BMW S1000XR

Je bedoelt : ze eten met mes én vork. Ze laten geen luidkeelse boeren in de showroom, ze durven al eens "alstublieft" zeggen... dié dingen... ;-)
Hahaha nee, ik raakte in 'n showroom aan de praat met 'n alleraardigste man. Hij was erg enthousiast over de techniek van zijn BMW en werd helemaal lyrisch toen hij me het geluid van zijn rempompbekrachtiger beschreef. Een aantal van zijn BMW mederijders vielen hem hierin bij. Vond ik 'n mooi moment.
 
Blijft hier als Belg toch een hekel punt op een normale vraag een normaal antwoord te krijgen..
@slijkmoto jij doet je avatar alle eer aan ;)
Speciaal voor slijkmoto alias de kloot....
Synoniem voor referentie =Aanbeveling, aanprijzing, recommandatie.. :+
 
Laatst bewerkt:
...'k pas mijn kleding graag ook aan, aan de omgeving...

...zo'n al-het-weer-pak zal best lekker zijn, maar..., korte broek, t-shirt, en petje is met deze bloedverziekende hitte ook niet verkeerd... :N

...gisteren op Spa Francorchamps...
...motormaat M, aka 'broeder boxershort', zet ondergetekende op de plaat, inclusief zo'n grappige R65 mini-boxer...

...grappig ding, en compleet rijdbaar, en op kenteken...

IMG_0617-X2.jpg
 
Tja, ook dit Topic is niet "Slijkvrij"

Maar goed dat ik al een review had gegeven voor de "cross over" vergelijkingstest in Motorrad.
Dan zou ik er gemakkelijk van beschuldigd kunnen worden, dat ik alles had overgeschreven.
Alles komt overeen, nou een detail dan, de grondspeling heb ik niet als oneindig ervaren.
Maar is natuurlijk ook meer dan genoeg.
Eigenlijk is er van alles meer dan genoeg :)
 
...'k pas mijn kleding graag ook aan, aan de omgeving...

...zo'n al-het-weer-pak zal best lekker zijn, maar..., korte broek, t-shirt, en petje is met deze bloedverziekende hitte ook niet verkeerd... :N

...gisteren op Spa Francorchamps...
...motormaat M, aka 'broeder boxershort', zet ondergetekende op de plaat, inclusief zo'n grappige R65 mini-boxer...

...grappig ding, en compleet rijdbaar, en op kenteken...

[afbeelding]
Die is grappig, kenknie. Maatje van me is ook op Spa, krijg af en toe een fototje door van hem.
 
Tja, ook dit Topic is niet "Slijkvrij"

Maar goed dat ik al een review had gegeven voor de "cross over" vergelijkingstest in Motorrad.
Dan zou ik er gemakkelijk van beschuldigd kunnen worden, dat ik alles had overgeschreven.
Alles komt overeen, nou een detail dan, de grondspeling heb ik niet als oneindig ervaren.
Maar is natuurlijk ook meer dan genoeg.
Eigenlijk is er van alles meer dan genoeg :)


Tja, Mr Sloo... Ik had je een linkje doorgestuurd van een recent verschenen test van de S1000XR, omdat ik dacht je er een plezier mee te doen, maar dat maakt het moeilijk om een bepaald topic "Slijkvrij" te houden...
 
Laatst bewerkt:
Ik kán me vergissen, maar heb jij een probleem met mijn persoontje ?

Zo ja, zal het me echt aan mijn reet roesten... :Y

ik heb met niemand een probleem, enkel als ik op een normale vraag tot 2x toe een belachelijk en kinderachtig antwoord krijg zoals het jouwe..
daar wordt ik pisnijdig van..
btw volgens mij wil zelfs de lelijkste baviaan met jouw reet niks te maken hebben ;)

en voor de rest kunnen al je verdere commentaren mij gestolen worden :Z :Z :Z :Z
 
Omdat ik me verbaasde over het " dispuutje" tussen Chris46R1 en Slijkmoto, ben ik even een stukje gaan teruglezen. Toch tijd zat hier aan dat bloedhete zwembad.

Zie pagina 7, de onderste 3 berichten.

Zou er verwarring kunnen zijn ontstaan, doordat Chris46r1 misschien dácht dat Slijkmoto op zíjn vraag reageerde? Terwijl deze éigenlijk reageerde op het bericht van Blasco?

Zo, tijd voor een zwemmetje .. :Y
 
Laatst bewerkt:
Jep, Gerard, ik reageerde inderdaad (humoristisch, dacht ik) op Blasco, maar zelfs in het geval van een misverstand, is dat nog geen reden voor die Chris69R1 om zo onaangenaam te doen en zo nijdig persoonlijk te worden.

Ik heb dat heerschap niets misdaan en ik verwacht nu dat hij me gewoon negeert... de Frusty !

Over naar leukere en interessantere onderwerpen... zoals de intrigerende S1000XR ... ;-)
 
Jep, Gerard, ik reageerde inderdaad (humoristisch, dacht ik) op Blasco, maar zelfs in het geval van een misverstand, is dat nog geen reden voor die Chris69R1 om zo onaangenaam te doen en zo nijdig persoonlijk te worden.

Ik heb dat heerschap niets misdaan en ik verwacht nu dat hij me gewoon negeert... de Frusty !



Over naar leukere en interessantere onderwerpen... zoals de intrigerende S1000XR ... ;-)

mijn vraag met daaronder jouw antwoord, of begrijp ik iets niet????
chris46R1
ReplierOnline
Geplaatst op vrijdag 03 juli 2015 18:39Citeer berichtBewerk berichtVoeg toe als favoriet
Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpen
zijn er hier BMW rijders die naar Mofra in Rijen gaan..
of iemand die referenties van de zaak heeft..
ReplierOffline
Geplaatst op vrijdag 03 juli 2015 20:48Citeer berichtBekijk berichtVoeg toe als favoriet
Estheet-Proleet

Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenVerstuur privébericht
Je bedoelt : ze eten met mes én vork. Ze laten geen luidkeelse boeren in de showroom, ze durven al eens "alstublieft" zeggen... dié dingen... ;-)

en je noemt mij een frusty :X
 
Laatst bewerkt:
Je hebt bewust belachelijk gereageerd op mijn vraag of Mofra..heb ballen aan je lijf mietje en was je handen niet in onschuld en geef toe dat je belachelijk wou doen..

Ik ben niet volledig mee... maar als het om de drie laatste posts van pagina 7 gaat... dan ben ik vrij zeker dat slijk een, typerende, humoristische reactie plaatste op Biasco zijn bericht waar hij het over de attitude van BMW rijders heeft...

Slijkmoto is trouwens ook Belg... (of toch deeltijds, want ik denk dat hij zich ook een beetje Fransman voelt :) )
 
mijn vraag met daaronder jouw antwoord, of begrijp ik iets niet????
chris46R1

Ah... ik denk dat ik weet wat er scheelt... heb ik ook al meegemaakt op dit forum...

Sommige berichten komen blijkbaar niet dadelijk door, en het kan zijn dat slijk zijn antwoord op het bericht van Biasco op jouw pc onder jouw bericht terecht kwam...

Als je nu terug gaat naar pag 7 zal je zien dat er nog een bericht tussen staat... dat van biasco... en dan denk ik dat je slijk zijn reply wel kan smaken. ;)
 
oke als dit alles een misverstand mijn excuses, maar zo had ik het althans niet begrepen
 
Terug
Bovenaan Onderaan