BMW S1000R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk maar uit met een proefritje. Eenmaal gereden, dan valt de rest tegen })

Net ook weer heerlijk een stukje gereden langs de Waal :]
 
Ik was gisteren bij Molenaar om de S1000R eens goed te bekijken en te passen en er stonden twee witte BMW 's (en een rode).
Het leek wel alsof de ene witter was dan de ander, is er iets aan de kleur veranderd ten opzichte van vorig jaar of was het de lichtval?
Verder zat de motor als gegoten en alles klopt aan dat monster.
Ik ging nog even naar de overkant om Japanse tegenhangers te bekijken en te passen maar die komen toch niet in de buurt van de S1000R.
En dan heb ik nog niet eens een proefrit gemaakt.

Rond 12.00h? Toen reed ik net weg op een witte :]
 

Nee, ik was er om een uur of drie. :Y


ook bij Berry Goedhart was een S1000R rijder met een rode uitvoering, ging om 16.15 weg heb niet met em kunnen praten de motor stond aan de zijkant uit het zicht was volgens mij nog helemaal standaard.
 






ook bij Berry Goedhart was een S1000R rijder met een rode uitvoering, ging om 16.15 weg heb niet met em kunnen praten de motor stond aan de zijkant uit het zicht was volgens mij nog helemaal standaard.


Mis jij dat ruitje eigenlijk of heb je niet zoveel last van de wind?
 
heyhey, ik kom ff binnengeslopen met een vraagje. ik rij momenteel met een bmw s1000rr, maar ben aant overwegen de overstap te maken naar de bmw s1000r. nu mn vraag heeft te maken ivm de actieve vering. is die vering ook automatisch in te stellen als je met duo gaat rijden of met bagage? of moet je de veervoorspanning nog altijd handmatig instellen?
alvast bedankt :-)
 
heyhey, ik kom ff binnengeslopen met een vraagje. ik rij momenteel met een bmw s1000rr, maar ben aant overwegen de overstap te maken naar de bmw s1000r. nu mn vraag heeft te maken ivm de actieve vering. is die vering ook automatisch in te stellen als je met duo gaat rijden of met bagage? of moet je de veervoorspanning nog altijd handmatig instellen?
alvast bedankt :-)

heyhey sneaky!

Ja dat kan automatisch aan de hand van het knopje.
 
Voor mijn verjaardag een mooi kapje gekregen *O*

full
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand ervaring met Xenon in de S1000R?
Ik vraag me af of het te doen is betreft wegwerken van de bedrading en kastje(s) gezien de beperkte ruimte?
 
Vandaag op Assen gereden. Wat een gaaf circuit! Morgen maar even naar het beeldmateriaal kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan