BMW S1000XR

Goedemorgen,

84 euro is wel veel, tenzij het plug and play is i.c.m. de remlicht Maar de remlicht functie zal niet meteen werken. Zal je toch wat bedradingen moeten aanpassen.

Iets om over na te denken thanks voor je snelle reply
Dan zul je inderdaad een draadje erbij moeten solderen of een aparte sterker maken, voor een XR is het plug and play kwa passing
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk is hij er ..... de "oude" en de nieuwe maar even samen op de foto gezet ;)

IMG_7112.jpg
 
Gisteren de S1000XR opgehaald.
Helemaal piekfijn in orde.

Wat rijdt dat ding toch heerlijk!

Upgrade vraagje, hoeveel meer geluid maakt de Dominator Hp1 tov de originele einddemper?
 
Gisteren de S1000XR opgehaald.
Helemaal piekfijn in orde.

Wat rijdt dat ding toch heerlijk!

Upgrade vraagje, hoeveel meer geluid maakt de Dominator Hp1 tov de originele einddemper?
De demper alleen zal niet veel verschil uitmaken, misschien alleen iets donkerder.
 
Maar dan verlies ik de functie van de klep. Toch?
Klep doet niks anders dan je geluid reduceren. En je kat is voor de euro4 plus vermogens verlies.

Wil je toch een decat plus behoud van je klep dan kan je bij pajic voor 395 je kat laten vervangen laten ze die klep zitten
 
Klep doet niks anders dan je geluid reduceren. En je kat is voor de euro4 plus vermogens verlies.

Wil je toch een decat plus behoud van je klep dan kan je bij pajic voor 395 je kat laten vervangen laten ze die klep zitten
O, ik meende dat de klep een deels bypass kanaal gebruikte bij de cat, zodat je minder demping heb.

Wil nl de motor prettig stil hebben (vergelijkbaar met nu) als die in road staat, maar luider hebben als ie in dynamic staat.
 
O, ik meende dat de klep een deels bypass kanaal gebruikte bij de cat, zodat je minder demping heb.

Wil nl de motor prettig stil hebben (vergelijkbaar met nu) als die in road staat, maar luider hebben als ie in dynamic staat.
Je motor wordt namelijk getest tot een bepaalde toerental ik dacht 4500rpm. Na die toeren staat hij wijdopen. Ik dacht in de eerste instantie dat hij voor tegendruk zorgde voor lagere toeren. Maar is helaas niet van waar.

Ja ik heb ook gezocht naar een klep die ik zelf open en dicht kan zetten doormiddel van een knop. Maar helaas verkoopt alleen
Brand Selector en het is alleen voor GS

Ik rij nu wat hoger in zn versnelling als ik minder geluid wil
 
Je motor wordt namelijk getest tot een bepaalde toerental ik dacht 4500rpm. Na die toeren staat hij wijdopen. Ik dacht in de eerste instantie dat hij voor tegendruk zorgde voor lagere toeren. Maar is helaas niet van waar.

Ja ik heb ook gezocht naar een klep die ik zelf open en dicht kan zetten doormiddel van een knop. Maar helaas verkoopt alleen
Brand Selector en het is alleen voor GS

Ik rij nu wat hoger in zn versnelling als ik minder geluid wil
Net even "kinderachtig" zonder einddemper getest.
Dan is ie in Rain en Road gewoon netjes beschaafd als je idd laag in toeren rijdt.
In Dynamic en Dynamic Pro is ie flink aanwezig. Eigenlijk precies zoals ik zoek.
Verwacht dat alleen een andere einddemper (die nog minder dempt) het gewenste effect zal hebben 8-)
Weet alleen niet of de Dominator HP1 weinig dempt....
 
Net even "kinderachtig" zonder einddemper getest.
Dan is ie in Rain en Road gewoon netjes beschaafd als je idd laag in toeren rijdt.
In Dynamic en Dynamic Pro is ie flink aanwezig. Eigenlijk precies zoals ik zoek.
Verwacht dat alleen een andere einddemper (die nog minder dempt) het gewenste effect zal hebben 8-)
Weet alleen niet of de Dominator HP1 weinig dempt....
Dat is niet kinderachtig dat was wetenschap toch? In dynamic en dynamic pro ploft hij nog even na lekker toch
 
Wat doen jullie met dit ding, er uit halen of er in laten?
Lijkt er op dat het de luchtdoorvoer behoorlijk beperkt.
Lees op internet dat het vaak ook gebruikt wordt om het aanzuiggeluid te verminderen.
IMG-20201020-WA0016.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan