Yep.
Bij de 1100 moet je de 3 moeren even loshalen en de dynamo laten zakken om de spanning van de riem te halen. Vervolgens nieuwe erop, aanspannen tot je de riem net aan 90 graden kan draaien, en na 10.000km controleren. Spannen doe je door de imbus 6 aan te draaien die aan de achterkant van het rechter tapeind (van voren af gezien) zit. Als ie op spanning is twee van de drie moeren aandraaien en spanning controleren, daarna alles vastzetten.
1200 is makkelijker als je de special tool hebt (speciale dop), draai je de riem zo erop. Als je geen special tool hebt, riem op de dynamopoelie leggen, en met een dop + ratel de krukaspoelie door draaien (gewoon rechtsom) terwijl je hem erop duwt. Eventueel met beleid helpen met een platte schroevendraaier. Controleer bij beide methodes of de riem zowel boven als onder goed op de poelie ligt. Als hij er half naast hangt is ie na het starten van de motor meteen stuk.
Thanks! dat is idd goed te doen snel bestellen...