Bmw S1000r de koning van de nakeds

Het Arrow systeem zit eronder. WAT een geluid 💥😱😍

Heb ook m'n nieuwe custom kneesliders van Wiz binnen, aangezien mijn anderen op waren

Tijdens het 10dkm beurtje hebben ze er ook gelijk een rizoma rempotje opgezet. Nu alleen nog de spiegels vervangen en ze is af!
Echt super gaaf de arrow!
 
Ziet er inderdaad zeer strak uit! Mag ik zeggen dat de gele sticker nogal overkill is?
Dat hoort uiteraard zo en neem ik dan aan van.. dat hoort erbij.
Maar inderdaad zou die wel een faktor vier kleiner kunnen.
Zouden ze die hebben...(of laten maken)
 
Thanks allemaal!

Ziet er inderdaad zeer strak uit! Mag ik zeggen dat de gele sticker nogal overkill is?

Dat mag je zeggen 😬 ik heb mensen gezien die de sticker er af hebben gehaald, maar van mij mag ie er opblijven. Hoort er idd bij en ik stoor me er verder niet aan. De kleur matcht mooi met de vlammen die uit de pijp komen 👍🏻😅
 
ik vind die sticker wel cool. is weer eens wat anders dan dat gelaserde akra op de fabriekspijp.
 
Dat mag je zeggen 😬 ik heb mensen gezien die de sticker er af hebben gehaald, maar van mij mag ie er opblijven. Hoort er idd bij en ik stoor me er verder niet aan. De kleur matcht mooi met de vlammen die uit de pijp komen 👍🏻😅
[/QUOTE]

Whaha, ik dacht dat je een grapje maakte!

 
Het Arrow systeem zit eronder. WAT een geluid 💥😱😍

Heb ook m'n nieuwe custom kneesliders van Wiz binnen, aangezien mijn anderen op waren :-)

Tijdens het 10dkm beurtje hebben ze er ook gelijk een rizoma rempotje opgezet. Nu alleen nog de spiegels vervangen en ze is af!

Heel mooi.....
 
Arrow is geweldig, SC-Project trouwens ook, beide Italiaans vakmanschap :}
Ik heb twee motoren terug een Yamaha MT09 Tracer gehad met een compleet systeen van SC project, die vlamde zo hard dat ik er vaak op werd aangesproken door verontruste medeweggebruikers die dachten dat er iets helemaal mis was _O-
 
Dat mag je zeggen 😬 ik heb mensen gezien die de sticker er af hebben gehaald, maar van mij mag ie er opblijven. Hoort er idd bij en ik stoor me er verder niet aan. De kleur matcht mooi met de vlammen die uit de pijp komen 👍🏻😅

Whaha, ik dacht dat je een grapje maakte!

[/QUOTE]

Nope! Gisteren weer een stukje gereden en het is een flink geweld/spektakel. Op de snelweg met 120/130 overigens prima te doen. Oordopjes wel vereist, maar dat moet je sowieso doen ongeacht motor/snelheid/uitlaat naar mijn mening.

De pit limiter klinkt nu ook a la motoGP
 
Woensdag ff naar de Eifel geweest met de motoren op de aanhanger, de voorvork verloor al wel een drupje olie maar toen ik aan kwam was het toch wel iets meer dan een "drupje".
Gelukkig nog lekker kunnen rijden hoewel hij wel nogal diep dook met remmen naar mijn gevoel. Gisteren fiets naar Vos Motoren gebracht waar Arie (Vos) zich afvroeg hoe ik ermee heb kunnen rijden.
Zeker op minder goed wegdek viel het niet echt mee, op glad asfalt en wanneer je niet hoeft te remmen ging het nog best aardig. :+
20190821_095741.jpg

Overigens ter info, mijn Dunlop Sportsmart MK3 achterband is na 3850 km op, da's niet echt veel, zeker omdat hij toch niet echt zacht is.
 
Woensdag ff naar de Eifel geweest met de motoren op de aanhanger, de voorvork verloor al wel een drupje olie maar toen ik aan kwam was het toch wel iets meer dan een "drupje".
Gelukkig nog lekker kunnen rijden hoewel hij wel nogal diep dook met remmen naar mijn gevoel. Gisteren fiets naar Vos Motoren gebracht waar Arie (Vos) zich afvroeg hoe ik ermee heb kunnen rijden.
Zeker op minder goed wegdek viel het niet echt mee, op glad asfalt en wanneer je niet hoeft te remmen ging het nog best aardig. :+
Bekijk bijlage 1420937

Overigens ter info, mijn Dunlop Sportsmart MK3 achterband is na 3850 km op, da's niet echt veel, zeker omdat hij toch niet echt zacht is.
Glad asfalt??? :o

Arie Vos is een held. :}
Ik kan me voorstellen dat hij dat zich afvroeg.
Bijna niemand uit NL kan sneller op een motor dan hij. :9~
 
Overigens ter info, mijn Dunlop Sportsmart MK3 achterband is na 3850 km op, da's niet echt veel, zeker omdat hij toch niet echt zacht is.

Dat lijkt gelijk/zelfs beetje meer dan de Metzeler M7RR en de Bridgestone S22. Maar kun je wat vertellen of ie jou wel/niet beviel om welke reden. Hoor het graag
 
Dat lijkt gelijk/zelfs beetje meer dan de Metzeler M7RR en de Bridgestone S22.
In mijn geval is het dus minder, met de M7RR reed ik 6K, ik kon er mijn draai nooit op vinden en vond ze op witte wegmarkeringen en putdeksels etc. erg glad. (Ja, ik weet dat je daar omheen moet sturen maar soms is er geen keus) dat doet de Dunlop beter.8-)
Mijn maat rijdt ook met de Dunlop Sportsmart 3 nadat hij de Bridgestone S22 na 2800 km had versleten. Maar hij rijdt een 2 cilinder dus dat scheelt ook wel iets.
Deze zitten er nu 1,5K op dus die zijn nog wel goed. Ze lijken het overigens iets langer vol te houden dan de Bridgestones.
Het gebruik is hetzelfde. En aangezien we meestal samen rijden en hetzelfde tempo kun je het wel vergelijken.
 
Is er iemand die ervaring heeft met tankprotectie zoals de stompgrip of de ventureshield van Wunderlich? Persoonlijk lijkt mij de ventureschield netter (niet van die bobbels erop).
Voor mij is het meer lak bescherming dan extra grip krijgen voor de benen.

Stompgrip Tank Pad S1000R / S1000RR | 10% ($5.49) Off!

https://www.wunderlich.de/shop/en/b...ank-protection-tank-set-3-part-35981-100.html
Ik weet dat de stompgrip een beetje verkleurd, dus wat minder helder wordt. Ziet er dus niet meer zo mooi uit na een tijdje, de grip is dan nog wel heel goed.
In jouw geval ging ik voor de Ventureshield. :Y
 
Dag mensen,

Ik meld me hier vast:-)

Ik heb zojuist mijn Speed Triple in de verkoop gezet en ga overstappen op een BMW s1000R.
De motor voor de Speed Triple was een s1000rr en die heb ik met mega veel plezier gereden.
De Speed ook trouwens!!

Nu is het tijd om weer bij BMW te gaan kijken.

Ik ga voor het model 2017 en nieuwer! Maar eerst de Triumph zien te verkopen:-)

Ook hier maar even een linkje;-)

https://link.marktplaats.nl/m1455892359
 
Terug
Bovenaan Onderaan