Bmw S1000r de koning van de nakeds

Hier is ze sinds gisteren ook eindelijk aangekomen, ondanks de inrij periode rijd ze toch al heel erg goed.
Kwam daarstraks toevallig een rode tegen, maar door de inrij instructies kon ik niet in de achtervolging gaan, hehe.

Heb zelf gekozen voor de witte, sport pakket, dynamic pakket en comfort seat.
Toekomst gericht wat carbon spul erop ;)
Paar foto'tjes;

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie bike! Proficiat!
120km verder......zeeeeeeeeeeer tevreden :D
gefelicteerd!!!!
 
Laatst bewerkt:
Een testrit is...een testrit :)

Ik bedoel, hoe lang krijg je een motor mee met een testrit, laten we zeggen gemiddeld een half uur tot uur?
In zo'n tijd krijg je wel een beetje een basis gevoel van een motor maar dat is ook alles.

Toen ik de S1000R ging testen moest ik in Belgie naar de hoofdzetel te Bornem, ik ken de streek daar niet en ze hadden geen gps. Ze hadden me wel gezegd waar wat leuke baantjes waren, maar als je de bochten niet kent is dat ook niet optimaal natuurlijk.

Wat ik eigenlijk wil zeggen;)

Heb nu bijna 500km ermee gereden (max 6900 toeren schakelen (lees onder de 7000, haha)).
En wat een machine zeg, ben er helemaal verliefd op.
Wegligging, rijgedrag, uitrusting, zithouding...ik kan er niks verkeerd over zeggen.

Misschien 1 ding, het file rijden, maar dat ligt dan veel meer aan mij dan aan de motor.
Ik ben dat altijd gewend geweest met clipons en dat brede stuur is even wennen, maar gaat gewoon ertussen, gewoon even van gedachte veranderen.

Motor bevalt me super goed, ik ga hem aan iedereen aanraden en hoop dat er nog vele 1000(0) leuke km's bijkomen.

Die uitlaat is wel lachen, maatjes van me hebben een Akra en Yosi op hun fiets staan en het geluid van de "standaard" S1000R uitlaat komt daar ruimschoots bovenuit :D.
Kwestie van even laten zien wie er de baas is, haha :D.
 
Haha 6900 :P :P volgens mij gaat die automatisch in de begrenzer bij 7k toeren. En na 300km 9k toeren als ik me niet vergis. Na de eerste beurt gaat die eruit en kan je hem lekker kietelen.
File rijden is idd even wennen, was ook clipons gewend :]
Heb er nu 4700km op staan en begint nog niet te vervelen *O*
 
vanaf vandaag zijn we EX BMWS1000r rijder morgen het laatste ritje van 10 km naar de dealer en dan 3 mnd wachten op de nieuwe bike waarschijnlijk een Suzuki GSX S1000 waar we weer een project van gaan maken. ;)
voorlopig lees ik nog even mee hier al begint het al stiller te worden. :W
 
vanaf vandaag zijn we EX BMWS1000r rijder morgen het laatste ritje van 10 km naar de dealer en dan 3 mnd wachten op de nieuwe bike waarschijnlijk een Suzuki GSX S1000 waar we weer een project van gaan maken. ;)
voorlopig lees ik nog even mee hier al begint het al stiller te worden. :W

Hmmm waarschijnlijk een gsx1000s ... Bestat dus toch de kans dat je de bmw blijft rijden ;)
 
vanaf vandaag zijn we EX BMWS1000r rijder morgen het laatste ritje van 10 km naar de dealer en dan 3 mnd wachten op de nieuwe bike waarschijnlijk een Suzuki GSX S1000 waar we weer een project van gaan maken. ;)
voorlopig lees ik nog even mee hier al begint het al stiller te worden. :W
vandaar van mp af, de naked of met kuip, ik kom juist van suzuki af :) gefeliciteerd lig, en veel plezier ermee!
 
Je akra er al op vr6?😜
scherp ;) Lekker geluidje, maar dit is de eerste motor waar ik het geluid van de std demper ook al mooi vind.

Over de verlichting, vinden jullie dit ook beneden peil? Ik heb tot nu toe altijd xenon op mijn bikes gehad, er is tegenwoordig ook led, op internet zijn er meerdere die over de std verlichting klagen......

Hier een voorbeeld bij de oosterburen
www.S1000-Forum.de - www.S1000RR.de/forum/ - www.S1RR.de - S 1000 RR - www.BMW-HP4.de - HP 4 Race - www.S1000R.de - www.BMW-S1000XR.de • Thema anzeigen - S1000R Xenon (Umbau und Entscheidung)

even naar beneden scrollen in het topic.
 
Laatst bewerkt:
Jah xenon is wel anders dan de standaard lichtunit :+ , maar heb er eerlijk gezegd niet echt zo opgelet :9 Rij niet zo vaak savonds :P
 
Hallo ff een vraag over s1000r .heb vandaag een proefrit gedaan met een s1000r van 2015 .
Maar ik vind wel dat het blok echt rammelt 😬.is dit normaal . Verder een super fiets.
Echt gaaf hoe makkelijk z'n motor stuurt en remt .👍
 
Hallo ff een vraag over s1000r .heb vandaag een proefrit gedaan met een s1000r van 2015 .
Maar ik vind wel dat het blok echt rammelt 😬.is dit normaal . Verder een super fiets.
Echt gaaf hoe makkelijk z'n motor stuurt en remt .👍

toevallig die rode bij Molenaar?
 
volgens de dealer doen ze het allemaal .heb ff gegoogled naar bmw s1000r Engine Noise
dan hoor je wat ik bedoel .wat ik wel echt goed vond van de bmw is hoe de motor
Oppakt van gas open en dicht niks aan uit effect 👍.ik ga nog wel bij een paar dealers
Kijken en luisteren kijken of ze het echt allemaal doen .
Gr mf
 
nu special price voor BMWS1000R carbon delen.
full
 
Hallo AZ
Had je eerst een bmw s1000r ?en nu een .suzuki gsx1000s
Waarom heb je em weg gedaan .en of wat is het verschil tussen die twee.
Ook mooie motor de suzuki 👍Gr mf
 
Hallo AZ
Had je eerst een bmw s1000r ?en nu een .suzuki gsx1000s
Waarom heb je em weg gedaan .en of wat is het verschil tussen die twee.
Ook mooie motor de suzuki 👍Gr mf


inderdaad we hadden een s1000r,er waren een paar dingetjes waar ik me aan ging storen.
motor is ingeruild met de optie dat ik pas beslis welke motor het wordt als al het nieuwe spul bekend is gemaakt.
komt er niets nieuws uit bij de naked bikes dan wordt het de Suzuki.
ga eerst nog proefrijden op de soes,dus niets is nog zeker.
 
Oké .was eigenlijk wel benieuwd waarom en en weg doe .zit zelf ook nog in dubio over naked bike .suzuki komt best uit de testen alleen injectie en achtervering is een min punt .maar kost ook veel minder dan een bmw ..dus blijft nog geld over voor aanpassingen .
Gr mf
 
Terug
Bovenaan Onderaan