BMW Sportboxer topic - deel 17 (still going strong)

Status
Niet open voor verdere reacties.
g*dst*f*ck. De motor staat sinds 15 augustus bij Van Harten en is pas 10 september klaar.

Daar gaat mijn reeds betaalde motor vakantie.
Duitse Ducati fu! :( :(

Gezeik dit...

Bel oscar even en leg het probleem aan hem voor en vraag of hij je sneller kan helpen....Als het zo lang duurt kunnen ze je nou niet tegenhouden om een sneller alternaief te zoeken...
 
Opschieten met die motor of anders...
ebg.jpe


;)
 
:^

Neem aan / mag hopen dat ze daar begrip voor hebben
Toen ik mijn motor had gekocht had de betreffende motorzaak nog 's avonds doorgewerkt zodat ie de volgende dag al opgehaald kon worden, het was toen niet eens noodzakelijk :X

Ik snap dat ze zeggen sluit maar lekker aan, maar bijzondere gevallen en bijzondere stukke onderdelen kunnen de voorrang wel is wijzigen lijkt mij OF een leenmotor zodat je die vakantie kunt maken met desnoods een heel voordelig tarief. Voor zo'n goede grote zaak, krijg ik toch wel het gevoel van een gemis van service nu :')
 
Nieuwe klanten moet je met fluwelen handschoen behandelen. Hiermee wil ik niet een dealer afzeiken, want dat gebeurt al zoveel via internet. Maar wel een brakke situatie zo. Fijn dat Oscar in kan springen voor je, die heeft de meest bizarre onderdelen op voorraad. En anders rap in huis. Sterkte Bert!
 
Ik ben daar een nieuwe klant, met een motor van 10 jaar oud.
Onderaan de rang. Mijn vader kwam daar vaker en kreeg wel een leenmotor.
Mijn vader heeft zijn motor daar gekocht en mocht toen een proefrit op elke motor maken / lenen voor een weekend lang. En zelfs dat aanbod van een weekend lang lenen kreeg ie nu nog bij andere BMW dealers waar ie voor het eerst kwam, nu ie aan het kijken is naar een K 1200/1300 GT.
(weekend lenen was dan wel tegen vergoeding van de afschrijving per gemaakte KM, verder geen kosten)
 
Toen ik mijn motor had gekocht had de betreffende motorzaak nog 's avonds doorgewerkt zodat ie de volgende dag al opgehaald kon worden, het was toen niet eens noodzakelijk :X

Ik snap dat ze zeggen sluit maar lekker aan, maar bijzondere gevallen en bijzondere stukke onderdelen kunnen de voorrang wel is wijzigen lijkt mij OF een leenmotor zodat je die vakantie kunt maken met desnoods een heel voordelig tarief. Voor zo'n goede grote zaak, krijg ik toch wel het gevoel van een gemis van service nu :')

Cash is king :)
 
Weersvoorspelling is niet al te best, maar zijn er soms S-rijders uit de buurt (regio midden-Betuwe) die morgen een paar liter brandstof willen investeren met als tegenprestatie een kop koffie en een blij kindergezicht? Ik doe zelf al jaren mee met deze gezellige happening, gewoon (i.s.m. de lokale motorclub) goed geregeld :)

Motorrit – Jeugd Vakantie Werk
 
Mijn naam kan verwijderd worden van de owners list.

Afgelopen Mei helaas een aanrijding gehad met een onoplettende automobilist.
Gevolg was dat de wit-grijze 1100S total loss verklaard werd. Gelukkig nog wel redelijk wat voor terug gehad.

Veel plezier aan de motor beleefd, maar hem altijd ietsje te zwaar gevonden om echt sportief mee te kunnen rijden. Inmiddels overgestapt op wat anders.

Tot ziens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan