BMW S1000XR

Goedenavond,

weet iemand of de codeer stekker voor bijv dynamic pro/enduro pro type specifiek is?
Of werkt de stekker van een F850 gsa ook op de S1000xr?
 
Volgens mij is het gewoon een kortsluitstekkertje. Zit dus nul geen elektronica in. Tenminste voor 2016-2020XR, daarna is het wel software en geen stekker
 
Weet iemand toevallig waar ik zo'n korte handvat ding kan bestellen? Ohja, en weet iemand hoe je zoiets noemt _O-

Heb nu zo'n ding achterop:
WhatsApp Image 2024-02-23 at 15.33.22.jpeg


En wil eigenlijk zoiets zodat ik geen plaat voor topkoffer in zicht heb:
WhatsApp Image 2024-02-23 at 15.32.41.jpeg


Of heeft iemand toevallig nog zo'n beugel ergens liggen? Of zijn ze ergens after market te vinden?

Tnx!
 
Weet iemand toevallig waar ik zo'n korte handvat ding kan bestellen?
Zoals hierboven. Wat je nu hebt is de taartschep. Dat korte ding is veel gevraagd op meerdere forums. Ik heb het ook, als ik me niet vergis moest ik een optie pakket vergeten en er meer voor betalen. Die ga je niet vinden, en zeker niet goedkoop
 
Zoals hierboven. Wat je nu hebt is de taartschep. Dat korte ding is veel gevraagd op meerdere forums. Ik heb het ook, als ik me niet vergis moest ik een optie pakket vergeten en er meer voor betalen. Die ga je niet vinden, en zeker niet goedkoop
Klopt, had hem ook bij mij als optie pakket erin zitten. Heb inmiddels ook wel een alu topkoffer die ik kan bevestigen samen met originele zijkoffers. Maar rijd vaker zonder, en dan vind ik die taartschep inderdaad niet zo fraai haha.
 
1709134360825.jpeg


Ik zie deze afbeelding op Leebmann. Heb ik nr 1 t/m 10 allemaal nodig om mijn huidige handvat + topkofferrek te vervangen? Of heb ik voldoende aan nr 1 t/m 3?
 
nummer 4 etc heb je toch al? dat is de koffer drager. Ik weet niet of andere plastic delen anders zijn, hierbij foto van de mijne. Let even niet op de troep, en ja ik heb blokken onder mijn zadel. De o-ring is die van het zadel, daar hangt bij mij een stanley multitool in ipv van dat armzalige bmw setje.
1709139078428.png
 
nummer 4 etc heb je toch al? dat is de koffer drager. Ik weet niet of andere plastic delen anders zijn, hierbij foto van de mijne. Let even niet op de troep, en ja ik heb blokken onder mijn zadel. De o-ring is die van het zadel, daar hangt bij mij een stanley multitool in ipv van dat armzalige bmw setje.
Klopt idd, vanaf 4 heb ik er al allemaal opzitten. Kan althans de originele koffers eraan klikken, die vallen daarin.
Kon misschien zijn dat die plaat iets anders is, omdat nr 1 een ander onderdeel is dan die verlengde waar topkoffer weer op komt.

Maar top, ga ik hem zeer waarschijnlijk bestellen Even over nadenken nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan