Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zijn het geen vaste tarieven??Hangt ook van de dealer af. Ik was vorige week voor de 10.000 km beurt al € 330,- kwijt.
Waarom dat verschilt weet ik ook niet. HK supsensions en nog een ander bedrijf gaven ook aan bij 20k een oliewissel te doen op de voorvork. En 30k voor de schokbreker. De DDC poot blijft dicht tot 40k km.Kweenie waarom er bij hornig staat dat het bij 20dkm moet, maar het officiële BMW service schema geeft aan dat de vorkolie bij 30dkm dient vervangen te worden.
Waarom dat verschilt weet ik ook niet. HK supsensions en nog een ander bedrijf gaven ook aan bij 20k een oliewissel te doen op de voorvork. En 30k voor de schokbreker. De DDC poot blijft dicht tot 40k km.
was die 30dkm beurt wel incl de vorkolie dan? of niet bij de dealer uitgevoerd?
De vorkolie zat inderdaad bij de 30kbeurt (93,51)
Mofra, geen bijzonderheden.Zijn het geen vaste tarieven??
Wel een BMW dealer??
(En nog e.a. onvoorzien )
Zie dat er weinig op wordt gereageert. Maar surf al tijdje dagelijks naar info. Maar voor mij gaat BMW met de R volledig de verkeerde richting in. Steeds minder een "hooligan" en steeds meer een toerfiets voor breder publiek. Steeds minder bruut op gas, minder bruut remmen, vloeiendere accelleratie, minder sportieve zit etc. etc. Kijk eens naar de "hernemingen /tussensprints" . Wat bij het eerste 2014 model 2.8 seconden was, werd bij 2019 model 3,0 en bij blok van de nieuwe XR (wat blok voor de R zal worden) op 3.3. Spannend zul je misschien zeggen maar voor mij de verkeerde richting. Ik hoef geen 200 pk als zijn concurenten als middengebied maar steeds sterker wordt.
Iemand nog behoefte aan een zadeltas? Ik heb inmiddels een andere kofferset inclusief zijtassen dus deze mag weg voor 150,-
Bekijk bijlage 1525427
Denk dat je daar absoluut gelijk hebt. Maar daarmee wordt het resultaat niet beter. De mooie terugslag die nu nog uit de pijp komt kun je ook vergeten. Er wordt zeker ingespeeld op de ontwikkelingen overal over geluidsoverlast, afgesloten wegen / passen enz. De hele beleving gaat eruitEuro5 speelt denk ik ook een rol eh
zo een tas lijkt me best handig voor ook andere supersportmodellen. alleen is de foto niet te vergroten en ik kan er geen verkoop topic over vinden.
of zijn ze al verkocht ?
gezien de bmw benaming zal hij specifiek voor dit model zijn ?
Zo sta ik er ook in Hannesje, ben zeker geen KTM fan maar ik sluit niet uit dat ik toch maar eens een SD1290R ga uitproberen wanneer ik aan een nieuwe fiets toe ben. Een beetje theater en beleving hoort er gewoon bij en vooral voldoende karakterMisschien voor de omzet een goede zaak maar ik haak af. Of je moet rechtstreeks in de ECU je zaken gaan regelen maar velen vinden dat tricky met garantie. Wens iedereen nog mooie kilometers verderssss
Afgelopen donderdag heb ik mijn banden vervangen voor een set Bridgestones S22 en dit weekend met het hete weer in Sauerland gereden.
De banden gaven geen krimp en bevallen dan ook uitstekend. Ze geven me in ieder geval veel vertrouwen.
Hoe het in de regen is kan ik natuurlijk nog niet zeggen.
Fijne band maar wel vrij snel op, maarja dat doet al het sportieve rubberAfgelopen donderdag heb ik mijn banden vervangen voor een set Bridgestones S22 en dit weekend met het hete weer in Sauerland gereden.
De banden gaven geen krimp en bevallen dan ook uitstekend. Ze geven me in ieder geval veel vertrouwen.
Hoe het in de regen is kan ik natuurlijk nog niet zeggen.
Haha, valt mee . Ik heb net een setje supercorsa’s op. 2500km weg waren ze. Ik heb nu conti sport attack 4 er onder. Beste banden tot nu toe! Qua grip doen ze niet onder van de supercorsa’s. Zeker een aanrader!Fijne band maar wel vrij snel op, maarja dat doet al het sportieve rubber