Bmw S1000r de koning van de nakeds

Ahh super mooi! Blijf het een heerlijk motor vinden, een van de mooiste supernakeds die er nu is.

En ja, zodra mijn MT-07 verkocht is komt er een S1000R hier te staan - heb al een offerte liggen van de dealer, ben alleen ziek geweest waardoor ik mijn MT-07 nog niet te koop heb kunnen zetten (lees: wassen, schoonmaken en foto's maken). Hopelijk lukt dat mij vanavond nog!
 
Ik dacht zelf aan Catalunya Grey en dan accenten aanbrengen in een andere kleur. Ik word deze week nog gebeld door de dealer, ze hebben 4 rode staan en eentje daarvan willen ze zwart laten verven met een tailtidy - ik wacht even op de prijs daarvan :)
 
Ik dacht zelf aan Catalunya Grey en dan accenten aanbrengen in een andere kleur. Ik word deze week nog gebeld door de dealer, ze hebben 4 rode staan en eentje daarvan willen ze zwart laten verven met een tailtidy - ik wacht even op de prijs daarvan :)
Mooie luxe als je dat kan. :+ :t :}

Vanmiddag rotweer, dus vandaag maar met het koekblik @werk.
Vanavond door naar de sportschool en om mijn leren pak nou nat in zo'n klein hokje te stoppen.

En als het goed is kan de BMW er tegen, baasje in ieder geval.
Maar liever niet.. moet me er de komende maanden wel tegen verzetten om niet te rijden.
Ben altijd wel zuinig op de motor. :+
 
Nou ik zat laatst in een stortbui op wat mooie dijkweggetjes *kuch*blubber*. Ben 2uur bezig geweest met schoonmaken 😂 Maar ik trek alle kappen er af en dan lekker poetsen.
 
Ik dacht zelf aan Catalunya Grey en dan accenten aanbrengen in een andere kleur. Ik word deze week nog gebeld door de dealer, ze hebben 4 rode staan en eentje daarvan willen ze zwart laten verven met een tailtidy - ik wacht even op de prijs daarvan :)

Aah oké, je gaat voor de 2017😎! Ik ga misschien mn '15 verkopen 🤔
 
Mooie luxe als je dat kan. :+ :t :}

Vanmiddag rotweer, dus vandaag maar met het koekblik @werk.
Vanavond door naar de sportschool en om mijn leren pak nou nat in zo'n klein hokje te stoppen.

En als het goed is kan de BMW er tegen, baasje in ieder geval.
Maar liever niet.. moet me er de komende maanden wel tegen verzetten om niet te rijden.
Ben altijd wel zuinig op de motor. :+

Jazeker, ik woon in Zwitserland dus dat scheelt me BPM - en na de MT-07 kost het me niet veel om een nieuwe te kopen (vooral vergeleken met NL, BPM en BTW is een killer B| :X )

Ik dacht zelf aan Catalunya Grey en dan accenten aanbrengen in een andere kleur. Ik word deze week nog gebeld door de dealer, ze hebben 4 rode staan en eentje daarvan willen ze zwart laten verven met een tailtidy - ik wacht even op de prijs daarvan :)

Aah oké, je gaat voor de 2017😎! Ik ga misschien mn '15 verkopen 🤔

Ja dat is de bedoeling! Hoewel ik zit te dubben of ik moet wachten op het 2018 model... Altijd lastig!
Mag ik vragen waarom je je S1000R wilt verkopen?
 
Mooie luxe als je dat kan. :+ :t :}

Vanmiddag rotweer, dus vandaag maar met het koekblik @werk.
Vanavond door naar de sportschool en om mijn leren pak nou nat in zo'n klein hokje te stoppen.

En als het goed is kan de BMW er tegen, baasje in ieder geval.
Maar liever niet.. moet me er de komende maanden wel tegen verzetten om niet te rijden.
Ben altijd wel zuinig op de motor. :+

eerst effe olie verversen :+

echt een hele mooie motor die witte S1000R :9~
 
Jazeker, ik woon in Zwitserland dus dat scheelt me BPM - en na de MT-07 kost het me niet veel om een nieuwe te kopen (vooral vergeleken met NL, BPM en BTW is een killer B| :X )
Oh, ik dacht dat de BMW zijn nieuwwaarde in nederlandse Euro's helemaal waard was. :+ _O-
echt een hele mooie motor die witte S1000R :9~~
Veel keuze was er ook niet bij een 2014. :+
Er staat nog een mooie donkerblauwe in Drachten, maar kreeg geen onderhoudshistorie of prijsje zonder inruil.

Misschien ga ik elke maand een carbon kuipdeel bestellen, want ik wilde eigenlijk wel een donkere.
Dan is hij voor de lente helemaal zwart. :+
Ha bekende naam, gefeliciteerd, veilige kms gewenst!
:$

Jij bent ook bekend. Tijd geleden. :t *O*
 
Laatst bewerkt:
eerst effe olie verversen :+
20.800 km en de 20.000 beurt is geweest, maar ik ga de komende twee weken zeker even verversen. :Y

Ik had het twee weken geleden nog bijna in mijn RSV4 gegoten.
(Zaterdag verkocht, had 1.000 km gelopen sinds de verversing in mei)

full
 
Laatst bewerkt:
Gelijk een olie filter besteld, bedankt voor het herinneren. *O*
Die pas in voorraad genomen voor de verkochte Suzuki, Cagiva en Aprilia passen niet.

Bij de 20K is er gewone olie afgevuld, geen volsyntheet of 5W40. :?
(Ik heb de bon niet hier, maar volgens mij zelfs 10W50..)

En even kijken wat dit is voor 88 centen en free shipping.

full


Een vorige eigenaar heeft toch aardig wat krassen op de tankdop gemaakt met zijn sleutelbos. :?
Het viel me pas gisteren op.

En ook dat ik de dop niet had dichtgedrukt na de eerste tankbeurt zaterdag.
Inmiddels de eerste tank leeg en nu is hij pas dicht.
_O-
 
Laatst bewerkt:
Was dat op Assen? :P :9~

Ik las dat Bob Withag begin dit jaar even een paar rondjes op de dubbele en enkele R reed als vergelijking. Dat scheelde zo al vier seconden. (1.47.91 en 1.51,99)

Maar hij was dan als coureur ook al wat meer los op de dubbele. :)

Getest: BMW S1000R vs BMW S1000RR
 
Vandaag de stekker van de 'dynamic-pro' mode geinstalleerd.
Man, wat een verschil! In positieve zin welteverstaan. De S1000R wordt in een klap een beest van een machine. Nog meer dan dat hij al was! :9~

Powerwheelies in 1e en 2e versnelling, wheelies in 3de mogelijk met koppeling *O*
Verplichte kost voor iedereen imo. Zo maak je de S1000R nóg veelzijdiger dan dat hij al was!
 
Ben een keer in de pro-mode iets te enthousiast op het gas gegaan,bocht uit. Moet zeggen, dan merk je pas dat je leeft. Hartslag 200 😂
 
Laatst bewerkt:
Hmm stekker van pro mode laat ik lekker voor wat het is.

Gisteren al ff gaan sturen en had toen al dat ik blaren op de band reed en hij een stapje opzij maakt. Electronica redde mij gelukkig en vindt ik prima.

Wheelies maken :$ hoeft van mij niet zo (vind het geen fijn gevoel als t wiel loskomt :$) en kan je volgens mij in dynamic ook gewoon (tijdelijk) uitschakelen.

Het blijft wel een waanzinnige machine. Eerst morgen even bij motormike een nieuwe achterband halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan