wel te bestellen/vinden zijn lijkt me..
Tja, die heb ik ook nog nodig bedenk ik net, deel ff als je ze gevonden hebt. Het ziet er bij mij ook niet mooi uit nu.
 
Tja, die heb ik ook nog nodig bedenk ik net, deel ff als je ze gevonden hebt. Het ziet er bij mij ook niet mooi uit nu.
Via rizoma kan het... ik meen 15 of 25 euro per stuk. Ik rij van de week ff langs een speciaalzaak en hoop daar zwarte in de juiste maat te kunnen vinden voor een paar euro. Meld het wel ff wanneer het lukt.

Handeltjes en spiegeltjes en de Dynamic Pro stick geplaatst gisteren. Gaaf !! Wat een verschil met de origineel spiegels en hendels.

Originele knippers achter ivm dat originele stuk plastic tot aan de grond gedemonteerd. Even korte kentekenplaathouder afwachten.. zal deze week binnenkomen en dan is de achterkant ook een stukkie fraaier...😊
 
Via rizoma kan het... ik meen 15 of 25 euro per stuk. Ik rij van de week ff langs een speciaalzaak en hoop daar zwarte in de juiste maat te kunnen vinden voor een paar euro. Meld het wel ff wanneer het lukt.

Handeltjes en spiegeltjes en de Dynamic Pro stick geplaatst gisteren. Gaaf !! Wat een verschil met de origineel spiegels en hendels.

Originele knippers achter ivm dat originele stuk plastic tot aan de grond gedemonteerd. Even korte kentekenplaathouder afwachten.. zal deze week binnenkomen en dan is de achterkant ook een stukkie fraaier...😊
Je laat er iig geen gras over groeien Maximus:t
 
Via rizoma kan het... ik meen 15 of 25 euro per stuk. Ik rij van de week ff langs een speciaalzaak en hoop daar zwarte in de juiste maat te kunnen vinden voor een paar euro. Meld het wel ff wanneer het lukt.

Handeltjes en spiegeltjes en de Dynamic Pro stick geplaatst gisteren. Gaaf !! Wat een verschil met de origineel spiegels en hendels.

Originele knippers achter ivm dat originele stuk plastic tot aan de grond gedemonteerd. Even korte kentekenplaathouder afwachten.. zal deze week binnenkomen en dan is de achterkant ook een stukkie fraaier...😊

De hendeltjes hier nog niet erop:
5AF56CDA-9139-4F46-B845-A76C22B872EA.jpeg
96D54433-5F84-45DE-A749-694AFD340475.jpeg
 
Ik las iets wat een paar gedaan hebben / gaan doen met een originele Akra demper waarvoor Mile Pajic met een uitneembare Db-killer heeft gemaakt. Ik heb nog een volledig spiksplinter nieuwe orginele titanium HP demper liggen. Als iemand belangstelling heeft laat maar weten. Gaan we zeker uitkomen
 

Bijlagen

  • 1 (2).jpg
    1 (2).jpg
    125 KB · Weergaven: 8
Thanks mannen! Ik ga eens ff mn best doen straks!
Nu ik toch op de pc zit.. eerst ff een soort afdop bestellen voor op het schroefdraad waar mijn originele spiegels ingezeten hebben.
Moet toch wel te bestellen/vinden zijn lijkt me..


Ik weet niet waar te bestellen maar bij mij zitten er een soort zwarte pluggen in i.p.v. bouten.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20191006-172639_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20191006-172639_WhatsApp.jpg
    228,5 KB · Weergaven: 19
Kan je dat niet terugvinden op de website van leovince?
Die leveren alleen voor de RR en geven aan dat ze niet weten of dit op de R past.

Maar ikzelf denk eerlijk gezegd dat ik misschien iets pas moet maken bij de bevestiging van de voetsteun voor duopassagier maar dat hij gewoon 1 op 1 moet passen op de middendemper met die 2 pijpjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan