BMW S1000XR

IMG_5942.JPG
IMG_5943.JPG
 
Te koop, rem- en koppelingshendel S1000XR 2015-2016 i.v.m. verkeerd besteld.

Zijn verstelbaar in 6 standen, verlengbaar en inklapbaar. €30 incl. verzenden in NL


1371084
1371085
1371086
 
Iemand ervaring met akra/arrow headers of ongeveer weet hoe het zit met aanpassingen van de ECU of servo eliminators etc?
 
@ E-Mille, nog gelukt met je achterkant?
Ik heb trouwens bij mijzelf de korte eraf gehaald en de lange erop gezet, vind het toch mooier.
En heb ook gelijk een tail tidy van Evotech geplaatst
 
Nice jij hebt je spatbord ook eraf :-)
Is dat de originele korte handgreep of is dat een custom gemaakte van de lange aluminium versie?
 
Nice jij hebt je spatbord ook eraf :-)
Is dat de originele korte handgreep of is dat een custom gemaakte van de lange aluminium versie?

Nee, geen spatbord verwijderd enkel de lange (originele) kentekenplaathouder en deze vervangen door een van Evotech (zeer stevig). De handgrepen zijn origineel en zitten op de XR als je geen van de pakketten afneemt. Gekregen (alleen verzendkosten betaald) van een XR rijder uit Finland via een Facebookgroep :)
 
Iemand ervaring met akra/arrow headers of ongeveer weet hoe het zit met aanpassingen van de ECU of servo eliminators etc?
Ik heb een compleet titanium Akra systeem met open luchtfilter, en nadat ie bij een andere dealer op de bank was kreeg ik als reactie:” Niets meer aan doen”.

Ik zou ‘m altijd op een bank testen, dan weet je het zeker.
 
Vraag me alleen af of de moeite (en vooral kosten) wel opwegen tegen de opbrengst in vermogen en gewichtsbesparing. De XR heeft nu niet bepaald te klagen over een gebrek aan power...

waarschijnlijk niet, maar het klinkt wel bruut en die katalysator is ook wel echt intens fugly om tegen aan te kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan