BMW s1000rr abs

cumali

Rookie
8 jan 2021
18
3
Hoi, mede motor liefhebbers..
Heb een bmw s1000rr bj.2010 als ik motor start en ik wil abs en dtc uitschakelen met knopje aan de linker handvat.. ze gaan niet uit.. het lijkt of de knopje geen functie heeft..Als ik een stukje rij daan gaan ze wel uit zoals het hoort maar als wil dat abs uitgeschakeld wordt dan doet het knopje niet.. abs werkt normaal naar behoren als ik achter rem in trap dan voel ik hem gewoon doen...ben naar dealer gegaan ze konden de ecu niet in zegt de monteur dus niet uit kunnen lezen.🤔🤔. heeft iemand daar een ervaring mee😔😔
 
Bmw dealer uit apeldoorn ...Ja inderdaad ze konden gewoon niet in..ik vond ook heel raar.. en dat knopje heeft 1x goed gedaan daarna was die weer oude..
 
waarom wil je hem uit zetten , de abs van bmw grijpt pas erg laat in .... zelfs op het circuit grijpt mijn abs niet in
het systeem calibreert bij weg rijden dan gaan de lampjes uit ( abs -tc), probeer hem daarna eens uit te zetten.
 
De stuurschakelaars van BMW gaan met grote regelmaat stuk, best kans dat dat in jouw geval ook zo is....
En ja hoor stuurschakelaar links knopje abs doet niets .... als ik min inpuls geef aan kabels (ze zijn min aangestuurd) dan doet hij wel en als ik schakelaar indruk dan doet ie niet..dus een andere of een nieuwe erop..... mannen bedankt voor steun!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan