BMW Sarver te ruil aangeboden

nacko

MF'er
20 mei 2013
106
4
Wie wil zijn pegaso ruilen voor een bmw scarver 650 uit 2002. Ik wil iets meer de offroad kant op vandaar.
 
Tja, er zijn al niet veel mensen opzoek naar een Scarver, (het is immers ook moeilijk motorrijden met een oogafwijking :+) laat staan mensen die zelf dan ook nog van hun Pegaso afwillen. Ik zou proberen je BMW gewoon via de reguliere kanalen te verkopen en er dan een fijne Aprilia voor terug te kopen.
 

Bijlagen

  • 75E55D83-9B62-4217-BC28-69772278C4BB.jpeg
    75E55D83-9B62-4217-BC28-69772278C4BB.jpeg
    84,5 KB · Weergaven: 48
Toch nog maar een upje
Huh? Ik heb een mooie Pegaso voor je, 9 of 10 foto’s gestuurd en je beaamde dat, maar je ging ander werk doen of zo dus het hoefde niet meer. Maar nu toch een upje...
Nou: ik heb nog een Pegaso te ruil, omdat ik geen off-road ambities heb. Mooi ding, en iets meer kilometers dan jouw BMW, maar niet afgeleefd of zo.
 
Yep ,ik heb hem nog . Iests meer in de schuur dan mij lief is, autootje erbij voor naar werk . Dan is de keus meestal snel gemaakt .
 
Snap dat de reactie van mij wat wazig overkomt. Maar waar ik naar op zoek ben is een Pegaso gewoon omdat mij dat een leuke fiets lijkt. Uiteraard mag je een bod doen , maar dan wel via pb en naar waarde. Met eenkenig bedoel ik dat ik niet helemaal blind ben voor een Pegaso en dat je eventueel ook iets anders mag aanbieden . Ik hoop dat ik nu wel wat duidelijker ben ...😊
 
Huh? Ik heb een mooie Pegaso voor je, 9 of 10 foto’s gestuurd en je beaamde dat, maar je ging ander werk doen of zo dus het hoefde niet meer. Maar nu toch een upje...
Nou: ik heb nog een Pegaso te ruil, omdat ik geen off-road ambities heb. Mooi ding, en iets meer kilometers dan jouw BMW, maar niet afgeleefd of zo.
Foto’s weer eens bekeken . Hoe up-to-date zijn deze .
 
Terug
Bovenaan Onderaan