Zo, ik mag met sinds vorige week maandag ook eigenaar noemen van een Witte S1000XR. Modeljaar 2015, met (als het goed is) bijna alle technische opties die aangevinkt konden worden. Opgehaald vooraan in de eiffel. Afgelopen dinsdag de papieren binnen gekregen en gisteren naar de RDW geweest voor de keuring. Gisteravond BPM aangifte gedaan en nu is het wachten op het kenteken. Wel ff wennen na eigenlijk alleen maar supersport gereden te hebben en een pauze van 8 jaar. (van de motor afgereden door een maat van me en ff "op pauze" gezet )
De vragen tot nu toe:
Navigatie? Er zit een originele bevestigingsset op maar wat zijn de verhalen van de Navigator 6? Zijn er voor/nadelen?
Hoe zit het met de service-beurten? Klopt het dat als je niet ieder jaar terug naar de dealer gaat, bepaalde opties software-matig "uit" gaan?
En verder wil ik er binnenkort na de "wen-periode" een nieuw setje rubber er onder gooien. Metzeler Roadtec's, of zijn er nog andere/betere types?
Heb eigenlijk altijd met circuit-rubber rond gereden en daar kon ik goed mee vooruit.
De vragen tot nu toe:
Navigatie? Er zit een originele bevestigingsset op maar wat zijn de verhalen van de Navigator 6? Zijn er voor/nadelen?
Hoe zit het met de service-beurten? Klopt het dat als je niet ieder jaar terug naar de dealer gaat, bepaalde opties software-matig "uit" gaan?
En verder wil ik er binnenkort na de "wen-periode" een nieuw setje rubber er onder gooien. Metzeler Roadtec's, of zijn er nog andere/betere types?
Heb eigenlijk altijd met circuit-rubber rond gereden en daar kon ik goed mee vooruit.