bmw scarver

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwcs

Rookie
21 jun 2008
24
0
te koop bmw scarver bj november 2003, 14500km.
in prima staat. vrpr 3500 euro.
 
Laatst bewerkt:
Wat wil je nou dat ik er een heel verhaal ga omheen bouwen, kort en duidelijk, ok dat er geen foto bij zit kan ik me nog iets bij voorstellen.
 
Wat wil je nou dat ik er een heel verhaal ga omheen bouwen, kort en duidelijk, ok dat er geen foto bij zit kan ik me nog iets bij voorstellen.
Jezus, het is geen pak melk wat je verkoopt :')
Tuurlijk moet je een duidelijk beeld geven van wat je verkoopt, het gaat om een motor waar op gereden is, dat onderhoud heeft gehad (als het goed is) en een bepaalde geschiedenis heeft.
 
Wat wil je nou dat ik er een heel verhaal ga omheen bouwen, kort en duidelijk, ok dat er geen foto bij zit kan ik me nog iets bij voorstellen.

facepalm.jpg


Bouw er inderdaad een leuk verkoop praatje omheen! Ik weet niet wat voor motor is, straks is het een motor die helemaal voor mij bestemd is. Je moet wel je kopers overhalen natuurlijk.
 
14000km in 8 jaar , zegt al genoeg, aan verhalen heb je niks ik kan je de mooiste verhalen vertellen maar wat schiet je ermee op als het allemaal op lucht is gebaseerd.
Lekker komen kijken dan zie je wat voor vlees je in de kuip hebt.
 
14000km in 8 jaar , zegt al genoeg, aan verhalen heb je niks ik kan je de mooiste verhalen vertellen maar wat schiet je ermee op als het allemaal op lucht is gebaseerd.
Lekker komen kijken dan zie je wat voor vlees je in de kuip hebt.

Waarom zou ik komen voor een motor waarvan ik niet eens weet of ik hem wel mooi vind? B|
 
Yreal, is een heel ander verhaal. Ik wil graag een motorscooter terug ga ik ook niet kijken naar een harley.
 
Foto, staat van onderhoud et cetera...snap je het nou echt niet? Bekijk anders eens de andere advertenties zodat je een beeld kan krijgen van wat er wordt bedoeld.
 
14000km in 8 jaar , zegt al genoeg, aan verhalen heb je niks ik kan je de mooiste verhalen vertellen maar wat schiet je ermee op als het allemaal op lucht is gebaseerd.
Lekker komen kijken dan zie je wat voor vlees je in de kuip hebt.

14.000 km in 8 jaar zegt inderdaad al genoeg. Dat is nog geen 2000 km per jaar. Blijkbaar rijdt het ding dus zo verschikkelijk slecht dat je er maar weinig op wilt rijden.

Of bedoelde je wat anders te zeggen O-)
 
Wat wil je nou dat ik er een heel verhaal ga omheen bouwen, kort en duidelijk, ok dat er geen foto bij zit kan ik me nog iets bij voorstellen.
Niet wat wij willen hoor, is een beetje wat er hier als "normaal" gezien wordt.

Lees er anders de richtlijnen nog eens op na:
We verwachten wel dat je als aanbieder een beetje moeite doet om je spullen te verkopen. Dus zet in je topic duidelijk wat je aanbiedt, met relevante informatie (vraagprijs, km stand, bouwjaar, accessoires, kledingmaat etc.) en het liefst een paar foto's.

:W
 
Kunnen dit soort adverteerders niet gewoon een ban krijgen? Wat een luie lummel.

Edit: tsja, misschien voor de entertainmentwaarde maar laten staan :P
 
Laatst bewerkt:
Dit is er een trouwens. Gaan als de brandweer die dingen.

full
 
Ik dacht dat ik op een motorforum zat maar lijkt wel de libelle club. Je weet het bouwjaar, kilometerstand en de vraagprijs.
En dat slappe argument nog geen 2000km per jaar gereden , dus zal wel een hok zijn, mischien staan er nog meerdere motors in mijn garage.
Nou ga maar weer lekker thee drinken en neem er een koekje bij, o ja en proberen jullie eens de magriet beetje variatie doet goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan