Bmw S1000r de koning van de nakeds

Jawohl!!8-) Ik schat zo'n 7 kg
Vielen Dank für diese internationale Antwort. Aber ich möchte die genauen Daten wissen.
Also eine Vermessung des Vorschalldämpfers und der Leerrohre, die dazwischen geschweißt sind. :t

:+ :+
 
Dat zei Pajic, en ik heb zelf geen enkel verschil gemerkt in mijn eigen testen.
Pajic is niet de minste. Oude held uit het ONK. :9
En alleen een DB killer zal niet veel verschil maken. De tussendemper zou ik wel denken.
Misschien (in het algemeen bij moderne motorfietsen) alleen heel hoog in toeren, zo begreep ik eens van Ruud Freriks, master afsteller @ Tovami - Goes.
 
:WIs er iemand die ervaring heeft met de aanschaf van een motor bij de BMW-dealer en hier ook zijn (oude) motor heeft ingeruild? Geeft de dealer een redelijke prijs of loont het toch om zelf te verkopen?
Heb mijn oog laten vallen op een full-option 2017 S 1000 R (bij dealer i.v.m. 2 jaar premium garantie) maar zit met een aprilia rsv-mille en een honda deauville die dan weg gaan/moeten.
 
:WIs er iemand die ervaring heeft met de aanschaf van een motor bij de BMW-dealer en hier ook zijn (oude) motor heeft ingeruild? Geeft de dealer een redelijke prijs of loont het toch om zelf te verkopen?
Heb mijn oog laten vallen op een full-option 2017 S 1000 R (bij dealer i.v.m. 2 jaar premium garantie) maar zit met een aprilia rsv-mille en een honda deauville die dan weg gaan/moeten.
Dealers zullen je waarschijnlijk een bod doen op basis van handelsprijzen. Dit ligt vrijwel altijd aanzienlijk onder de prijs van particuliere aankoop/verkoop, dit was voor mij de reden mijn motor ook particulier te verkopen (om vervolgens zelf te importeren).
 
En ik ruilde een BMW in waarop BMW Motorrad een extra premie gaf aan de dealer.
Maar dit ging wel om de aanschaf van een nieuwe woon~werk BMW en het eind van het jaar (2018) kwam er aan.
 
Ik ben goed geslaagd bij Motorplaza in groningen, ik heb daar begin vorig jaar een full options ex demo S1000R gekocht van een half jaar oud.
vanwege de afgelegen locatie en hoge omzetsnelheid zijn ze daar een stuk goedkoper (in mijn geval iets meer als € 1000,-)
het gaat er uiteindelijk om wat je erbij moet leggen.
 
Ik ben goed geslaagd bij Motorplaza in groningen, ik heb daar begin vorig jaar een full options ex demo S1000R gekocht van een half jaar oud.
vanwege de afgelegen locatie en hoge omzetsnelheid zijn ze daar een stuk goedkoper (in mijn geval iets meer als € 1000,-)
het gaat er uiteindelijk om wat je erbij moet leggen.

Ik kijk meerdere keren per dag/week of er iets nieuws bijkomt op de site van BMW. Bij motorplaza hebben zij nu een 2016, 2017 en 2018 staan. Leukere prijzen inderdaad dan elders in het land echter ben ik toch wel te verliefd geworden op een rooie en dat is net de 2016 (en wil graag een 2017).
 
Ik kijk meerdere keren per dag/week of er iets nieuws bijkomt op de site van BMW. Bij motorplaza hebben zij nu een 2016, 2017 en 2018 staan. Leukere prijzen inderdaad dan elders in het land echter ben ik toch wel te verliefd geworden op een rooie en dat is net de 2016 (en wil graag een 2017).
Misschien kunnen ze hem even voor je omkatten. :+
 
Ik kijk meerdere keren per dag/week of er iets nieuws bijkomt op de site van BMW. Bij motorplaza hebben zij nu een 2016, 2017 en 2018 staan. Leukere prijzen inderdaad dan elders in het land echter ben ik toch wel te verliefd geworden op een rooie en dat is net de 2016 (en wil graag een 2017).
Ha, dat had ik ook, ik wilde ook een rooie, maar mijn vrouw zei toen dat een grijze beter bij mijn haar paste :+
 
Ha, dat had ik ook, ik wilde ook een rooie, maar mijn vrouw zei toen dat een grijze beter bij mijn haar paste :+
Doe je mee met de laatste trends? _O-

DSC_0531.jpg
 
Daar maak ik wel een plaatje van vanavond.
Een deskundige agent ziet mogelijk dat de voorste demper er tussenuit is gehaald maar de klep zit er iig nog wel in en met de dB killer klinkt ie heel bescheiden.
Voordat ik stil sta bij een controle gaat ie uiteraard nog ff snel in de rainmodus })
Vaak houden ze er een dB meter bij om te kijken hoeveel geluid ie maakt maar hoe de uitlaat er origineel uit ziet weten ze toch niet (tenzij je echt met open pijpen rijdt *D)
Last but not least, het levert een leuke gewichtsbesparing op want 7 kg bespaar je sowieso, met een beetje carbon kom je dan mooi onder de 200 kg uit *O*
Duidelijk verhaal. Ik geloof inderdaad niet dat je in de problemen zult komen als de motor gewoon stil is, maar naar mijn idee niet legaal :)
Maar dat is te hard rijden ook niet O-)
 
Ik kijk meerdere keren per dag/week of er iets nieuws bijkomt op de site van BMW. Bij motorplaza hebben zij nu een 2016, 2017 en 2018 staan. Leukere prijzen inderdaad dan elders in het land echter ben ik toch wel te verliefd geworden op een rooie en dat is net de 2016 (en wil graag een 2017).
Ik zat in een zelfde dillema, maar vanwege de blipper toch net iets dieper in de buidel voor een grijze 2017 gekozen
 
Mooi!!
Die wil ik ook wel hebben zeg :9

Kleine investering, mooi resultaat! Wel echt een k* werk om er in te krijgen. Enige nadeel is dat je de stofkap van de linkerlamp niet terug kan plaatsen door de koelvin op de LED. Na het plaatsen van de lamp lijkt alles goed afgesloten, maar we gaan t zien.

Heb ook de Arrow Competition uitlaat besteld begin deze week. Het wachten is begonnen 😊
 
Hoi, heeft iemand van hier de zogenaamde 'stompgrip' op de zijkanten van zijn tank geplakt?

Zo ja, welke heb je? Ben benieuwd of de letter S half te zien blijft of dat ie onder de sticker verdwijnt.....

Gr. Maurice.
 
Hoi, heeft iemand van hier de zogenaamde 'stompgrip' op de zijkanten van zijn tank geplakt?

Zo ja, welke heb je? Ben benieuwd of de letter S half te zien blijft of dat ie onder de sticker verdwijnt.....

Gr. Maurice.
Neem even aan dat de je letter R bedoelt :P

Ik had ze er al op zitten na aankoop, maar als je de transparante versie haalt dan is de R prima te zien
s1000r.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan