Bmw S1000r de koning van de nakeds

Als je hier iets post moet je wel duidelijk zijn :+...
Maar ff zonder dollen: op mijn iphone krijg ik alleen de 'pro' versie te zien.

Zal vanavond nog wel eens kijken....
Ik heb een Qstartz GPS dus gebruik dit ook niet.
Toen Racechrono uitkwam kende ik alleen de Android versie die veel op de paddock werd gebruikt.
Misschien kan je van iemand een oude telefoon krijgen die ze niet meer gebruiken. :)
 
Ik heb een Qstartz GPS dus gebruik dit ook niet.
Toen Racechrono uitkwam kende ik alleen de Android versie die veel op de paddock werd gebruikt.
Misschien kan je van iemand een oude telefoon krijgen die ze niet meer gebruiken. :)


Oke, ik ga nog wel eens kijken..
Van de andere kant, we krijgen een gratis transponder dus de tijden worden al geregistreerd...
 
Je kan de tijden dus ook opslaan en vergelijken met de vorige keer waarvan je de tijden niet meer wist.
Ik hou er mee op. :+ ;)
 
De vorige keer was met een andere organisatie. Maakt dat nog wat uit dan?
Het blijft dezelfde baan. En wie weet boek je uit enthousiasme nog een dag. Dan is vergelijken misschien wel leuk.
Maar als dit niet in je zit dan is het ook goed. Genieten staat voorop. :t
 
Ik ben het zelf gaan bijhouden omdat er nog wel eens een dag voorbijkwam waarop de tijdwaarneming het niet deed.
En daar betaal ik niet voor. De perfectionist hier wil weten wat hij doet. :+ Take control.

De laptimer gekocht toen ik zes dagen naar Cartagena ging. Vier dagen rijden op de baan. :9

Bij de MAC Zandvoort is er geen tijdwaarneming trouwens. :)
 
Ik ben het zelf gaan bijhouden omdat er nog wel eens een dag voorbijkwam waarop de tijdwaarneming het niet deed.
En daar betaal ik niet voor. De perfectionist hier wil weten wat hij doet. :+ Take control.

De laptimer gekocht toen ik zes dagen naar Cartagena ging. Vier dagen rijden op de baan. :9

Bij de MAC Zandvoort is er geen tijdwaarneming trouwens. :)

Genieten en een leuke leerzame dag is voor mij het belangrijkst.

Control Freak :+
 
Genieten en een leuke leerzame dag is voor mij het belangrijkst.

Control Freak :+
Zo gaan we allemaal in een andere state of mind het circuit op blijkbaar. ;)

Best een bummer toen ze een keer bij circuitrijden/trackdays4all kwamen zeggen dat de tijdwaarneming het niet deed en er de hele dag geen tijden werden bijgehouden. Wilde eigenlijk direct geld terug. ;)

Ik ben speciaal voor het circuitrijden extra cardio gaan doen.
Maar helaas heeft BMW mij nog steeds geen contract gegeven voor een nieuw fabrieksteam in het WSBK. :]

Voor het duwen van een palletwagen. Meer zit er niet in hoor.
 
Maar de eerstvolgende MSL dag dat ik mee kan doen wil ik wel een bekertje scoren in de afsluitende race. ;)
 
Hoi S1000R rijders,

Ik ben op zoek naar een zogenaamde super naked en twijfel nog tussen de ktm sd 120 en een s1000r. Ik zie op marktplaats verschillende s1000r's voor relatief weinig geld. Vaak in een soort blauwige kleur.

Nog zaken waar ik rekening mee moet houden? Mn pa heeft twee s1000rr's gehad (totaal 50K+ km mee gereden) en nooit een probleem. De s1000r even bulletproof?

Zal er ook zo nu en dan mee op Assen rijden. Meer mensen hier die er een circuitdag mee pakken en tegen bepaalde limieten aan lopen evt?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Hierbij de kleur die ik vaak voorbij zie komen. Vind de kleur op de plaatjes wel mooi.

1399761
 
Ik speel in ieder geval met de gedachte om die van mij te verkopen. Mocht jij of iemand anders interesse en/of vragen hebben, stuur dan even een pb .
 
Zo gaan we allemaal in een andere state of mind het circuit op blijkbaar. ;)

Best een bummer toen ze een keer bij circuitrijden/trackdays4all kwamen zeggen dat de tijdwaarneming het niet deed en er de hele dag geen tijden werden bijgehouden. Wilde eigenlijk direct geld terug. ;)

Ik ben speciaal voor het circuitrijden extra cardio gaan doen.
Maar helaas heeft BMW mij nog steeds geen contract gegeven voor een nieuw fabrieksteam in het WSBK. :]

Voor het duwen van een palletwagen. Meer zit er niet in hoor.

Ja dat klopt..

Dat geloof ik graag. Misschien heb ik dat uiteindelijk ook wel dat ik er van baal, maar mijn dag zal er niet door verprutst zijn.

Dan is het iig nog goed voor je conditie en gezondheid 👌
 
Op zoek naar een helm die een beetje bij de BMW-motorsportkleuren past.. Ik kwam al op de Shoei Xspirit, maar vind die toch wat aan de prijs met z'n €840 :+
Ideeën?

1400525
 
Op zoek naar een helm die een beetje bij de BMW-motorsportkleuren past.. Ik kwam al op de Shoei Xspirit, maar vind die toch wat aan de prijs met z'n €840 :+
Ideeën?

Bekijk bijlage 1400525
Moet je niet hoofdzakelijk op de pasvorm letten?
Een Shoei past uiteindelijk niet iedereen, daarnaast is de Xspirit een racehelm en zit je op een S1000R veel rechter op waardoor de aerodynamica niet optimaal is. Ik kwam zo ook op een andere helm uit :)
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Moet je niet hoofdzakelijk op de pasvorm letten?
Een Shoei past uiteindelijk niet iedereen, daarnaast is de Xspirit een racehelm en zit je op een S1000R veel rechter op waardoor de aerodynamica niet optimaal is. Ik kwam zo ook op een andere helm uit :)

Shoei zit me sowieso goed, weet ik uit ervaring. Ik dacht dat de goede aerodynamica van de X-Spirit of NXR juist goed bij een naked bike zou passen?
 
Shoei zit me sowieso goed, weet ik uit ervaring. Ik dacht dat de goede aerodynamica van de X-Spirit of NXR juist goed bij een naked bike zou passen?
Dat zou zo maar kunnen idd maar ik zou de Xspirit wel ff uittesten, dat advies kreeg ik iig wel.
Overigens heb je tegenwoordig de passervice van Shoei. Ik kocht mijn helm bij Termaat ( geen Shoei dus) en kreeg zonder erom te vragen de scherpste internetprijs. Winkels als Chromeburner daarentegen zijn enkel dozenschuivers zonder enige kennis van zaken daar zou ik nooit iets kopen. Vrienden van mij hebben allemaal slechte ervaringen met dit soort zaken. Ik zou erop staan om te mogen passen en proefrijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan